Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
Marcador
15-02-2022 om 17:35
Ik heb Anomalie van Hervé le Tellier gelezen. Een apart maar wel interessant boek.
Tussendoor wat verhalen van Agatha Christie gelezen. Waarschijnlijk wordt mijn volgende boek Piep zei de muis van MJ Arlidge
nlies
15-02-2022 om 18:53
Ik lees nu Middernachtsbibliotheek, Ben ergens op de helft, maar het wordt wel veel van hetzelfde
Beterlaat2021!
15-02-2022 om 19:22
Ik lees nu : Eiland van de angst, van Hakan Ostlundh.
Leest lekker, ik kan het goed volgen .
Dewi-Sri
15-02-2022 om 19:36
Toujours Provence, van Peter Mayle. Heerlijk, zeker vanwege ons op handen zijnde vertrek naar Frankrijk! Lekker relaxed weglezen, en ondertussen aantekeningen maken in je hoofd: oh ja, daar ook aan denken...
Beterlaat2021!
16-02-2022 om 07:27
Oja, Peter Mayle, die schrijft heel leuk. Even gegoogeld, ik zie dat hij (in Frankrijk!) is overleden in 2018. Ik heb meerdere boeken van hem.
Regendrup.
16-02-2022 om 09:10
Ik lees nu weer 2 boeken tegelijk.
Eentje via BookChoice als luisterboek, lekker in de auto of tijdens huishoudelijke klusjes. Schaduwland van Robert Bryndza.
En De Huizenruil van Rebecca Fleet als ebook.
Fiorah
16-02-2022 om 15:32
Ik had even een leesdip en dus heb ik mijn boeken maar gemariekondoot en nu ben ik begonnen in het Boekenweekgeschenk: Wat wij zagen van Hanna Bervoets.
Tover-Feetje
16-02-2022 om 21:29
Ik hoef niet meer na te denken of ik een e-reader zal aanschaffen.
Man heeft er een voor mijn verjaardag gekocht
Een kobo abonnement hoef ik voorlopig ook nog niet te nemen, want hij heeft van collega's heel veel e-booken gekregen.
Deze collega's schijnen hem ook geadviseerd te hebben welke e-reader hij moest kopen.
Om er even in te komen ben ik begonnen in een (dubbel)boek van Tess Gerritsen, Hartslag en Diagnose Besmet.
Ik was na 2 bladzijde al om, ideaal zo'n ding
Vogeleiland staat er al op, daar begin in aan als ik voorgaande boeken uit heb.
SushiGo
16-02-2022 om 21:52
Tover-Feetje schreef op 16-02-2022 om 21:29:
Een kobo abonnement hoef ik voorlopig ook nog niet te nemen, want hij heeft van collega's heel veel e-booken gekregen.
Deze collega's schijnen hem ook geadviseerd te hebben welke e-reader hij moest kopen.
Om er even in te komen ben ik begonnen in een (dubbel)boek van Tess Gerritsen, Hartslag en Diagnose Besmet.
Dat is nog eens een leuk cadeau! Welke is het geworden? Heel veel plezier ermee! Ik heb Vogeleiland net uit. Ben meteen in een ander boek van Marion Pauw begonnen: Daglicht.
ShowyHummingbird30
16-02-2022 om 21:59
Tover-Feetje schreef op 16-02-2022 om 21:29:
Wat een lief kado! Ik heb heel lang geweigerd om op een e-reader te lezen. Diep in mijn hart vind ik een "echt" boek ook nog steeds fijner, de geur, letterlijk de pagina's door mijn handen voelen gaan. Thuis lees ik ook nog steeds het liefst van papier.
Maar sinds ik de oude e-reader van partner heb gekregen, ben ik om. Een e-reader is toch wel erg handig om in je tas mee te nemen. (En nu heb ik een volgend probleem: boeken die ik echt mooi vind, wil ik ook fysiek in de boekenkast hebben.)
Tover-Feetje
16-02-2022 om 23:42
SushiGo schreef op 16-02-2022 om 21:52:
[..]
Dat is nog eens een leuk cadeau! Welke is het geworden? Heel veel plezier ermee! Ik heb Vogeleiland net uit. Ben meteen in een ander boek van Marion Pauw begonnen: Daglicht.
Het is de Kobo libra 2 geworden.
Volgens de collega's van man echt een aanrader.
Dolfje
17-02-2022 om 08:28
Ik lees nu Amalia van Claudia de Breij. Is maar een dun boekje dus als ik mijn best doe zo uit.
Leuk als er een kinderboekentopic komt, ik lees ze vanwege mijn werk regelmatig.
Beterlaat2021!
17-02-2022 om 08:38
Dolfje schreef op 17-02-2022 om 08:28:
Leuk als er een kinderboekentopic komt, ik lees ze vanwege mijn werk regelmatig.
Ga je gang, Dolfje!