Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ainne schreef op 09-03-2022 om 19:38:

[..]

Sometimes I lie is er ook in het NLs!

Ja klopt! Maar ik was zo benieuwd naar die onvoorspelbare plottwist. En jij las toch ook al dat Into the woods ofzo?

Ainne schreef op 09-03-2022 om 18:10:

Ik heb Rock paper scissors (Alice Feeney) uit en wat mij betreft een dikke vette aanrader. (Kapow ik denk ook wel wat voor jou), spannend, bizar en ik durf te wedden dat niemand de twist aan ziet komen!

Ik heb hem op mijn lijst gezet, thanks!

MildredRatched schreef op 09-03-2022 om 19:56:

[..]

Eens! Soms lieg ik heb ik dus op mijn lijstje gezet

er zijn er zelfs 3 in het nederlands, kijk maar:

https://www.boekbeschrijvingen.nl/feeney-alice/feeney.html

Coreopsis schreef op 09-03-2022 om 19:23:

Hebben jullie ook dat door dit topic je "wilikooknoglezen" lijst een beetje lang wordt voor de leestijd die je beschikbaar hebt? (Misschien moet ik minder gaan werken... )

Ja en ik heb ook nog 8 ongelezen boeken op m’n e-reader staan. En dan lees ik hier van jullie een review en kan ik niet wachten en koop ik dat boek meteen.

Hebben jullie ook dat door dit topic je "wilikooknoglezen" lijst een beetje lang wordt voor de leestijd die je beschikbaar hebt? (Misschien moet ik minder gaan werken... )

Ja! Ik heb inmiddels erg veel bookmarks gemaakt in dit topic 

Ik ga denk ik beginnen aan The murderers ape. Ben erg benieuwd

Ik scroll dit topic even door als ik toe ben aan nieuwe boeken Voorlopig is m’n lijst veel te lang en de tijd te kort. In de meivakantie gaan we lekker naar een all-inclusive-resort waar de kinderen kunnen zwemmen en ik lezen. Ik hoop dan de lijst eens door te werken  

Heb het even nagekeken op de hebbanlijst, daar staan 59 boeken die ik nog wil lezen, en op de reader staan ook nog wat ongelezen exemplaren (zoals van de adventsactie van hebban. Allemaal gratis, en handig voor als ik ooit niet weet wat ik nog kan lezen

kapow schreef op 07-03-2022 om 17:36:

Ik ga aan Alone van Lisa Gardner beginnen. Ben benieuwd!

Ik stop met dit boek. Teveel geweld om lekker leesvoer voor het slapen te zijn.  
Ik ga the love hypothesis lezen. 

Wat betreft 'teveel geweld' : ik heb één boek van Lars Kepler gelezen.
Het hersenweefsel droop eruit. Veel te gewelddadig!
Dat maakt dat ik  geen boek meer van hem  zal lezen.

Sinds ik met Hebban ben begonnen, gaat dit wel lekker. Want ik zet alles waarvan ik denk 'ja!' erop, maar als ik iets ga reserveren of kopen, merk ik dat er toch ook weer van alles afvalt.

Vierde boek in de Erika Foster serie uitgelezen, deze vond ik echt het minste van de vier. En ik zie net dat deel 5 niet beschikbaar is bij Kobo Plus. Daar baal ik dan wel van, want de rest staat er wel op. En mag van mezelf even geen nieuwe boeken kopen.

Dan maar beginnen in een boek dat ik gekregen heb, weer eens een normaal boek: De olijfboom van Lucinda Riley. Heel ander genre, heb ik ook wel even zin in. 

Regendrup. schreef op 10-03-2022 om 13:20:

Vierde boek in de Erika Foster serie uitgelezen, deze vond ik echt het minste van de vier. En ik zie net dat deel 5 niet beschikbaar is bij Kobo Plus. Daar baal ik dan wel van, want de rest staat er wel op. En mag van mezelf even geen nieuwe boeken kopen.

Huh, bij mij wel! Deel 5 en 6.

Cookielover schreef op 10-03-2022 om 13:29:

[..]

Huh, bij mij wel! Deel 5 en 6.

Heh wat gek? Bij mij is Koud Bloed 7,99? En deel 6 ook..

Edit: het luisterboek staat wel op Kobo Plus zie ik, maar heb alleen het e-book abonnement. 

Ik heb ook alleen ‘Lezen’, dus dat snap ik niet. Zoek je vanaf je e-reader of in de app op je telefoon?

Cookielover schreef op 10-03-2022 om 13:40:

Ik heb ook alleen ‘Lezen’, dus dat snap ik niet. Zoek je vanaf je e-reader of in de app op je telefoon?

Heb zowel de app, e-reader en via bol.com al geprobeerd. Gek, misschien lukt het straks wel!

Edit: via de bol.com app lukt het nu wel!  meteen gedownload.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.