Media en cultuur
Friezinnetje
27-03-2023 om 13:51
Boer zoekt Vrouw 2023
Op zondag 9 april start het nieuwe seizoen weer van BzV. De boeren worden dan weer voorgesteld en kunnen er weer brieven geschreven worden.
In dit dertiende seizoen maken we kennis met boeren in de leeftijd van begin 20 tot in de 60 jaar. De een is een paar jaar geleden zijn boerenbedrijf gestart en de ander is als jong kind met het hele gezin geëmigreerd naar het buitenland. De een kan niet zonder zijn paarden en de ander vindt in alle vroegte lopen over de akkers het mooiste wat er is. Een ding hebben ze gemeen: het zijn allemaal hardwerkende mensen die iemand missen om hun dag mee door te nemen, samen te genieten en een leven op te bouwen.
V.l.n.r. op de foto :
Piet, 63, Duitsland : vleesvee (uitgenodigd: Anke, Eugenie, Adrie, Inge, Gea)
Claudia, 57, Frankrijk: melkvee (uitgenodigd: Marcel, Paul, Bob, Jan Willem, Rene)
Haico, 43, Denemarken : melkvee (uitgenodigd: Nouk, Melanie, Jasmijn, Ellen, Wendy)
Bernice, 23, Zweden, melkvee (uitgenodigd: Victor, Ype Jacob, Johan, Johan en Yorick)
Richard, 33, Slowakije, akkerbouw (uitgenodigd: Daisy, Doreen, Robin, Marlies, Marijke)
Zondag 17 september, 20.25 - 21.30 uur NPO 1!
JVH
28-09-2023 om 15:49
Ik erger me groen en geel aan dat overdreven gezoen 3x p.p., geknuffel en handen schudden. Heeft niemand dan iets van Corona geleerd. Geef die mensen een boks, je kent ze niet eens!!!!
Mee stoppen!!!!!! Kost nog veel tijd ook.
Fleurtje_5
28-09-2023 om 17:12
JVH schreef op 28-09-2023 om 15:49:
Ik erger me groen en geel aan dat overdreven gezoen 3x p.p., geknuffel en handen schudden. Heeft niemand dan iets van Corona geleerd. Geef die mensen een boks, je kent ze niet eens!!!!
Mee stoppen!!!!!! Kost nog veel tijd ook.
Dat vond ik ook allemaal "teveel van het goeie".
Hoi ik ben...en pats drie zoenen. Gaan ze wachten tot ze aan de beurt zijn voor de speeddate van vijf minuten. Komen ze binnen bij de boer en dan 'hoi, hoe is het?', en dan geven ze alwéér drie zoenen. Ik heb niet opgelet of ze na die vijf minuten weer drie zoenen gaven.
En dan zegt de dame tegen de boer 'succes verder'. Ammahoela, als je gekozen wilt worden hoop je niet op veel succes voor de andere kandidaten. Toch? Dan zeg je toch eerder: 'streep die andere kandidaten maar door want mij moet je hebben'.
Knutselkei
01-10-2023 om 20:44
ik krijg elke keer appje van vriendin dat ze klaar zit. Dus dat is handig😂
Friezinnetje
01-10-2023 om 20:47
Knutselkei schreef op 01-10-2023 om 20:44:
ik krijg elke keer appje van vriendin dat ze klaar zit. Dus dat is handig😂
moet ze mijn telnr ook maar hebben
alhambra
01-10-2023 om 21:29
Roos55 schreef op 01-10-2023 om 21:20:
Ohh die vrouw bij Piet
Was wel erg teleurgesteld
Ja, echt sneu voor haar.
Victor naar huis!!
En Claudia die voor die zweverige Bob ging en Jan Willem die ook stuk zat. Ze had Marcel moeten kiezen.
MidasWolf
01-10-2023 om 21:35
Roos55 schreef op 01-10-2023 om 21:20:
Ohh die vrouw bij Piet
Was wel erg teleurgesteld
Had wel even met haar te doen
MidasWolf
01-10-2023 om 21:37
Bloemenzee schreef op 01-10-2023 om 21:24:
Arme Bernice. Die heeft geloof ik geen idee wat ze er mee aan moet.
Daarom vond ik het slim van Yvon dat ze het vooral niet groter maakte dan het is. Dan was ze er helemaal niet uitgekomen.
Naamgenootje
01-10-2023 om 21:39
Die Yorick is lekker vlot. Ik heb de hoop dat hij Bernice een beetje uit haar schulp kan trekken maar ben er een beetje bang voor.
MidasWolf
01-10-2023 om 21:40
De opzet van BZV vind ik goed, voordat de logeerweek begint hebben de boeren de mannen/vrouwen al 2 keer gezien. Dan kun je een aardig eerste beeld vormen. Bij B&B vol liefde staan ze in eens op de stoep zonder enige verdere kennismaking.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.