Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Elmie
29-08-2021 om 20:45
Krullen-bol schreef op 29-08-2021 om 20:25:
Ben er ook!
Dennis bij mij meteen al in m'n irritatie met meteen dat gevloek toen hij niet gekozen werd brrr
Ik kan daar ook niet goed tegen hoor. Is niet nodig toch 🤨
Krullen-bol
29-08-2021 om 20:51
Elmie schreef op 29-08-2021 om 20:45:
[..]
Ik kan daar ook niet goed tegen hoor. Is niet nodig toch 🤨
Nee, kijk dat je er van baalt, ok maar meteen met zo'n woord vloeken kom op zeg.
Ik vind Stefano ook echt leuk!
Ik ben nu ook nieuwsgierig naar John en Annemiek in het verdere spel
PinkFlower
29-08-2021 om 20:52
Ik vind Dennis ook niet zo leuk. Die blik ook van Annemiek toen ze met hem moest 😅😂. Stefano vind ik geweldig.
MildredRatched
29-08-2021 om 20:54
PinkFlower schreef op 29-08-2021 om 20:52:
Ik vind Dennis ook niet zo leuk. Die blik ook van Annemiek toen ze met hem moest 😅😂. Stefano vind ik geweldig.
Nee ik vond hem ook meteen heel onsympathiek daardoor
Winterkoud
29-08-2021 om 21:16
Hier ook een volger 😁 uiteraard ken ik weer ongeveer niemand ha ha, en komen er nu paar o is dat die herkenning boven!
Leuk dat er weer een afvallers eiland is.
Nu nog geen mensen nu die in mijn irritatie zone zitten. Al vind ik Stefano (die carbartier) wel een aparte stuiter.
PinkFlower
29-08-2021 om 21:30
"ik wil ook graag af en toe alleen zijn"
Ja leuk joh maar ondertussen werkt de rest zich de pleuris. Ga dat helpen en doe dat alleen zijn als dat kan.
PinkFlower
29-08-2021 om 21:30
Winterkoud schreef op 29-08-2021 om 21:16:
Hier ook een volger 😁 uiteraard ken ik weer ongeveer niemand ha ha, en komen er nu paar o is dat die herkenning boven!
Leuk dat er weer een afvallers eiland is.
Nu nog geen mensen nu die in mijn irritatie zone zitten. Al vind ik Stefano (die carbartier) wel een aparte stuiter.
Ja die is apart. Daarom vind ik hem ook zo leuk haha. Ik ken hem van Het perfecte plaatje.
Winterkoud
29-08-2021 om 21:37
PinkFlower schreef op 29-08-2021 om 21:36:
ooh wat een vette twist!!
Nou zeker!
zakchips
29-08-2021 om 22:03
Ik moest zo lachen om John die de hele tijd niks leek te verstaan 😂 maar eenmaal alleen met Eva dacht ik wel dat dat bijna niet goed kan gaan... hij kan maar weinig als ik zijn woorden mag geloven en lijkt te denken dat een ander het allemaal wel doet.
Ik moet zeggen dat ik niet veel mensen ken van deze club. Ik ben benieuwd wie mij gaat verrassen.
Die stenen overal dat lijkt me wel een minpunt! Kaj die ook maar bleef roepen dat ze voorzichtig moesten doen met rennen. Snap ik wel maarja je wilt ook snel zijn in zo'n proef.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.