Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

_Audrey schreef op 16-10-2023 om 09:10:

Bernice wordt weer het bekende gemuts: 'ik durf niks te vragen en ik weet niet wat ik moet voelen'. Zucht. Ik hoop dat ze dat los kan laten.

Voor óns is het weer 'het bekende gemuts',  maar voor Bernice is het allemaal nieuw!

Haico: idd leuke vent!
Piet: ik ben dus een van de weinigen die Eugenie wél leuk vind, mss leuke tegenhanger voor Piet
Bernice: zucht, waarom heb je je in hemelsnaam opgegeven?!
Claudia: stuur Bob maar weg
Richard: Robin wordt 't, en daarna is ze weg

Beterlaat2021! schreef op 16-10-2023 om 09:29:

[..]

Voor óns is het weer 'het bekende gemuts', maar voor Bernice is het allemaal nieuw!

Ja uiteraard, dus ik hoop dat ze het los kan laten. 

Ik vond opvallend genoeg ook de scènes bij Haico het leukst. Daar zie ik ook echt iets opbloeien tussen Ellen en hem! Die zijn echt leuk met elkaar.

Bernice komt hopelijk wat meer los als ze met twee in plaats van drie mannen is. Ik zie het met Johan eigenlijk nog wel gebeuren (wat een leukerd is dat ook!).

Zowel Eugenie als Bob ben ik echt beu Ik zag tussen Claudia en de andere twee mannen ook meer gebeuren, zowel Paul als René passen volgens mij heel goed bij haar. 

Haico was inderdaad leuk met Ellen,
Bernice zie ik ook wel met Johan. Ik denk dat Jorick als eerste afvalt gezien hoe zij over t geloof praatte,wat voor hem wel heel belangrijk is.
Piet vind ik nog wat lastiger, Eugenie is te druk voor hem denk ik.
Bij Claudia zie ik Bob echt niet ,de andere 2 wel.
Richard Laat weinig zien ,die vindt ze allemaal wel leuk

Bij Richard vind ik Marlies trouwens het beste passen, ik heb ook de indruk dat zij het beste zal aarden in die middle-of-nowhere. De andere twee lijken toch nog wel enorm gehecht aan familie, vrienden en stad. Marlies heeft al eens alles achter zich gelaten en zal dat gemakkelijker opnieuw doen. Ik vind haar trouwens ook echt heel leuk. Wel wat introvert, maar gewoon een leuke vrouw.

Knutselkei schreef op 16-10-2023 om 18:26:

Haico was inderdaad leuk met Ellen,
Bernice zie ik ook wel met Johan. Ik denk dat Jorick als eerste afvalt gezien hoe zij over t geloof praatte,wat voor hem wel heel belangrijk is.
Piet vind ik nog wat lastiger, Eugenie is te druk voor hem denk ik.
Bij Claudia zie ik Bob echt niet ,de andere 2 wel.
Richard Laat weinig zien ,die vindt ze allemaal wel leuk

Haico vind ik ook heel leuk met Ellen.

20230522_bzv_eur_dd_haico_103_def_hr-842x561.jpg

Foto: Ellen en Haico. Foto: Linelle Deunk / KRO-NCRV

Was het nu Eugenie die zo met nadruk en enige afschuw die vrouwen zei?
Ik moest er om lachen!

Ik denk dat zij het wordt maar ik vind die andere vrouw (niet Anke) het leukste.

20191003-bzv-boerderij-annemiek-199-Linelle-Duenk.jpg

Foto: Boerin Annemiek. Foto: Linelle Duenk / KRO-NCRV

Bernice heeft net zo'n twijfels als boerin Annemiek in 2020.

Bij Piet vind ik het ook spannend. Ik weet niet of hij voor Eugenie zal gaan of juist niet.

alhambra schreef op 16-10-2023 om 20:26:

Was het nu Eugenie die zou met nadruk en enige afschuw die vrouwen zei?
Ik moest er om lachen!

Ik denk dat zij het wordt maar ik vind die andere vrouw (niet Anke) het leukste.

Dat was idd Eugenie.

Ik vind die andere twee vrouwen bij Piet iig allebei rustiger, en ook beter bij Piet passen.

Friezinnetje

Friezinnetje

22-10-2023 om 20:50 Topicstarter

Eugenie weg bij boer Piet.

Friezinnetje

Friezinnetje

22-10-2023 om 21:01 Topicstarter

pff, Bernice wordt ik ook wel wat moe van hoor. 

Friezinnetje

Friezinnetje

22-10-2023 om 21:04 Topicstarter

Bernice stuurt Yorick naar huis

Friezinnetje

Friezinnetje

22-10-2023 om 21:18 Topicstarter

Richard stuurt Marlies weg. 

Eugenie zat echt stuk. Echt sneu voor haar. Het lijkt erop dat ze zichzelf overschreeuwd heeft. Ze wilde zo graag.

Bernice heeft goed gekozen.

Richard heeft verkeerd gekozen. Het gevoel had nog kunnen groeien. Die andere meiden zullen op termijn niet blijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.