Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boer zoekt Vrouw 2023

Friezinnetje

Friezinnetje

24-09-2023 om 21:11 Topicstarter

Ze hebben Haico wel in een huisje gezet, die bij zijn lengte past  

Friezinnetje

Friezinnetje

24-09-2023 om 21:26 Topicstarter

ik zet, zodra dat op de site staat, de namen van de 5 dames/heren in de OP. 

ik ben wel benieuwd. Zie wel enkele mogelijke matches!

Anke bij Piet.
Victor bij Bernice. 
Melanie of die dame met kort haar en camper bij Haico.
Bij de anderen weet ik het nog niet, maar denk dat er zeker wel wat uit kan voortkomen.

Zo, leuke uitzending! Het viel me zó mee hoe zenuwachtig Bernice was, ze oogde echt een heel stuk relaxter. Leuke mannen koos ze ook uiteindelijk! Victor ♥️. 
Wat vreemd trouwens dat er bij Piet ‘door omstandigheden’ drie niet waren. Roept bij mij meteen allemaal vragen op… Ik vond trouwens die Duitse dame het leukst bij hem passen, is dat Anke? 

Leuke aflevering om te zien, nu eerst weer wennen aan de boeren en hun dates en dan vooral de naamcombinaties wie bij wie.

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

Misschien heel kinderachtig, maar Haico deed mij vandaag met zijn zwarte doek denken aan Bobbie. 

Friezinnetje

Friezinnetje

25-09-2023 om 07:18 Topicstarter

OP Aangepast

MidasWolf schreef op 24-09-2023 om 22:18:

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

Misschien heel kinderachtig, maar Haico deed mij vandaag met zijn zwarte doek denken aan Bobbie.

Nu je erover begint, leek één van die mannen van Claudia dan op deze man rechts..

-Nienke- schreef op 24-09-2023 om 22:13:

Zo, leuke uitzending! Het viel me zó mee hoe zenuwachtig Bernice was, ze oogde echt een heel stuk relaxter. Leuke mannen koos ze ook uiteindelijk! Victor ♥️.
Wat vreemd trouwens dat er bij Piet ‘door omstandigheden’ drie niet waren. Roept bij mij meteen allemaal vragen op… Ik vond trouwens die Duitse dame het leukst bij hem passen, is dat Anke?

Ja, dat is Anke!

Mij viel ook op dat Bernice echt een stuk chiller was. Had ik niet verwacht .

mijn voorspelling voor dit seizoen: Piet eindigt met die Duitse, Haico gaat voor de korte haren in de camper hoewel hij Jasmijn van 26 wel een stoot vindt, Richard gaat voor de vegetarische dame en Claudia eindigt met die hele lange grote ex melkveehouder met bril (ja moet nog oefenen op de namen) Bernice gaat voor de blonde blozende boer op de tablet. Nou eerst nog door de saaie speeddates worstelen en dan begint het spektakel echt!

Wat was het weer leuk om te zien.

Haantje79 schreef op 25-09-2023 om 10:44:

mijn voorspelling voor dit seizoen: Piet eindigt met die Duitse, Haico gaat voor de korte haren in de camper hoewel hij Jasmijn van 26 wel een stoot vindt, Richard gaat voor de vegetarische dame en Claudia eindigt met die hele lange grote ex melkveehouder met bril (ja moet nog oefenen op de namen) Bernice gaat voor de blonde blozende boer op de tablet. Nou eerst nog door de saaie speeddates worstelen en dan begint het spektakel echt!

Ik denk dat Claudia voor de appelbomenkweker gaat! (Die vond ik zelf trouwens ook het leukst zo op het eerste gezicht). Richard was ook wel echt enthousiast over Marijke, die van ‘ik kan al blij worden van een opgeladen tandenborstel’. Wel goede instelling als je in die gribus in Slowakije zit  

-Nienke- schreef op 25-09-2023 om 20:15:

[..]

Ik denk dat Claudia voor de appelbomenkweker gaat! (Die vond ik zelf trouwens ook het leukst zo op het eerste gezicht). Richard was ook wel echt enthousiast over Marijke, die van ‘ik kan al blij worden van een opgeladen tandenborstel’. Wel goede instelling als je in die gribus in Slowakije zit

Marijke was die vrolijke met blonde krullen waar hij goed mee kon praten, wie weet….het is inderdaad wel een gribus bij Richard, al die half vergane gebouwen in de modder. En binnen in zijn woning had hij het ook niet gezellig gemaakt, net een bedrijfskantine.

De appelbomenkweker van Claudia weet ik niet meer, die heeft bij mij geen indruk gemaakt  ik weet nog wel dat iemand een appelboom mee had, toen moest ik gelijk aan BenB vol liefde denken, daar had Corine volgens mij ook een appelboom meegenomen voor Walter. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

25-09-2023 om 21:50

Ik moest wel lachen om de appelboom meneer

Dat vond ik ook een leuke grap.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.