Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Krullen-bol schreef op 29-08-2021 om 20:25:

Ben er ook!

Dennis bij mij meteen al in m'n irritatie met meteen dat gevloek toen hij niet gekozen werd brrr

Ik kan daar ook niet goed tegen hoor. Is niet nodig toch 🤨

Btw, BZV neem ik op 😎

Elmie schreef op 29-08-2021 om 20:45:

[..]

Ik kan daar ook niet goed tegen hoor. Is niet nodig toch 🤨

Nee, kijk dat je er van baalt, ok maar meteen met zo'n woord vloeken kom op zeg.

Ik vind Stefano ook echt leuk!

Ik ben nu ook nieuwsgierig naar John en Annemiek in het verdere spel

Ik vind Dennis ook niet zo leuk. Die blik ook van Annemiek toen ze met hem moest 😅😂. Stefano vind ik geweldig.

PinkFlower schreef op 29-08-2021 om 20:52:

Ik vind Dennis ook niet zo leuk. Die blik ook van Annemiek toen ze met hem moest 😅😂. Stefano vind ik geweldig.

Nee ik vond hem ook meteen heel onsympathiek daardoor 

aaaaaaaah

ooooooooh dus toch

Hier ook een volger 😁 uiteraard ken ik weer ongeveer niemand ha ha, en komen er nu paar o is dat die herkenning boven! 
Leuk dat er weer een afvallers eiland is. 
Nu nog geen mensen nu die in mijn irritatie zone zitten. Al vind ik Stefano (die carbartier) wel een aparte stuiter. 

"ik wil ook graag af en toe alleen zijn"

Ja leuk joh maar ondertussen werkt de rest zich de pleuris. Ga dat helpen en doe dat alleen zijn als dat kan. 

Winterkoud schreef op 29-08-2021 om 21:16:

Hier ook een volger 😁 uiteraard ken ik weer ongeveer niemand ha ha, en komen er nu paar o is dat die herkenning boven!
Leuk dat er weer een afvallers eiland is.
Nu nog geen mensen nu die in mijn irritatie zone zitten. Al vind ik Stefano (die carbartier) wel een aparte stuiter.

Ja die is apart. Daarom vind ik hem ook zo leuk haha. Ik ken hem van Het perfecte plaatje.

ooh wat een vette twist!! 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-08-2021 om 21:36

Oh wauw, wat een cliffhanger....

PinkFlower schreef op 29-08-2021 om 21:36:

ooh wat een vette twist!!

Nou zeker! 

heeft iemand al gevonden wie die oud deelnemers zijn?

Ik moest zo lachen om John die de hele tijd niks leek te verstaan 😂 maar eenmaal alleen met Eva dacht ik wel dat dat bijna niet goed kan gaan... hij kan maar weinig als ik zijn woorden mag geloven en lijkt te denken dat een ander het allemaal wel doet.

Ik moet zeggen dat ik niet veel mensen ken van deze club. Ik ben benieuwd wie mij gaat verrassen.
Die stenen overal dat lijkt me wel een minpunt! Kaj die ook maar bleef roepen dat ze voorzichtig moesten doen met rennen. Snap ik wel maarja je wilt ook snel zijn in zo'n proef. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.