Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De Slimste Mens 2024


ik vond hem ook aardig. Maar ook lastig om naar te kijken. Komt ook doordat ikzelf moeite heb om mee te focussen. Dan is dit niet zo'n goede kandidaat voor mij om naar te kijken. 

Ik zou het trouwens leuk vinden om Philip Freriks ook een keer als kandidaat terug te zien na zijn stoppen. Ik denk alleen niet dat het gaat gebeuren. 

Is het al bekend wie Maarten van Rossum opvolgt?

Kan die Fay niet een keer haar mond dichthouden?

Muurbloem1985 schreef op 24-07-2024 om 20:50:

Kan die Fay niet een keer haar mond dichthouden?

Ze jeuzelt zo, van alles eromheen…voor mijn idee meer geluk dan wijsheid dat ze tot nu toe door is

madee schreef op 24-07-2024 om 22:56:

[..]

Ze jeuzelt zo, van alles eromheen…voor mijn idee meer geluk dan wijsheid dat ze tot nu toe door is

Ja die gekke zinnen tussendoor en de geluidjes die ze de hele tijd maakt bloedirritant. 

en dat podium dat ze elke keer pakt met haar gitaar. Daar vind ik dit eigenlijk het programma niet voor

Ik moet nog terugkijken maar doorspoelen tot 3 6 9 begint kan geen kwaad zo te lezen. 

duizel schreef op 25-07-2024 om 07:12:

en dat podium dat ze elke keer pakt met haar gitaar. Daar vind ik dit eigenlijk het programma niet voor

Dat is natuurlijk wel gewoon gevraagd door het programma hè. Net zoals er wel eens aan iemand is gevraagd een dansje te doen.

Julia weet niet veel. Behalve over GTST. Het geeft het niveau van jongeren maar weer eens aan. O, en cava. Daar weet ze drie woorden over te zeggen.

Ik zie Julia liever dan Fay, dus ik ben wel blij met de uitkomst van vandaag

Herfstappeltaart schreef op 25-07-2024 om 08:47:

[..]

Dat is natuurlijk wel gewoon gevraagd door het programma hè. Net zoals er wel eens aan iemand is gevraagd een dansje te doen.

Dat snap ik. Dat de programmamakers dat vragen maar ik vind een paar dagen na elkaar teveel. Aan wie het nu ligt. Waarschijnlijkheid aan mij dat ik denk, daar gaan we weer....

doen jullie eigenlijk in de app mee met de dagelijkse vraag. Ik ben er niet zo goed in geloof ik. Ik kan vaak wel 2 dingen bedenken maar die derde dan niet.

Ik doe niet mee in de app. Wel eens gedaan maar ik vond het niet super.

Nee ik doe niet mee in de app.

Habtamu de Hoop, wat een leuke man ! Fijn dat hij Julia naar huis stuurde. 'Noordzee.....Noordzee, wat is dat ?'

Tippex schreef op 26-07-2024 om 21:17:

Habtamu de Hoop, wat een leuke man ! Fijn dat hij Julia naar huis stuurde. 'Noordzee.....Noordzee, wat is dat ?'

Sinds zijn nuchtere reactie op Derksen ben ik ook fan. https://www.nu.nl/307634/video/kamerlid-reageert-op-racistische-opmerking-derksen-ik-ben-fries.html

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.