Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-11-2023 om 21:52

Ik vind René de beste keuze.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-11-2023 om 21:53

Richard vindt Robin leuker .
Maar of hij ook voor haar kiest ??

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-11-2023 om 21:53

Piet had Anke gezoend? 
Is mij dat ontgaan of is het niet uitgezonden?

Roos55 schreef op 05-11-2023 om 21:53:

Piet had Anke gezoend?

Volgens mij niet uitgezonden.. Of ik heb het ook gemist 😁

Friezinnetje

Friezinnetje

05-11-2023 om 22:07 Topicstarter

kus op de mond idd. 

Leuk dat Bernice eindelijk (of nouja..het lijkt eindelijk maar eigenlijk waren ze er nog maar een paar dagen natuurlijk  ) wat ging doen met de mannen.. Even weg van huis en 1 op 1 momentjes! Ze lijkt wel wat te ontdooien maar het gaat wel moeizaam hoor.. Ze moet veel te veel van zichzelf (voelen) en raakt alleen maar in paniek daardoor volgens mij

Friezinnetje

Friezinnetje

05-11-2023 om 22:17 Topicstarter

het lijkt idd al weken, dat ze er zijn, maar het is idd nog maar 2-3 dagen. 

De dames bij Piet waren op een gegeven moment druk in de keuken, omdat vier kinderen van Piet zouden komen eten.   Die hebben we niet gezien.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-11-2023 om 09:36

Misschien volgende week ?

Boer Piet heeft zijn keuze al gemaakt. Hij straalt. En het is wederzijds. De zoenen op de mond, het aanraken aan de arm. Het gegiechel omdat ze het zelfde voelen. Zo leuk om te zien.

Boer Haico past het beste bij Ellen.

Bernice past goed bij Johan, maar ik meen dat ze zei dat zij en Ypke het zelfde zijn. 'Het zelfde zijn' is ook niet zo best lijkt mij. Het blijft dus spannend. Als zij geen kriebels voelt is er wellicht met beide geen match.

Boer Richard zou voor Robin gaan, maar Robin is zelf nog erg twijfelachtig.
Marijke vind hij ook heel leuk. En Marijke is ook echt echt heel leuk. Ben benieuwd.

Boerin Claudia zei dat ze er uit was. Toen dacht ik 'yes ze gaat voor René'. Maar toen bleek dat ze wou voor Paul had willen gaan. Paul past ook wel bij haar en het geheel, Net zoals René. Maar Paul kookt zo fijn, hij babbelt makkelijk, het boerenleven kan hij nog leren. En misschien hadden haar vrienden een betere klik met Paul. Bull shit. Claudia luister naar je eigen gevoel en niet naar wat het makkelijkste uitkomt.

Haico Jasmijn
Piet Anke
Richard Robin

en Claudia…. Ik blijf maar duimen dat ze toch niet voor Zwamneus Paul gaat (sorry Paul) Of misschien ook wel, en dan maar hopen dat René iemand vindt die echt goed bij hem past. 

Roos55 schreef op 05-11-2023 om 21:53:

Piet had Anke gezoend?

Het was gewoon op tv bij Boer zoekt vrouw. Heb je misschien net even weggekeken?

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5417207/boer-zoekt-vrouw-romilde-van-dongen-keuzeweek-gezoend

bzv-romilde.jpg?h=1f943d52&itok=GHiCO1TF

Fleurtje_5 schreef op 07-11-2023 om 15:27:

[..]

Het was gewoon op tv bij Boer zoekt vrouw. Heb je misschien net even weggekeken?

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5417207/boer-zoekt-vrouw-romilde-van-dongen-keuzeweek-gezoend

bzv-romilde.jpg?h=1f943d52&itok=GHiCO1TF

Nee, voor déze zoen hadden ze het er over dat ze de avond ervoor gezoend hadden. Kan ook een korte nachtzoen zijn geweest hoor, maar die was niet in beeld.

De ochtendzoen wel, toen hij de keuken in kwam.

Bloemenzee schreef op 07-11-2023 om 18:32:

[..]

Nee, voor déze zoen hadden ze het er over dat ze de avond ervoor gezoend hadden. Kan ook een korte nachtzoen zijn geweest hoor, maar die was niet in beeld.

Ja precies.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.