Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 10-03-2022 om 13:45:

[..]

Heb zowel de app, e-reader en via bol.com al geprobeerd. Gek, misschien lukt het straks wel!

Edit: via de bol.com app lukt het nu wel! meteen gedownload.

Ik heb na aanraden van jullie vogeleiland gelezen. Een boek wat ik nooit zelf gekozen zou hebben, maar was prima te doen.
Daarna begonnen in Liefde, leefde, lama`s van Hilary Fields, na 2 hoofdstukken gestopt.
Daarna leek het kamermeisje van Nita Prose mij wel wat, daar ben ik tot hoofdstuk gekomen.

Vandaag begonnen in Voordat ze verdween van Lisa Gardner, daar zit ik meteen helemaal in en die gaat zeker uit!

Ik ben eindelijk weer begonnen aan het lezen en lees nu negen volmaakte vreemden van Liane Moriarty waar ik eerst aan moest wennen, maar wat me daarna verrassend goed pakte.

De perfecte echtgenote van Darby Kane uit.
Er zaten een paar verrassende wendingen in het verhaal waardoor het voor mij boeiend genoeg bleef.
Vanavond een begin maken in De beller op lijn vier van J.D Barker

Ainne schreef op 09-03-2022 om 18:10:

Ik heb Rock paper scissors (Alice Feeney) uit en wat mij betreft een dikke vette aanrader. (Kapow ik denk ook wel wat voor jou), spannend, bizar en ik durf te wedden dat niemand de twist aan ziet komen!

Ik werd enthousiast van jouw enthousiasme dus ik ben begonnen met het luisterboek van Rock paper scissors. 

Fiorah schreef op 11-03-2022 om 17:00:

Ik ben eindelijk weer begonnen aan het lezen en lees nu negen volmaakte vreemden van Liane Moriarty waar ik eerst aan moest wennen, maar wat me daarna verrassend goed pakte.

Die vond ik erg leuk.

mut

mut

11-03-2022 om 21:43

MildredRatched schreef op 09-03-2022 om 19:57:

[..]

Zo gebruik ik goodreads ook, heel fijn. Alles wat me interessant lijkt zet ik in mijn lijstje en dan kijk ik daar tussen als ik een reservering bij de bieb maak. Ook heb ik ook een kobo plus abonnement, daar haal ik heel veel boeken vandaan

Hebben jullie dat ook dat als je een boek via de bol site op je koboplus  abonnement zet je bij de boeken kijkt die als vergelijkbaar aangeprezen worden? 

Sherlock schreef op 11-03-2022 om 17:34:

[..]

Ik werd enthousiast van jouw enthousiasme dus ik ben begonnen met het luisterboek van Rock paper scissors.

Dat is briljant! Ik heb hem gewoon op Storytel en Engels luisteren vind ik heerlijk.

Fiorah schreef op 11-03-2022 om 22:07:

[..]

Dat is briljant! Ik heb hem gewoon op Storytel en Engels luisteren vind ik heerlijk.

Ik luister hem ook op Storytel, heerlijk he die Britse stemmen! Je komt zo extra goed in de sfeer. Heb jij hem al uit?

de rode koningin is uit, goed boek, en nu wil ik het volgende deel

Sherlock schreef op 11-03-2022 om 23:08:

[..]

Ik luister hem ook op Storytel, heerlijk he die Britse stemmen! Je komt zo extra goed in de sfeer. Heb jij hem al uit?

Ooooooh die stém van die man.... oiii.

Ik ben vandaag begonnen.

Ik heb Gegijzeld (Clare Mackintosh) uit. Wát een spannend boek - en wat een verrassend laatste hoofdstuk! Wel beklemmend, niet echt een boek om voor het slapen gaan te lezen. 

Ik ben nu begonnen aan De reiziger (John Boyne). De eerste drie hoofdstukken zijn in ieder geval intrigerend.

Fiorah schreef op 11-03-2022 om 17:00:

Ik ben eindelijk weer begonnen aan het lezen en lees nu negen volmaakte vreemden van Liane Moriarty waar ik eerst aan moest wennen, maar wat me daarna verrassend goed pakte.

Die zet ik op de lijst! Het vorige boek dat ik van haar las (‘Appels vallen niet’) vond ik wel de moeite waard. 

-Nienke- schreef op 13-03-2022 om 19:42:

Ik heb Gegijzeld (Clare Mackintosh) uit. Wát een spannend boek - en wat een verrassend laatste hoofdstuk! Wel beklemmend, niet echt een boek om voor het slapen gaan te lezen.

Ik ben nu begonnen aan De reiziger (John Boyne). De eerste drie hoofdstukken zijn in ieder geval intrigerend.

O ja, daar ben ik ook in bezig. Heb deel 1 uit, en intussen een ander boek gelezen, nu ga ik deel 2 , dat in Zwitserland begint als ik het goed heb, lezen

ben begonnen aan Temeraire van naomi novik. Leuk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.