Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Expeditie Robinson 2021

Miss_Moneypenny schreef op 22-08-2021 om 19:34:

Alle kandidaten zijn bekend! Ik ken er 9.
valt nog mee.

Ik 4. Dus wat mij betreft is het weer bekenden tegen onbekenden

Ik blijf steken op 5, allemaal dames. Heel vreemd eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd naar Kroatie. Dat is toch echt wat anders dan de Filippijnen. Geen mangrove bos, geen vreemd lokaal voedsel, geen urenlange tropische stortbuien... En geen shots meer van exotische diertjes... 

Dutchgirly schreef op 22-08-2021 om 19:46:

Ik blijf steken op 5, allemaal dames. Heel vreemd eigenlijk.

Ik ben wel heel benieuwd naar Kroatie. Dat is toch echt wat anders dan de Filippijnen. Geen mangrove bos, geen vreemd lokaal voedsel, geen urenlange tropische stortbuien... En geen shots meer van exotische diertjes...

Ze zeiden al dat het de zwaarste expeditie ooit was met de meeste honger, maar volgens mij zeggen ze dat ieder jaar

ooooh was het Sieneke die laatste dame op de foto op Facebook....Nou die ken ik maar had ik niet herkend.

Ik ken er 5 van de hele groep...

En ik ben ook erg benieuwd naar de setting in Kroatië 

8 bekende namen voor mij, valt me reuze mee! 

miss een idee om in de openingspost achter de namen heel kort te zetten waar we ze van zouden moeten kennen? 
of zeggen jullie: wat maakt t in wezen uit.. geen punt om de deelnemers te ervaren als onbekenden.

Granny71 schreef op 22-08-2021 om 19:49:

[..]

Ze zeiden al dat het de zwaarste expeditie ooit was met de meeste honger, maar volgens mij zeggen ze dat ieder jaar

Ja dat zeggen ze altijd. En Temptation Island is elk jaar het heftigste seizoen ooit 🤣

---

---

22-08-2021 om 22:31

Tover-Feetje schreef op 11-08-2021 om 17:44:

[..]

Wat natuurlijk niet waar is want ook al zijn ze mij niet bekend, de kandidaten zijn allemaal wel bezig met hun imago tijdens zo'n programma dus nog steeds geen "normale" onbekende

Wij zaten vandaag de Alleskunner te kijken, nu na 2 seizoenen ook al weer met BN'ers maar toen kwamen we opeens niet meer bij. Carlo, de winnaar van Expeditie Robinson als ONBEKENDE Nederlander zat hier bij als BN'er...... 

Carlo zat destijds als ON erin, in een seizoen waar enkele ON erin zaten. Maar inderdaad denk ik dat onbekenden meedoen en hopen zich zo tussen de markt te wringen, en bekende influencers om echt een stapje op te komen en bekende Nederlanders werken aan hun imago, denk aan Dave Roelvink die wat goed te maken had. Boer zoekt vrouw vind ik onderhand ook haast een beetje een opstapje worden, al gun ik het ze wel na een aantal weken in de kijker te staan. 

@ Safari, ze worden wel voorgesteld straks. 

--- schreef op 22-08-2021 om 22:31:

[..]

Wij zaten vandaag de Alleskunner te kijken, nu na 2 seizoenen ook al weer met BN'ers maar toen kwamen we opeens niet meer bij. Carlo, de winnaar van Expeditie Robinson als ONBEKENDE Nederlander zat hier bij als BN'er......

Als ik hem google krijg ik dit;
In een klap was hij een bekende Nederlander. Nadat Carlos Platier Luna (27) uit Oldenzaal in 2017 de winnaar werd van het populaire survivalprogramma Expeditie Robinson, kon hij niet meer anoniem over straat. „Het was een gekkenhuis.” Nu, vier jaar later, is de hype gaan liggen.
Ik was hem al weer vergeten 

Van het lijstje deelnemers "ken" ik er twee.
Ik durf het bijna niet te schrijven maar het zijn John de Bever en Sieneke, niet iets waar je trots op hoeft te gaan 

las ergens dat ze het zo koud hebben gehad! normaal natuurlijk altijd in een tropische omgeving, Kroatië was bb heel andere koek 🥶

ow Sieneke, realiseer me nu pas dat zij ook meedoet. heel benieuwd hoe zij t gaat doen! kan voor mijn gevoel beide kanten op: bikkel of al snel t bijltje erbij neergooiend.

Ik ken alleen die Stefano en Eva vd Wijde Wijdeven 😮.  Wie zijn al die mensen joh? 
Op wie mag ik me verheugen? Wie zijn de smaakmakers? 

Sophia_!

Sophia_!

22-08-2021 om 23:55

Nou, ik  ken er maar liefst 1: Sieneke 

van wie ik ken (4 slechts : ) heb ik blijde hoge verwachtingen van Stefano Keizer, en Eva vind ik leuk dus daar zie ik ook wel naar uit. al denk ik dat zij niet zo op de voorgrond zal treden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.