Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Reflectione schreef op 14-11-2021 om 21:31:

[..]

Ze is jarig wist je dat? 😒

En dan dat: 'Gefeliciteerd met mijn verjaardag!'.... 

Nog nooit eerder iemand dat horen zeggen en ik hoop het ook nooit meer mee te maken🤣🤣🤣🤣

Musje1989 schreef op 14-11-2021 om 21:58:

[..]

En dan dat: 'Gefeliciteerd met mijn verjaardag!'....

Nog nooit eerder iemand dat horen zeggen en ik hoop het ook nooit meer mee te maken🤣🤣🤣🤣

ik zou echt even gek opkijken als iemand dat zei. Zo van 'huh wat zeg je nou? '

Haha ja Musje, dat vond ik ook echt tenenkrommend 😂

Er zijn toch wel meer mensen verjaard op Robinson 
Is daar al eerder een taart voor uitgedeeld?

Tover-Feetje schreef op 14-11-2021 om 22:16:

Er zijn toch wel meer mensen verjaard op Robinson
Is daar al eerder een taart voor uitgedeeld?

Volgens mij nog nooit 

echt stom dat Jan eruit is. Snap niet waarom ze niet voor Renee zijn gegaan. Aangezien yuki nu op winnaars eiland zit. Had je dat bondje mooi kunnen verbreken. 

En idd die Britt met haar verjaardag....

Ik vind Yuki leuk dus hopelijk gaan ze volgende keer voor Jasmin eruit. Die koestert nog steeds wrok. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

15-11-2021 om 07:53

Is het nu "Jasmiene" of "Djèsmin"? Ik hoor beide uitspraken in de afleveringen.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

15-11-2021 om 08:28 Topicstarter

Coreopsis schreef op 15-11-2021 om 07:53:

Is het nu "Jasmiene" of "Djèsmin"? Ik hoor beide uitspraken in de afleveringen.

Ze zegt zelf Jasmiene. Dus dat denk ik.

Jammer dat Wietze op gaf. Had hem wel in de finale zien staan. Heb nu niet echt meer een favoriet.

Wat jammer dat Jan weg is.

En jeetje wat een kleuter die Britt met haar verjaardag. Ze zei nog ik ben net een kind van 6 als ik jarig ben.
Mijn zoon is vorige maand 6 geworden maar die was niet eens zo erg.

Was Britte jarig?

Wietze en Jan hadden van mij mogen blijven. Wietze die opgeeft, zo jammer! Was wel een van mijn favorieten. 

Van dit eiland zijn mijn favorieten nu Yuki en Anouk. 

Op nu.nl

RTL wil praten met voormalige Expeditie Robinson-deelnemers die het Mars-verhaal van Britt Dekker herkennen. Dat laat een woordvoerder van de zender maandag weten. Dekker zei in het NPO3-programma Media Inside dat een cameraman van het programma deelnemers Mars-repen aanbood in ruil voor seksuele gunsten.

Op sociale media stellen diverse BN'ers dat dit verhaal al enkele jaren rondzingt, maar de zender was er naar eigen zeggen niet van op de hoogte. "Het verhaal dat Britt vertelde is zowel bij ons als bij de producent onbekend", zegt de zegsvrouw van RTL. "Maar als iemand van de kandidaten ooit zoiets heeft meegemaakt, vragen wij diegene zich te melden. Wij hebben hier protocollen voor en zullen er dan zeker werk van maken."

Dekker baseerde zich naar eigen zeggen op iemand die zij goed kent en die had meegedaan aan het programma. In Media Inside wilde zij de naam van deze vriend niet noemen.

De makers van Expeditie Robinson beklemtonen dat cameramensen tijdens de opnames nooit met de deelnemers alleen zijn. "Tijdens de opnames zijn er altijd meerdere crewleden aanwezig."

FaintOctopus42

FaintOctopus42

15-11-2021 om 18:51

Ja heftig, zakchips! Zou wel echt heel erg zijn als dat echt waar is.

ik vind het zelfs nog veel heftiger als dit geen onbekend verhaal of onbekende roddel is en de cameraman uit dit verhaal inderdaad nog altijd voor hen mag werken... RTL zegt dan wel dat het verhaal hen onbekend is maar als meerdere BN'ers te kennen geven het verhaal/de roddel wel te kennen lijkt me dat toch vreemd.

beetje kinderachtig die Britte, Anouk vind ik ook niks, yuki valt ook een beetje tegen dus eigenlijk heb ik geen favoriet meer geloof ik!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.