Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Kent niemand mensen achter de schermen bij BZV of deelnemende mensen aan BZV en andere liefdesprogramma’s 
Zou leuk zijn voor een kijkje achter de schermen.

Friezinnetje

Friezinnetje

03-11-2023 om 18:05 Topicstarter

je ziet idd maar een heel klein stukje, en om ons te vermaken worden de meest gekke momenten uitgezonden. Daaronder versta ik ook de stiltes, en het kauwen van het eten van Bernice (er is vast interessanter materiaal)

Ze zetten ook regelmatig geen muziek onder de stukjes met Bernice, daar wordt het nog meer awkward van 

PhilDunphy schreef op 03-11-2023 om 12:12:

[..]

Klopt, dat laatste. Ik had een krantenberichtje gelezen over dat de cameramannen niet meer wisten wat er gezegd werd en daarom ook niet wisten waar ze moesten filmen (wat belangrijk was). Toen is hen verzocht wat meer Nederlands te praten. Een of andere vereniging voor behoud van de Friese taal vond dat niet kunnen.

@VrijeVlinder: ik ben het met je eens, ik vind er juist helemaal geen vaart in zitten. Ik mis echt het 1 op 1 contact. Of wat meer intimiteit. Die Duitse vrouw had het er over dat ze nodig had om hem even te zoenen. Nou doe dat dan
En zo'n geforceerd interview met Bernice bij de kruiwagen. Kom op zeg, dat hoeft toch niet op deze manier tot stand te komen? Je hebt, als je elkaar leert kennen, toch zo veel om over te praten. Ik mis wel echt diepgang bij veel van de boeren en hun kandidaten.

Misschien is die diepgang te persoonlijk en privé.

SuzyQFive schreef op 03-11-2023 om 18:40:

Ze zetten ook regelmatig geen muziek onder de stukjes met Bernice, daar wordt het nog meer awkward van

Ja, dat viel me ook al op! 

MidasWolf schreef op 03-11-2023 om 18:01:

[..]Ze zouden er ook voor kunnen kiezen om een uur per week aan extra materiaal uit te zenden op bijvoorbeeld een ander tijdstip op NPO 3 bijvoorbeeld voor de mensen die daar in geïnteresseerd zijn. Dat kun je nu toch bekijken wanneer je zelf wilt.

Ik gun de boeren en hun gasten best wat meer privacy hoor....--- 

Het gaat per slot van rekening ook om HUN toekomst.

Beterlaat2021! schreef op 03-11-2023 om 20:52:

[..]

Ik gun de boeren en hun gasten best wat meer privacy hoor....---

Het gaat per slot van rekening ook om HUN toekomst.

Dan kun je beter het moment verschuiven wanneer Yvon samen met de net afgewezen man/vrouw de koffer pakt en meteen ook even wat confronterende vragen stelt. En hoe voelt dat nu, waren er al vlinders ? Zag je het al zitten met boer…… ? 

Als we het over privacy hebben, laat zulke mensen eerst stoom afblazen voordat je z’n afrondingsgesprek doet. 

Ik vond het wel leuk hoe Haico het had over de tegenpartij in hun gesprek aan tafel. Het is geen auto ongeluk 

Hoewel je in de liefde soms ook brokstukken moet rapen. 

MidasWolf schreef op 05-11-2023 om 21:22:

ik vond het wel leuk hoe Haico het had over de tegenpartij in hun gesprek aan tafel. Het is geen auto ongeluk

Hoewel je in de liefde soms ook brokstukken moet rapen.

Ja ik moest hardop lachen maar die vrouwen gaven geen krimp!

Leuk om te zien dan het bij Bernice wat soepeler liep en er ook letterlijk meer ruimte was voor gesprekken.

Friezinnetje

Friezinnetje

05-11-2023 om 21:27 Topicstarter

denk dat bij Bernice toch Ype Jacob wordt. 
Bij Haico mss toch wel verrassend Yasmijn
Bij de anderen weet ik het niet. 

Ik vind de vraag van Claudia wat apart, in wat of waarmee overtuig je mij om voor jou te kiezen of iets in die trant. Meer als je zelf zijn kun je toch niet doen om te laten zien wie je bent. 
En over Richard: ik denk ook dat het zijn soort humor is, dus achter die terras opmerking van de vorige aflevering zoek ik niet zoveel. 

Friezinnetje schreef op 05-11-2023 om 21:27:

denk dat bij Bernice toch Ype Jacob wordt.
Bij Haico mss toch wel verrassend Yasmijn
Bij de anderen weet ik het niet.

Toch denk ik dat Ellen beter bij hem past. 

MidasWolf schreef op 05-11-2023 om 21:28:

Ik vind de vraag van Claudia wat apart, in wat of waarmee overtuig je mij om voor jou te kiezen of iets in die trant. Meer als je zelf zijn kun je toch niet doen om te laten zien wie je bent.

Precies mijn gedachte. 

Het schoot door mijn hoofd dat ik vond dat René moest zeggen : dit ben ik, dit is het. Volg je gevoel en kies voor Paul als twijfelt.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-11-2023 om 21:51

alhambra schreef op 05-11-2023 om 21:34:

[..]

Precies mijn gedachte.

Het schoot door mijn hoofd dat ik vond dat René moest zeggen : dit ben ik, dit is het. Volg je gevoel en kies voor Paul als twijfelt.

Ik zou haar op de bek pakken als ik Rene was 😜 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.