Media en cultuur
Friezinnetje
27-03-2023 om 13:51
Boer zoekt Vrouw 2023
Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden.
In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.
V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)
Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!
Fleurtje_5
24-10-2023 om 13:05
Beterlaat2021! schreef op 24-10-2023 om 12:43:
[..]
Ja, hij verzorgde de Oudejaarsconférence en stond ook in de theaters, met zijn 'One Man Show', met vrouw Corry aan zijn zijde.
Ik heb als klein kind naar Wim Kan gekeken omdat mijn ouders hem goed vonden. Dat wat ik schreef was omdat jij in dit topic onderstaand citaat van hem plaatste:
"Voorspellen is moeilijk, vooral als het de toekomst betreft".
-Nienke-
24-10-2023 om 20:02
Zo, ik had ook eindelijk tijd om het programma te kijken! Ik ben het met jullie eens:
- Fijn dat Piet Eugenie wegstuurde. Nu is er ook meer ruimte voor de anderen om zichzelf te laten zien en te ontdekken of ze bij elkaar passen.
- Heel jammer van Marlies! Ik vond haar ook het beste passen. Ik ben ‘bang’ dat Richard voor de (net iets te stadse) Robin gaat en zij het vervolgens toch niet ziet zitten.
- Goede keuze van Bernice! Bij deze twee voelt ze zich volgens mij het meest op haar gemak. Ik hoop dat ze voor Johan kiest.
Friezinnetje
29-10-2023 om 20:35
wie stuurt Claudia weg en wie kan bij Haico de koffers/camper pakken?
Bloemenzee
29-10-2023 om 20:39
Claudia lijkt wel heel blij dat ie weg is. Er gaat meteen een flesje wijn open
Friezinnetje
29-10-2023 om 20:40
Bloemenzee schreef op 29-10-2023 om 20:39:
ja, dat dacht ik ook.
UnknownCrocodile85
29-10-2023 om 20:42
Bloemenzee schreef op 29-10-2023 om 20:39:
Ja jammer
Beetje een afknapper
Maar ik vond Bob ook 🙂
Fleurette
29-10-2023 om 22:09
Ben benieuwd wie de boeren gaan meenemen op vakantie/weekend.
Heel jammer dat Marlies weg is maar bij de andere boeren was het zoals ik verwachtte. Op naar volgende week.
Fleurtje_5
29-10-2023 om 22:47
Wat was het weer leuk om te zien.
Ik vond het ook erg jammer voor Marlies bij Richard. Marijke is leuk, Robin is leuk. Blijft spannend.
En ik vind Anke heel goed bij Piet passen. Maar Gea ook wel.
Ellen past het beste bij Haico.
René bij Claudia. Hoewel Paul ook wel goed past in het geheel.
Johan bij Bernice, maar of Bernice er klaar voor is betwijfel ik toch wel. Ypke past ook wel bij Bernice. Eigenlijk kan ik Bernice het moeilijkste peilen. Fijn dat zij een goed luisterend oor en wijze lessen kan vinden bij haar ouders.
alhambra
30-10-2023 om 18:20
Ik vond het een leuke aflevering.
Bij Piet vind ik beide dames leuk en hij ook denk ik.
Bernice komt losser en ik denk dat ze voor Johan gaat kiezen. Ype gaat veel kijkersbrieven krijgen na zijn stofzuigactie.
Eerst vond ik Paul het beste bij Claudia passen maar nu zet ik in op René. Bob vindt nog wel een leuke vrouw.
Richard is dol op Robin. Marijke is ook een leuke meid.
Haico deed het keuzemoment heel goed. Hij was zorgzaam naar Wendy toe. De dynamiek tussen de deelnemers zal misschien nog wel voor interessante tv zorgen.
Knutselkei
30-10-2023 om 18:45
Bij Haico lijkt Ellen t beste te passen. Toch denk ik dat door zijn kinderwens t nog wel eens door zou kunnen slaan naar Jasmijn?
Fleurette
30-10-2023 om 19:26
Knutselklei, Haico heeft aangegeven dat hij niet persé een kinderwens heeft.
-Nienke-
30-10-2023 om 20:46
Fleurette schreef op 30-10-2023 om 19:26:
Knutselklei, Haico heeft aangegeven dat hij niet persé een kinderwens heeft.
En Ellen is 39 hè, dus op zich niet helemaal uitgesloten (zoals bij Wendy) dat hun eventuele wens gezamenlijk nog vervuld zou kunnen worden.
Verder een leuke uitzending met nog weinig verrassingen in de keuzemomenten! Ik vond het mooi om Claudia te zien ontdooien. Die lijkt écht ineens een toekomst met nieuwe man voor zich te zien (zoiets zei ze ook) en daar oprecht heel blij van te worden.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.