Media en cultuur
Miss_Moneypenny
10-08-2021 om 02:21
Expeditie Robinson 2021
Het nieuwe seizoen begint op 29 augustus en zal dit keer zich in Kroatië afspelen.
Alle kandidaten zijn bekend!
Stefano Keizers
Jasmine Sendar
Jan van Halst
Eva van de Wijdeven
Annemiek Koekoek
Defano Holwijn
Britte Lagcher
Robbert Rodenburg
Sterrin Smalbrugge
John de Bever
Sylvana IJsselmuiden
René van Meurs
Dyantha Brooks
Jasper Demollin
Sandra Ysbrandi
Dennis Schouten
Sieneke
Yuki Kempees
Oud deelnemers die weer mee doen:
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager
Wie gaat er mee kijken?
Dolfje
15-11-2021 om 22:05
Ik van dit team ook niet meer, het andere team ben ik alweer vergeten wie erin zitten
Sherlock
15-11-2021 om 22:15
Ik dacht nog, wat flauw dat Wietze niet bij de eilandraad weg is gegaan, dan had Loek kunnen blijven… Is natuurlijk een ander kamp. Het lijken wel twee programma’s die ik zit te kijken, ik hoop dat ze snel een samensmelting deel 2 hebben.
Heel jammer dat Jan eruit is, die zag ik wel als winnaar. Er zitten nog wel wat mensen in die ik sympathiek vind maar ik zou nu echt niemand meer kunnen aanwijzen die ik echt Robinson vind.
FantasticFox
15-11-2021 om 22:24
Sherlock schreef op 15-11-2021 om 22:15:
Ik dacht nog, wat flauw dat Wietze niet bij de eilandraad weg is gegaan, dan had Loek kunnen blijven… Is natuurlijk een ander kamp. Het lijken wel twee programma’s die ik zit te kijken, ik hoop dat ze snel een samensmelting deel 2 hebben.
Die zaten in hetzelfde kamp hoor
Sherlock
15-11-2021 om 23:00
FantasticFox schreef op 15-11-2021 om 22:24:
[..]
Die zaten in hetzelfde kamp hoor
Oja krijg nou wat, Sylvana is er natuurlijk donderdag uit gegaan. Nou zo verwarrend vind ik die twee kampen dus.
WAAROM heeft Wietze een paar uur na de eilandraad met Loek opgegeven dan?!
FantasticFox
16-11-2021 om 16:10
Sherlock schreef op 15-11-2021 om 23:00:
[..]
Oja krijg nou wat, Sylvana is er natuurlijk donderdag uit gegaan. Nou zo verwarrend vind ik die twee kampen dus.
WAAROM heeft Wietze een paar uur na de eilandraad met Loek opgegeven dan?!
Haha ja het is haast niet meer bij te houden wie nou waar zit
Heel jammer dat hij vlak na Loek ging, maar ik kan wel wat redenen bedenken.
- Hij zit al lang op het eiland, na 20+ dagen ben je best uitgeput en zal je je familie/vrienden ook wel missen
- Hij zit weer bij een groep nieuwe mensen. Tweede-kamp eiland is uit elkaar door bandana en niet-bandana. Dus je moet weer investeren in nieuwe mensen leren kennen, banden maken en bondjes smeden.
- Omdat er nog een tweede-kamp eiland en verliezers eiland was, waren er na de samensmelting ineen 9 (ofzo) extra mensen erbij. Dan voelt het alsof je weer opnieuw moet beginnen. Lijkt me echt een motivatie-killer.
- Het is niet zijn eerste keer. Als je dan weer nieuwe mensen, grote groep, weer complotten maken ed. Kan me voorstellen dat je er dan tijdens je tweede keer minder zin in hebt na zoveel veranderingen en twists.
- En dan kan het best zijn dat het vertrek van zijn maatje Loek gewoon de druppel was.
Maar dat is dan hoe ik denk dat het is. Kan me in ieder geval wel voorstellen dat deze expedite, met hoe die nu verloopt, minder duidelijk en minder leuk is. Behalve als je een afvaller bent zoals Sterrin die gewoon 2(!) extra kansen heeft gekregen om in de expiditie te blijven.
(En Jan 0 extra kansen)
Lizzyliz
16-11-2021 om 16:23
Ik heb ook geen favoriet. Jay-jay vind ik wel sympathiek. En Sandra doet veel qua koken. Yuki is wel sterk. Maar om dit mijn favorieten te noemen… nou nee. Maar heel eerlijk vind ik de kandidaten van dit seizoen allemaal niet echt leuk. Op Stefano na dan, maar die was er al heel vroeg uit.
MindlessCamel53
16-11-2021 om 17:45
Sherlock schreef op 15-11-2021 om 23:00:WAAROM heeft Wietze een paar uur na de eilandraad met Loek opgegeven dan?!
https://www.nu.nl/media/6167913/afvaller-expeditie-2-het-was-teleurstelling-op-teleurstelling.html
redbulletje
16-11-2021 om 17:49
Van degenen die er nog inzitten is Jayjay voor mij favoriet en Yuki ook. Sterrin vind ik ook wel leuk maar ze is niet sterk in proeven dus dat zal haar vast fataal worden.
redbulletje
16-11-2021 om 17:52
Is er nu al ergens te lezen waarom Loiza stopte? Waar zijn die roddeljournalisten als je ze nodig hebt?
PinkFlower
16-11-2021 om 19:57
redbulletje schreef op 16-11-2021 om 17:52:
Is er nu al ergens te lezen waarom Loiza stopte? Waar zijn die roddeljournalisten als je ze nodig hebt?
Tijdens een interview (met ik dacht boulevard) zei ze dat ze dat niet ging zeggen. Ze zei dat ze heel open is altijd maar dat ze bepaalde medische dingen voor zichzelf houdt. Dat ging niemand iets aan zei ze.
Sherlock
16-11-2021 om 22:32
Jordgubbe schreef op 16-11-2021 om 17:45:
[..]
https://www.nu.nl/media/6167913/afvaller-expeditie-2-het-was-teleurstelling-op-teleurstelling.html
Leuk om te lezen, ik snap wel waarom hij is vertrokken maar niet waarom hij zichzelf niet heeft laten wegstemmen zodat Loek kon blijven. Hij wist voor die eilandraad toch ook al dat hij niet zo blij meer was.
Ik kan me wel voorstellen dat het een flinke domper is als je de samensmelting haalt en er ineens weer een hele hoop mensen terugkomen en bij komen. Dan is de finale weer heel ver weg.
Tover-Feetje
16-11-2021 om 22:44
Ik begrijp het vertrek van Wietze eerlijk gezegd niet.
Ik snap dat er frustratie is omdat de samensmelting lang duurt, er (te) veel deelnemers zijn, (te)veel eilanden enz..enz..
Maar je weet toch vooraf hoelang zo'n expeditie gaat duren.
Het zal echt niet zo zijn dat je daar aan mee gaat doen en de productie zegt "we starten op die datum en je merkt vanzelf wel wanneer het is afgelopen".
Ik meen dat de expeditie gemiddeld zo'n 5 weken duurt en Wietze zat op dag 21.
Dan is het toch niet uitzichtloos.
Want ook al zitten er nog 30 deelnemer, je weet dat het met twee weken gedaan is.
Daarnaast zat hij ook nog eens op tweede kans eiland
Dolfje
17-11-2021 om 09:59
Oliviaa schreef op 17-11-2021 om 09:21:
Wietze wist niet dat Loek eruit zou gaan.
Nee maar hij wist wel dat er een eilandraad was, dan had hij zichzelf weg moeten laten stemmen ipv zelf een paar uur later gaan.
ReggaeGotSoul
17-11-2021 om 10:06
Maar jullie weten toch niet wanneer hij daadwerkelijk besloten heeft om te gaan?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.