Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
FantasticFox
28-11-2021 om 23:46
Lizzyliz schreef op 28-11-2021 om 22:52:
Britte en Yuki hebben allebei 2 stemmen ingezet, denk ik. Want Britte zei dat ze er maar 2 had.
Maar ze had er drie, dat stond ook bij haar naam in beeld.
Yuki had er ook drie. Dat was de reden dat hij toch wilde zeggen dat hij zijn immuniteitsring nog had, anders zouden ze beide 1 stem inzetten en ze evenveel stemmen overhouden na vandaag. En dat wilde hij niet want dan had hij geen voordeel op de rest meer!! *alarmbel* En nu heeft hij nog zijn ring bespaard en nog 1 of 2(!) stemmen over.
Echt die Yuki is alleen voor Yuki en ik denk dat Britte nog van een koude kermis gaat thuiskomen als ze dat ontdekt.
Naja ik denk dat ze dat vandaag in het biechthuisje ontdekte toen ze het de grote Yuki show oid noemde. En toch ging ze met hem mee... :schudhoofd:
redbulletje
29-11-2021 om 13:06
FantasticFox schreef op 28-11-2021 om 23:46:
[..]
Maar ze had er drie, dat stond ook bij haar naam in beeld.
Yuki had er ook drie. Dat was de reden dat hij toch wilde zeggen dat hij zijn immuniteitsring nog had, anders zouden ze beide 1 stem inzetten en ze evenveel stemmen overhouden na vandaag. En dat wilde hij niet want dan had hij geen voordeel op de rest meer!! *alarmbel* En nu heeft hij nog zijn ring bespaard en nog 1 of 2(!) stemmen over.
Echt die Yuki is alleen voor Yuki en ik denk dat Britte nog van een koude kermis gaat thuiskomen als ze dat ontdekt.
Naja ik denk dat ze dat vandaag in het biechthuisje ontdekte toen ze het de grote Yuki show oid noemde. En toch ging ze met hem mee... :schudhoofd:
Britte naaide ook zonder problemen haar maatje René, dus daar heb ik geen medelijden mee. Zie veel liever Yuki in de finale met Jayjay dan wat er verder nog in zit. Van de meiden mag Anouk wel met die 2 mannen in de finale komen.
Miss_Moneypenny
29-11-2021 om 13:18
FantasticFox schreef op 29-11-2021 om 00:57:
Kunnen al die extra enters uit de OP? Dat is onnodig scrollen
Gedaan! Sinds een tijdje gaat die OP een eigen leven leiden als ik het probeer te wijzigen.
Dolfje
29-11-2021 om 16:59
Nou die Britte is echt naar vind ik. Geen leuk spel speelt ze. Stoor me aan haar nu meer dan aan Anouk.
Granny71
29-11-2021 om 17:02
Ik vraag me ieder jaar weer af of het optreden in ER doorspeelt in het echte leven. Britt is zo achterbaks dat ik haar echt nooit zou casten als ik een film zou maken.
redbulletje
30-11-2021 om 10:23
Cirkel schreef op 30-11-2021 om 04:08:
Ze hadden gewoon Yuki eruit moeten stemmen. Gemiste kans.
Ik zie 100 keer liever Yuki dan Jasmin en Britt.
JtM
30-11-2021 om 10:58
Jeej, Yasmin eruit Maar wat een hoop gejank om niks eigenlijk zeg.
Fijn voor Anouk dat ze ook een proef heeft gewonnen, dat heeft ze ook wel een keer verdiend.
Dolfje
30-11-2021 om 15:35
redbulletje schreef op 30-11-2021 om 10:23:
[..]
Ik zie 100 keer liever Yuki dan Jasmin en Britt.
Ik ook.
Finale tussen Yuki en Jayjay en dan maakt het me niet zo uit wie er wint.
redbulletje
30-11-2021 om 16:22
Krullen-bol schreef op 30-11-2021 om 16:21:
Finale mag van mij ook Yuki Jay en dan evt Anouk erbij zijn.
En/of Annemiek. De rest kan wel wieberen.
Granny71
30-11-2021 om 16:28
redbulletje schreef op 30-11-2021 om 16:22:
[..]
En/of Annemiek. De rest kan wel wieberen.
Nee niet die zure Annemiek. Dat gezeik over teveel voedsel klaarmaken maar er ondertussen zelf goed van eten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.