Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Annemiek zeer zeker niet. Die moet er echt zsm uit. 

Yuki, JayJay en Sandra zou ik leuk vinden. Robbert vind ik ook leuk maar niet per se finalewaardig. 

Annemiek moet blijven!!

Ik vind Annemiek wisselvallig in haar gedrag.
Net als ik haar bijna sympathiek ga vinden, zegt ze weer iets stoms 
Robbert begin ik steeds leuker te vinden maar vind ik ook geen finalist.
Britta en Yuki mogen van mij een koekje van eigen deeg krijgen.
Do mag er van mij uit, net als Sandra waar ik zonder reden weinig mee heb.
Anouk gun ik inmiddels de finale wel samen met Jay-jay en dan toch maar Annemiek.

Robbert, Do en Sandra vind ik zo nietsig. Annemiek zou ik leuker vinden in de finale, maar belangrijker vind ik dat Jay en Yuki de finale halen. 

Tover-Feetje schreef op 30-11-2021 om 21:05:

Ik vind Annemiek wisselvallig in haar gedrag.
Net als ik haar bijna sympathiek ga vinden, zegt ze weer iets stoms
Robbert begin ik steeds leuker te vinden maar vind ik ook geen finalist.
Britta en Yuki mogen van mij een koekje van eigen deeg krijgen.
Do mag er van mij uit, net als Sandra waar ik zonder reden weinig mee heb.
Anouk gun ik inmiddels de finale wel samen met Jay-jay en dan toch maar Annemiek.

Hey, dit scheelt mij tikken. Zo zie ik het ook, precies!

ik hoop niet dat Robbert met Annemieke meegaat qua stemmen. Zij mag van mij wel naar huis🙃

Dat Annemiek er deze ronde uit zou gaan was redelijk voorspelbaar.
Ik vond het wel een beetje jammer dat ze vanwege haar dyslexie al een achterstand had om de proef te winnen.
Robbert blijkt toch wel een sympathieke jongen, jammer dat hij voor mijn gevoel nogal onzichtbaar is geweest.
Ik vind deze editie van Robinson wel voorspelbaar, of misschien te lang.
Ik kijk een beetje op automatische piloot, de spanning is er uit.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

03-12-2021 om 10:05 Topicstarter

Tover-Feetje schreef op 03-12-2021 om 08:29:

Ik vond het wel een beetje jammer dat ze vanwege haar dyslexie al een achterstand had om de proef te winnen.
Robbert blijkt toch wel een sympathieke jongen, jammer dat hij voor mijn gevoel nogal onzichtbaar is geweest.

Herkenbaar. Wel blij dat Annemiek er uit is. Ik vind Robbert ook wel steeds sympathieker overkomen. Ik gun Jay Jay een finaleplek en verder maakt het me nu niet zoveel meer uit, op Britte na dan. Die mag de volgende wel zijn die naar huis gaat.

Tover-Feetje schreef op 03-12-2021 om 08:29:

Precies dit ja.

Miss_Moneypenny schreef op 03-12-2021 om 10:05:

[..]

Herkenbaar. Wel blij dat Annemiek er uit is. Ik vind Robbert ook wel steeds sympathieker overkomen. Ik gun Jay Jay een finaleplek en verder maakt het me nu niet zoveel meer uit, op Britte na dan. Die mag de volgende wel zijn die naar huis gaat.

Ook eens.

Fijn dat Do gewonnen heeft. Ik vind haar vanaf het begin al een fijne kandidaat. Lekkere relaxte energie, heel vriendelijk richting de anderen, niet zo van het back stabben en heel dankbaar om daar weer te zijn. En ook al meerdere proeven gewonnen.

FantasticFox schreef op 03-12-2021 om 14:20:

Fijn dat Do gewonnen heeft. Ik vind haar vanaf het begin al een fijne kandidaat. Lekkere relaxte energie, heel vriendelijk richting de anderen, niet zo van het back stabben en heel dankbaar om daar weer te zijn. En ook al meerdere proeven gewonnen.

Inmiddels kan ik haar ook nog wel waarderen. Dat groepje 2.0 is een stuk beter te verdragen sinds ze uit elkaar getrokken zijn in elk geval.

Robert of Annemiek, dat had me niet heel veel uitgemaakt. 
Ik gun JayJay wel een plek in de finale. Hij heeft zo'n fijne en positieve energie! Maar dat vind ik meestal van de topsporters, die hebben een hele positieve instelling.

JtM

JtM

03-12-2021 om 20:42

Fijn, Annemiek eruit! Had het Robbert ook wel gegund om te winnen.
Hoop dat ze nu wel een beetje tempo gaan maken richting de finale, het begint wel lang te duren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.