Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
Aviendha
23-03-2022 om 22:05
Netherfield schreef op 23-03-2022 om 21:22:
Ik lees nu Pride and Prejudice voor de weetikhoeveelste keer. Hebben jullie ook boeken die je regelmatig leest?
Ja, Harry Potter.
En the perks of being a wallflower.
Lily.
23-03-2022 om 22:24
Netherfield schreef op 23-03-2022 om 21:22:
Ik lees nu Pride and Prejudice voor de weetikhoeveelste keer. Hebben jullie ook boeken die je regelmatig leest?
Ja,
Ik heb je nooit een rozentuin beloofd- Hannah Green
Prachtig boek over een schizofreen meisje.
Dolfje
23-03-2022 om 22:32
Ik ben begonnen in het tweede deel van de Happy ever after serie van Jenny Colgan. Zoek de zon op heet het.
Cala
23-03-2022 om 23:06
Dolfje schreef op 23-03-2022 om 22:32:
Ik ben begonnen in het tweede deel van de Happy ever after serie van Jenny Colgan. Zoek de zon op heet het.
Ik heb het luisterboek net uit, best aardig voor tussendoor.
Net gestart met het luisterboek Niets ontgaat ons van Janke Reitsma, maar ik denk dat het niet echt mijn type luisterboek is en dat ik het echt moet lezen ipv luisteren.
Miss_Moneypenny
24-03-2022 om 08:58
Fiorah schreef op 23-03-2022 om 21:45:
Zo, ik heb me eindelijk door Negen Volmaakte Vreemden heen gewerkt. Ik kwam er niet echt in. Wel een leuk concept en soms echt grappig, maar ik weet niet, ik vond het bepaald geen pageturner.
Ik ben aan de serie begonnen op Prime Video, althans ik denk dat dat hetzelfde verhaal is.
Zelf lees ik nu Dertien van Steve Cavanagh. Was er al in begonnen, maar weer weggelegd omdat het me nog niet genoeg pakte. Nu weer verder en moet zeggen dat ik er nu beter in zit. Ga het zeker uitlezen.
Regendrup.
24-03-2022 om 10:28
In het kader van goed voor mezelf zorgen heb ik het volgende met mezelf afgesproken:
1 uur werken
1 uur in tuin met boek
En dat afwisselen van elkaar.
Ik merk echt dat ik het nodig heb, voel me totaal niet fit, ben al over mijn grenzen heen gegaan en blijf er maar overheen gaan.
Hopelijk helpt vitamine D en vitamine lezen me en kan ik er vanaf volgende week tegenaan!
Wobbelkont
24-03-2022 om 11:19
Ik ga nu beginnen in horen zien zwijgen van J.D. Barker. Ook weer een thriller maar dat is echt mijn genre qua leesvoer.
Fiorah
24-03-2022 om 22:24
Dolfje schreef op 23-03-2022 om 22:32:
Wat grappig, ook die heb ik spontaan meegenomen van de bieb van de week. Ik ben er ook in begonnen, ik vind het wel lekker zo'n boek.
Dolfje
24-03-2022 om 22:38
Miss_Moneypenny schreef op 24-03-2022 om 08:58:
[..]
Ik ben aan de serie begonnen op Prime Video, althans ik denk dat dat hetzelfde verhaal is.
Ja volgens mij wel. Ik vond het wel een leuke serie, boek niet gelezen.
browniehair
24-03-2022 om 22:49
Luisterboek: Tim (over Avicii). Vind het interessant. Hij was introvert, niet echt een showbizztype, rolde een wereld in die aan de ene kant goed bij hem paste (muziekmaken met behulp van software) en andere kant ook weer niet (het optreden dat veel druk gaf)
Dolfje
25-03-2022 om 08:52
Fiorah schreef op 24-03-2022 om 22:24:
[..]
Wat grappig, ook die heb ik spontaan meegenomen van de bieb van de week. Ik ben er ook in begonnen, ik vind het wel lekker zo'n boek.
Ik ook, helemaal als ik lekker in de zon kan zitten.
Tover-Feetje
25-03-2022 om 16:05
Ik heb Toen ze verdween van Carla Kovach net uitgelezen.
Het verhaal sprak me wel aan maar op een of andere manier de hoofdpersoon, rechercheur Gina Harte, helemaal niet.
Deze serie laat ik dus waarschijnlijk verder aan mij voorbij gaan.
Nadat ik de titel hier diverse malen ben tegengekomen, wordt het volgende boek Ragdoll van Daniel Cole.
Rogue
25-03-2022 om 16:18
Regendrup. schreef op 23-03-2022 om 17:56:
Naar aanleiding van jouw opmerking Ainne: wanneer geven jullie 5 sterren aan een boek?
Of wanneer 3 bijvoorbeeld? Ben gewoon heel nieuwsgierig. Wat maakt een boek nou écht een fantastisch boek voor jullie?
het verhaal moet mij echt kunnen inpakken, of het moet goed in elkaar zitten liefst met een twist