Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Moosey schreef op 09-10-2023 om 20:55:

Ik moest ook erg lachen om Richard z’n courgette en aubergine En z’n vegading dat lekker lag te bakken tussen de hompen varkensvlees.

😂 ik zat al te twijfelen "er was er toch 1 vegetarier??". Ja dus, en dan zo tussen het vlees bakken 

_Audrey schreef op 09-10-2023 om 19:25:

[..]

Jaaaaa! Ik zit al de hele tijd te denken dat Bob me aan iemand doet denken. Aan Rob dus...😂

Ik snap niet dat Claudia hem uitgekozen heeft, hij is echt niet leuk. Vind ik.

Ik vind Bob heel leuk, maar René is ook heel leuk, en Paul ook. Dus spannend bij Claudia.

Moosey schreef op 09-10-2023 om 20:51:

Oh, ik vind Bob wel leuk juist. 10x leuker dan die vreselijke Jan Willem in elk geval, dus dat heeft Claudia goed uitgekozen. René vind ik ook leuk, knappe man ook wel.
Ben ik de enige die denkt dat Haico misschien gewoon homo is maar dat niet wil (weten)? Dacht ik al vóórdat aan het licht kwam dat-ie nog nooit iets met een vrouw heeft gehad.
En wat doet Piet nou op die boerderij als hij niet meer werkt? Is het nou wel van hem of niet? Ik hoop dat Eugenie als eerste eruit gaat, brrr.

Verder vind ik het wel leuk programma. Ik kijk nooit tv maar zag toevallig de vorige aflevering toen ik met een vriendin in een vakantiehuisje zat. Nu ben ik benieuwd hoe het verder gaat

Ik vind Bob dus ook heel leuk.

Nee, ik geloof niet dat Haico op mannen valt. Niet iedere jonge man stapt makkelijk op een jonge vrouw af. En niet iedere jonge dame stapt makkelijk op een jonge man af, zie je wel bij Bernice.

Piet vergelijk ik met een loonwerker, wel werk doen van een boer, maar zelf geen boerderij. Lijkt me best heel relax.

Miekje6 schreef op 10-10-2023 om 11:14:

iemand dit al gezien? Kersenboer Rob wil naar het songfestival! https://www.shownieuws.nl/entertainment/boer-rob-voor-nederland-naar-het-songfestival hahaha🤣

Nou, de laatste jaren heb ik wel heeeeeeel veel gekkere dingen gezien bij het songfestival. Daar tussen Rob zal niet opvallen.

Dat nummer van Rob klinkt niet echt ontspannen. Bij de woorden 'Het is vuur' ga ik al emmers water vullen om te blussen.

Ik vond het al niet prettig voor de drie dames in de logeerweek, maar als Rob voor het songfestival gaat zijn we 'het haasje'.

irmaladouce schreef op 10-10-2023 om 11:48:

[..]

Mee eens !

[..]

Nee, je bent niet de enige !

[..]

Idd, van die Eugenie krijg ik het enorm op mijn heupen. Heel onnatuurlijk, ze wil te graag denk ik...

[..]

Vond ik ook. Hij deed iig moeite voor haar en zij dus ook voor hem. Zoiets.

Mij viel het op hoeveel mensen in één aflevering het voor hun hoofd al gauw te druk vinden.

Eugenie, Bernice...en er was nog iemand.

Het mag idd minder. Ik vind het ook druk en veel kabaal op straat.

Fleurtje_5 schreef op 10-10-2023 om 15:34:

[..]

Ik vind Bob heel leuk, maar René is ook heel leuk, en Paul ook. Dus spannend bij Claudia.

Brrr nee, ik heb een allergietje voor van die types die direct over gevoelens gaan praten en meteen hoteldebotel verliefd zijn. Hou toch op joh.

_Audrey schreef op 10-10-2023 om 15:46:

[..]

Brrr nee, ik heb een allergietje voor van die types die direct over gevoelens gaan praten en meteen hoteldebotel verliefd zijn. Hou toch op joh.

Dat weer wel idd. Maar verder vind ik hem best leuk. Ik noem hem de-man-van-het-boompje.

-Nienke- schreef op 09-10-2023 om 20:27:

O ja, en over ‘lijken op’ gesproken: wat lijkt Robin ontzettend op Carlijn van Jouke vorig jaar!

Boer%20Richard%20-%20Robin.jpg?h=397ba5a5&itok=uvSYf7kt

20211018%20BZV%2312_DD_JOUKE_portret_KARLIJN_015_DEF_HR.jpg?itok=RgWn2d4O

intro-1670700112.jpg

Ze lijkt ontzettend op deze actrice ook!

-Nienke- schreef op 09-10-2023 om 20:27:

O ja, en over ‘lijken op’ gesproken: wat lijkt Robin ontzettend op Carlijn van Jouke vorig jaar!

Boer%20Richard%20-%20Robin.jpg?h=397ba5a5&itok=uvSYf7kt

20211018%20BZV%2312_DD_JOUKE_portret_KARLIJN_015_DEF_HR.jpg?itok=RgWn2d4O

Inderdaad lijken deze twee dames op elkaar.

ik vind ze vooral qua voorkomen op elkaar lijken. Qua uiterlijk zie ik het niet behalve dat ze blond zijn. Maar ze zijn allebei erg spontaan en geïnteresseerd, dat wel.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-10-2023 om 08:42

Ik vond het wat saai.
Had medelijden met Bernice. En de vrouwen van Piet willen te graag 😋

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-10-2023 om 08:45

Haico doet het leuk vind ik

Roos55 schreef op 16-10-2023 om 08:42:

Ik vond het wat saai.
Had medelijden met Bernice. En de vrouwen van Piet willen te graag 😋

Ik zat me te ergeren aan Eugenie bij Piet.  Die zit wel heel erg aandacht te trekken zeg, ik hoop dat zij als eerste vertrekt. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-10-2023 om 09:08

Ik ook

Haico is een leuke vent, ik snap niet waarom hij nooit een relatie heeft gehad. 

Bernice wordt weer het bekende gemuts: 'ik durf niks te vragen en ik weet niet wat ik moet voelen'. Zucht. Ik hoop dat ze dat los kan laten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.