Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Dutchgirly schreef op 19-08-2021 om 08:09:

Hier met Marieke Elzinga. Ik verander nog steeds van radiozender als ik haar hoor. Bah wat een stom mens. Thanks ER 🤣

Dat heb ik dus ook heel erg met haar. En Nienke van der Plas maar ik weet niet meer of dat door ER is gekomen.

Oliviaa schreef op 18-08-2021 om 13:26:

Ik ben juist heel nieuwsgierig naar Annemiek en haar sociale gebeuren, denkt dat ze leuker is dan we in bzv hebben gezien. Maar wie weet?

Ken nu de helft van de mensen die mee doen..

Wie weet heeft ze haar liefde nog ontmoet haha. 

Er staan weer nieuwe foto's op Facebook.
Zal ze morgen posten want op mijn telefoon lukt dat niet

Dave Roelvink vond ik een kwal maar bij ER erg sympathiek. Inmiddels heeft hij zijn kwalstatus weer terug. 

Raven van Dorst, wat een leuk mens. Kende ik van een afstandje uit de muziek, maar leek me zo'n harde tante. Ik vond haar in ER erg ontwapenend. 

Verder heb ik weinig met sportmensen. Vind daar nou nooit een leukerd tussen zitten. Ik heb ook weinig met sport 😜. 

LydiaDietz schreef op 19-08-2021 om 22:34:

Dave Roelvink vond ik een kwal maar bij ER erg sympathiek. Inmiddels heeft hij zijn kwalstatus weer terug.

Raven van Dorst, wat een leuk mens. Kende ik van een afstandje uit de muziek, maar leek me zo'n harde tante. Ik vond haar in ER erg ontwapenend.

Verder heb ik weinig met sportmensen. Vind daar nou nooit een leukerd tussen zitten. Ik heb ook weinig met sport 😜.

Sportmensen zijn zooo fanatiek dat t weer de sfeer kan verknallen in een groep. Ben wel blij trouwens dat ik zowat niemand ken. Alleen het nadeel is dat deze mensen daar zitten om leuk voor de dag te komen vanwege carriere. Dus doen ze ff 3 dagen tof (denken ze) en willen weer gillend naar huis met de verklaring ; "ik heb eruit gehaald wat ik wilde en voor mij is het klaar". Maar hee ik wil niet klagen want ik ben allang blij dat er binnenkort weer eens iets op tv is wat ik graag kijk. 

dubbel

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

20-08-2021 om 21:41 Topicstarter

De namen zijn bekend en ik heb de OP aangepast. Staan nu nog vier laatste foto’s op insta. Dan zijn ze allemaal bekend.

ohjee alle 7 nieuwe "bekende" mensen ken ik niet... alleen die John de Bever heb ik gegoogled en mijn collega's van mijn vorige werk waren nogal gecharmeerd van mijn muzikale repertoire 🤣 maar dat ik hem dan ken... ik ben wel eens gedwongen naar hem te luisteren.

Van de nieuw bijgekomen namen ken ik er ook geen, ken er sowieso best weinig van de deelnemers die tot nu toe bekend zijn dat die meedoen. 

JtM

JtM

21-08-2021 om 13:20

John de Bever ken ik alleen van één liedje. De rest géén idee wie het zijn. Is het toch een expeditie robinson met onbekenden, haha.

Miss_Moneypenny

Miss_Moneypenny

22-08-2021 om 19:34 Topicstarter

Alle kandidaten zijn bekend! Ik ken er 9.
valt nog mee.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.