Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Ik zie liefst Jasmine vertrekken. 

redbulletje schreef op 14-11-2021 om 21:28:

Ik ook!

Musje1989 schreef op 14-11-2021 om 21:26:

Ik hoop stiekem Britte, maar dat zal wel niet. Maar ik vind haar echt vreselijk irritant.

Ze is jarig wist je dat? 😒

Yasmine of Britte was me om het even maar Jan had ik niet verwacht.

Jammer dat ze voor Jan zijn gegaan, hij is wel Robinsonwaardig

redbulletje schreef op 14-11-2021 om 21:34:

Jammer dat ze voor Jan zijn gegaan, hij is wel Robinsonwaardig

Ja het " ik wil tegen de sterkste in de finale  " is overboord gegooid.

redbulletje schreef op 14-11-2021 om 21:28:

Nou inderdaad! Die is nog steeds boos op degene die op haar stemde.. 

Wat ik me afvraag: waarom mocht Sandra wel naar de eilandraad en kreeg zij wel de keuze om mee te stemmen en Yuki niet? 

Reflectione schreef op 14-11-2021 om 21:31:

[..]

Ze is jarig wist je dat? 😒

Nee, had ze wel mogen zeggen 😂

KillerQueen schreef op 14-11-2021 om 21:42:

[..]

Nou inderdaad! Die is nog steeds boos op degene die op haar stemde..

Wat ik me afvraag: waarom mocht Sandra wel naar de eilandraad en kreeg zij wel de keuze om mee te stemmen en Yuki niet?

Dat vroeg ik me ook af! 

Musje1989 schreef op 14-11-2021 om 21:26:

Ik hoop stiekem Britte, maar dat zal wel niet. Maar ik vind haar echt vreselijk irritant.

Ik vind haar en Renee en Yuki ook niet leuk.

Ze maken de spelregels waar ze bij staan. 

KillerQueen schreef op 14-11-2021 om 21:42:

[..]

Omdat zij op het andere eiland zit. Bandana eiland gaat meteen naar winnaars eiland en mag 2 nachten blijven. Niet-bandana eiland moet mee naar de eilandraad en mag 1 nacht blijven.

ik vond het donderdag wel apart dat Sandra meteen haar vriendin Sylvana liet vallen. Ze vond haar niet eens 1 stem waard... 

jammer dat Jan weggestemd werd. Vond hem wel een Robinson Maar dat gebeurt heel vaak als mensen langer op winnaarseiland zitten worden ze vaak gelijk weggestemd. 
was vorig jaar volgens mij ook. 

Dolfje schreef op 14-11-2021 om 21:35:

[..]

Ja het " ik wil tegen de sterkste in de finale " is overboord gegooid.

Jammer dat veel Robinsonwaardige spelers er zo vroegtijdig uit gestemd worden.
Aangezien Yuki wel heel erg de leiding nam in het op Jan stemmen, hoop ik dat hij de volgende ronde aan de beurt is.
Hij is tenslotte nu de sterkste op het eiland en sterke spelers moeten er voor de finale uit 

Wietse....tsja..en dat als tweedekanser, beetje jammer dat ijsje had hij ook 1,5 week later kunnen gaan eten met zijn kinderen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.