Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Ik hoop dat, als ze vanavond geen keus gemaakt blijkt te hebben, ze buiten het oog van de camera's   alsnog een relatie met één van de twee begonnen is.
Als die er  tenminste nog zin in had....!

Spannend he. Welke keuze zal Claudia maken? En Bernice?

Kun je ook live kijken op NPO.nl? Ik heb geen tv en heb tot nu toe de afleveringen later teruggekeken, maar kan nu toevallig wel op de normale tijd kijken, maar t wordt me niet duidelijk of dat ook kan. 

Ah, volgens mij ben ik eruit, het kan

Moosey schreef op 19-11-2023 om 19:38:

Kun je ook live kijken op NPO.nl? Ik heb geen tv en heb tot nu toe de afleveringen later teruggekeken, maar kan nu toevallig wel op de normale tijd kijken, maar t wordt me niet duidelijk of dat ook kan.

Ja hoor. Op npo.nl en dan op 'kijken' klikken en dan NPO1.

Volgens mij vindt Yvon René wel leuk, ze ging zo dicht naast m zitten 

Wat een suf kind, die Jasmijn. Haico heeft echt de verkeerde keuze gemaakt vind ik.

Friezinnetje

Friezinnetje

19-11-2023 om 21:25 Topicstarter

Verstandig van Bernice. Ik hoop dat ze later 1 van de 2 toch nog uitnodigt. Of iemand anders tegen komt. 
Denk dat Claudia ook de juiste keuze heeft gemaakt. Vond  Rene het sportief opvatten.

Friezinnetje

Friezinnetje

19-11-2023 om 21:26 Topicstarter

volgende week dus al de laatste aflevering, met reünie

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-11-2023 om 21:27

Tenenkrommend jasmijn en haico

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-11-2023 om 21:28

leuk om Claudia zo stralend te zien

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-11-2023 om 21:28

En piet en anke
Grappig stel 😀

We zagen Claudia eindelijk ontspannen en wat is ze gelukkig! 

Robin & Richard zijn leuk samen.

Dat Bernice niemand zou kiezen, dacht ik al. Knap ook dat ze niet "omdat het zo hoort" op citytrip gegaan is.

Anke & Piet leken me heel leuk samen maar ik denk dat zij op termijn te bazig is. Dat viel op vandaag.

Ja en Haico & Jasmijn.... Wat kan een mens moeilijk doen zeg! Hij probeerde er wat van te maken en hij profileerde zich ook goed bij de klimmuur. Ik snap het gewoon niet. Echt sneu voor Haico. 

Pittige tante hoor, die Anke.  Leuk stel!

Ik heb met Haico te doen. En ik vind dat Jasmijn hem echt op het verkeerde been heeft gezet. Ze lijkt hem helemaal niet zo leuk te vinden. 
Wil het niet denken, maar vraag me sterk af of ze niet vooral heel graag 'het spelletje' wilde winnen. 

Poezie schreef op 19-11-2023 om 21:19:

Wat een suf kind, die Jasmijn. Haico heeft echt de verkeerde keuze gemaakt vind ik.

Nou echt! Wat sneu voor hem dit. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.