Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aah ik snap het! Ik hou ook niet vaak boeken zelf. Ik wilde zelf een straatbieb beginnen maar ben gestagneerd bij het kastje dat weer-proof moet zijn...

Is Anna een mooi boek?

Ja, ANNA is een echte aanrader, als je misschien vroeger voorgelezen bent en later nog genoten hebt van haar musicals. Ze heeft een interessant leven gehad en dat wordt nauwkeurig beschreven.

Ja, inderdaad moet zo'n straabieb met name waterproof zijn.  Het is zo zonde als de boeken staan te verpieteren en te beschimmelen en dat kom ik helaas nogal eens tegen. Er staan wel bouwtekeningen op internet, of google bij Marktplaats eens op vitrinekastje en pas dat zelf nog aan.

Pfiew, gelukkig valt ‘Vogeleiland’ in de smaak tot zover! Het is inderdaad een echt doorlees-boek. 

Ik ben begonnen in Box van Camilla Läckberg, een thriller. Het begin is vrij luguber! 

-Nienke- schreef op 10-02-2022 om 19:32:

Pfiew, gelukkig valt ‘Vogeleiland’ in de smaak tot zover! Het is inderdaad een echt doorlees-boek.

Ik ben begonnen in Box van Camilla Läckberg, een thriller. Het begin is vrij luguber!

Was jij ook degene die hem als eerste noemde? Want hij leest écht heel lekker door inderdaad haha. Ben blij met deze tip 

Mayosate schreef op 10-02-2022 om 21:47:

[..]

Was jij ook degene die hem als eerste noemde? Want hij leest écht heel lekker door inderdaad haha. Ben blij met deze tip

Volgens mij wel   Goed te horen! 

nlies schreef op 09-02-2022 om 23:51:

Ik lees nu Een schitteren mysterie van Louise Penny. Schijnt al deel 8 van een serie te zijn, maar het eerste boek dat ik lees

Boek heeft me weer wakker gehouden, Heb het uit nu, Aanrader, Ik ga kijken of er nog meer van die schrijfster is, 

-Nienke- schreef op 10-02-2022 om 22:15:

[..]

Volgens mij wel Goed te horen!

Ja ik ervaar hetzelfde! Zit bijna op de helft en kan niet stoppen met lezen. Steeds denk ik "nog 1 hoofdstuk dan", en dan nog een.. en nog een.  

Heb je nog meer van dit soort tips? 

ik heb de beller op lijn vier uit, ik vond het zeker een goed boek, maar wel veel van hetzelfde, vooral op het eind wad bijna elk hoofdstukje hetzelfde alleen telkens op een andere verdieping (Ik wil niet teveel spijkeren, dus hoop het zo wat vaag te houden)

Regendrup. schreef op 11-02-2022 om 08:24:

[..]

Ja ik ervaar hetzelfde! Zit bijna op de helft en kan niet stoppen met lezen. Steeds denk ik "nog 1 hoofdstuk dan", en dan nog een.. en nog een.

Heb je nog meer van dit soort tips?

Lastig! Een boek waar ik enorm van onder de indruk was en dat ik ook nauwelijks weg kon leggen: Sterspeler van John Grisham. Totaal iets anders dan z’n gebruikelijke ‘legal thrillers’ en écht een aanrader (al blijken de meningen daar wat over te verschillen )

Ik heb Vogeleiland uit. Goed boek!

vanmiddag naar de lokale boekhandel geweest om even lekker rond te neuzen. Ik kwam terug met:
- de muffinclub (dochter)
- maxi van fluks 1 (dochter)
- pol de piratenmuis (zoon)
- het achterhuis (nu 2,99 en heb ook 2 stuks gedoneerd voor het goede doel, stond een bak voor in de winkel)
- colleen hoover ~ nooit meer

Het is dus niet alleen bij rondneuzen gebleven. 🤣🤣 

Ik begin aan How to kill your family van Bella Mackie, ben benieuwd.

Fiorah schreef op 11-02-2022 om 20:26:

Ik heb Vogeleiland uit. Goed boek!

Ik ook  vanavond uitgelezen. Vond het een hele goede tip! Maar wat nu he?

ik geloof dat ik vogeleiland dan ook maar op mijn lijstje moet zetten 😊

weneri schreef op 11-02-2022 om 22:54:

ik geloof dat ik vogeleiland dan ook maar op mijn lijstje moet zetten 😊

Ga je geen spijt van krijgen 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.