Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

iemand enig idee waar dat indoor klimparcours is?

Niks zo heerlijk al lekker mee kiezen.
Ik had ze bijna allemaal goed, al had ik Bob niet zien aankomen bij Claudia, ik dacht Marcel.
En bij Piet dacht ik Inge ipv Gea.

mikado123 schreef op 02-10-2023 om 07:02:

iemand enig idee waar dat indoor klimparcours is?

Dat zag er gaaf uit, dat wil ik ook wel weten. Leuk om een keer te doen. 

MidasWolf schreef op 01-10-2023 om 21:40:

De opzet van BZV vind ik goed, voordat de logeerweek begint hebben de boeren de mannen/vrouwen al 2 keer gezien. Dan kun je een aardig eerste beeld vormen. Bij B&B vol liefde staan ze in eens op de stoep zonder enige verdere kennismaking.

Dat is zeker zo, maar bij BenB doen ze ook expres mismatches voor de leuke tv. Boer zoekt vrouw is toch wat serieuzer en meer gericht op het zoeken van een goede match.

_Audrey schreef op 02-10-2023 om 09:40:

[..]

Dat zag er gaaf uit, dat wil ik ook wel weten. Leuk om een keer te doen.

ik denk dat het hier was: https://www.adventurecityrotterdam.nl/adventures 

mikado123 schreef op 02-10-2023 om 12:18:

[..]

ik denk dat het hier was: https://www.adventurecityrotterdam.nl/adventures

Oh ja, dat zou het inderdaad wel kunnen zijn. Goed gevonden 

Ach, Haico heeft last van kaalheid....

( Dan moet ik denken aan  Elton John. Die had daar ook moeite mee. Dus hij droeg altijd iets op zijn hoofd.  Vervolgens was hij toe aan een toupetje en nu een volledige pruik.
Want, het is niet goed om altijd iets op je hoofd te hebben.)

Wat is er mis met kort haar?

Roos55 schreef op 01-10-2023 om 21:20:

Ohh die vrouw bij Piet
Was wel erg teleurgesteld

Dat vond ik idd ook heel verdrietig. Maar dat kon ik zien aankomen, want zij was ervan overtuigd dat zij bestemd waren voor elkaar.

alhambra schreef op 01-10-2023 om 21:29:

[..]

Ja, echt sneu voor haar.

Victor naar huis!!

En Claudia die voor die zweverige Bob ging en Jan Willem die ook stuk zat. Ze had Marcel moeten kiezen.

Vond ik ook verdrietig voor Jan-Willem.

Bij Haico vond ik het verdrietig voor Nouk toen zij niet  werd gekozen, omdat Haico tijdens het tafeltennis zei dat ze toch wel hoog zat. Dat gaf haar hoop.

MidasWolf schreef op 01-10-2023 om 21:37:

[..]

Daarom vond ik het slim van Yvon dat ze het vooral niet groter maakte dan het is. Dan was ze er helemaal niet uitgekomen.

Dat deed Yvon goed.

Knutselkei schreef op 02-10-2023 om 09:09:

Niks zo heerlijk al lekker mee kiezen.
Ik had ze bijna allemaal goed, al had ik Bob niet zien aankomen bij Claudia, ik dacht Marcel.
En bij Piet dacht ik Inge ipv Gea.

Ik had het bij de meeste ook goed, maar bij Claudia vond ik het wel moeilijk welke keuze zij zou maken. De meneer-van-het-boompje had ik wel gedacht. En de grote meneer (Rene'?) had ik ook goed geraden.

Friezinnetje

Friezinnetje

08-10-2023 om 20:33 Topicstarter

de logeerweek!  

Friezinnetje schreef op 08-10-2023 om 20:33:

de logeerweek!

Ja. Echt een stuk leuker dan de andere afleveringen vind ik. 

Het programma heeft me nog niet te pakken. Ik vind er weinig aan, ik ga er vanuit dat ik het de komende weken leuk ga vinden. Normaal was ik een grote fan van het programma. Hoe is dit bij jullie dit seizoen?

Leuke aflevering vandaag! Een hele andere Claudia dan de eerdere afleveringen.
Bij Piet moest ik lachen om die vrouw die haar eigen yoghurt had meegenomen. Haico kwam goed los. Richard had alles goed onder controle en bij Bernice moet het nog komen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.