Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
redbulletje
30-08-2021 om 20:29
Stefano vond ik in deze aflevering erg leuk dus ik hoop dat hij er lang in weet te blijven. Ook Annemiek hoop ik lang te zien. Voor de rest nog niet echt favorieten.
Puglove
30-08-2021 om 21:24
redbulletje schreef op 30-08-2021 om 20:29:
Stefano vond ik in deze aflevering erg leuk dus ik hoop dat hij er lang in weet te blijven. Ook Annemiek hoop ik lang te zien. Voor de rest nog niet echt favorieten.
Stefano vond ik eerst irritant, door het perfecte plaatje heb ik wel een zwak voor hem gekregen. Annemiek heb ik ook wel feeling mee. Op jezelf en normaal niet in een groep That's me!
KillerQueen
30-08-2021 om 21:44
Ik ben nu aan het terugkijken. Ik ken maar een paar.
De 'oud' deelnemers ken ik wel allemaal, maar de meeste alleen van vorige edities.
Eigenlijk wou ik niet meer kijken omdat ik Nicolette niet leuk vind, en de complotten heel stom vind. Maarja, toch kijk ik weer, maar alleen maar omdat Stefano mee doet.
Ik hoop dat Stefano er lang in blijft, ik houd wel van zijn humor. Ik heb een zwak voor vreemde snuiters
Rob Geus vind ik niet leuk.
En stiekem ben ik een beetje verliefd op Loek Peters.
redbulletje
30-08-2021 om 21:46
Puglove schreef op 30-08-2021 om 21:24:
[..]
Stefano vond ik eerst irritant, door het perfecte plaatje heb ik wel een zwak voor hem gekregen. Annemiek heb ik ook wel feeling mee. Op jezelf en normaal niet in een groep That's me!
Dat had ik ook met Stefano. Vond hem bij De Slimste heel overdreven maar door Het Perfecte Plaatje ben ik hem gaan waarderen.
Dutchgirly
30-08-2021 om 21:53
Ik heb net terug zitten kijken. Wat een leuke aflevering. Heel jammer dat Eva op afvallerseiland is beland want zij leek me een van de leukste kandidaten. Ik heb ook echt zin in de terugkeer van de oud deelnemers, Jayjay zonder Bertie, hoe zal dat zijn... 🤗
Puglove
30-08-2021 om 22:01
redbulletje schreef op 30-08-2021 om 21:46:
[..]
Dat had ik ook met Stefano. Vond hem bij De Slimste heel overdreven maar door Het Perfecte Plaatje ben ik hem gaan waarderen.
Hij is echt leuk in zijn eigen soort. Vanavond ook weer, ok geen paniek, na 2 seconden totale paniek 😂
Musje1989
30-08-2021 om 22:56
Puglove schreef op 30-08-2021 om 22:01:
[..]
Hij is echt leuk in zijn eigen soort. Vanavond ook weer, ok geen paniek, na 2 seconden totale paniek 😂
Ja, zo grappig hoe hij zijn eigen denken en doen verwoordt🤣
Fuchsia
31-08-2021 om 10:08
Wat mij op viel was dat de dames badpakken droegen van die oerdegelijke badpakken.
In de voorafgaande afleveringen was mij dat nog niet opgevallen. Zouden ze kledingvoorschriften hebben gekregen?
Granny71
31-08-2021 om 10:10
Fuchsia schreef op 31-08-2021 om 10:08:
Wat mij op viel was dat de dames badpakken droegen van die oerdegelijke badpakken.
In de voorafgaande afleveringen was mij dat nog niet opgevallen. Zouden ze kledingvoorschriften hebben gekregen?
Dat denk ik wel want als je verwacht op een tropisch eiland terecht te komen neem je voor kroatie heel verkeerde kleding mee
Dutchgirly
31-08-2021 om 10:16
In dat voorstukje voor de volgende aflevering hadden ook alle mensen dezelfde schoenen aan. Misschien een nieuwe sponsor?
Granny71
31-08-2021 om 10:19
Dutchgirly schreef op 31-08-2021 om 10:16:
In dat voorstukje voor de volgende aflevering hadden ook alle mensen dezelfde schoenen aan. Misschien een nieuwe sponsor?
Dat viel me ook al op ja
Miss_Moneypenny
31-08-2021 om 17:02
Ik las vandaag dat het in de aflevering van komende donderdag alleen over de oud-deelnemers gaat en in de aflevering van zondag over de andere expeditie. En dat dat dus blijft.
Granny71
31-08-2021 om 17:35
Miss_Moneypenny schreef op 31-08-2021 om 17:02:
Ik las vandaag dat het in de aflevering van komende donderdag alleen over de oud-deelnemers gaat en in de aflevering van zondag over de andere expeditie. En dat dat dus blijft.
Tot de samensmelting.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.