Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
ShowyHummingbird30
08-03-2022 om 17:52
MildredRatched schreef op 08-03-2022 om 17:16:
ik ben bezig in het alles van dave eggers en die vind ik weer heel goed. Vervolg op de cirkel
Oh, die twee staan ook al een tijd op mijn lijstje. Aanraders dus? Dan moet ik even onthouden dat dat mijn volgende boeken worden.
nlies
08-03-2022 om 18:55
Vandaag boeken opgehaald die ik gereserveerd had. Zit 1 tussen die ik vorig jaar ergens aangevraagd heb. De rode koningin. Geen idee meer waarom ik hem wilde lezen, maar daar kom ik wel achter. Misschien dat iemand van jullie hem aanraadde
weneri
08-03-2022 om 22:38
Het herstel van Rose Gold heb ik uit. Goed boek, kreeg 4 sterren van mij.
Ik ga nu beginnen in Nicci French 'de onderstroom' ik haalde het een hele tijd geleden uit een minibieb, ben benieuwd.
Ninoea
09-03-2022 om 06:59
Ik lees nu Ik ben een eiland en vind de worstelingen en groei van de hoofdpersoon echt prachtig beschreven. Het raakt me.
Fiorah
09-03-2022 om 16:49
Ninoea schreef op 09-03-2022 om 06:59:
Ik lees nu Ik ben een eiland en vind de worstelingen en groei van de hoofdpersoon echt prachtig beschreven. Het raakt me.
Mooi hè?
MildredRatched
09-03-2022 om 17:47
Coreopsis schreef op 08-03-2022 om 17:52:
[..]
Oh, die twee staan ook al een tijd op mijn lijstje. Aanraders dus? Dan moet ik even onthouden dat dat mijn volgende boeken worden.
Ja beide echt aanraders! Erg beklemmend
Regendrup.
09-03-2022 om 17:57
Ninoea schreef op 09-03-2022 om 06:59:
Oké die gaat nu ook op mijn lijst
PriceyRook54
09-03-2022 om 18:10
Ik heb Rock paper scissors (Alice Feeney) uit en wat mij betreft een dikke vette aanrader. (Kapow ik denk ook wel wat voor jou), spannend, bizar en ik durf te wedden dat niemand de twist aan ziet komen!
Ik ga vanavond meteen een ander boek van dezelfde schrijfster lezen, sometimes I lie.
Amber wakes up in a hospital. She can’t move. She can’t speak. She can’t open her eyes. She can hear everyone around her, but they have no idea. Amber doesn’t remember what happened, but she has a suspicion her husband had something to do with it. Alternating between her paralyzed present, the week before her accident, and a series of childhood diaries from twenty years ago, this brilliant psychological thriller asks: Is something really a lie if you believe it's the truth?
Fiorah
09-03-2022 om 19:08
Ainne schreef op 09-03-2022 om 18:10:
Ik heb Rock paper scissors (Alice Feeney) uit en wat mij betreft een dikke vette aanrader. (Kapow ik denk ook wel wat voor jou), spannend, bizar en ik durf te wedden dat niemand de twist aan ziet komen!
Ik ga vanavond meteen een ander boek van dezelfde schrijfster lezen, sometimes I lie.
Amber wakes up in a hospital. She can’t move. She can’t speak. She can’t open her eyes. She can hear everyone around her, but they have no idea. Amber doesn’t remember what happened, but she has a suspicion her husband had something to do with it. Alternating between her paralyzed present, the week before her accident, and a series of childhood diaries from twenty years ago, this brilliant psychological thriller asks: Is something really a lie if you believe it's the truth?
Jij leest altijd van die boeken die ik ook heel graag wil lezen maar die dan alleen in het Engels zijn.
ShowyHummingbird30
09-03-2022 om 19:23
Hebben jullie ook dat door dit topic je "wilikooknoglezen" lijst een beetje lang wordt voor de leestijd die je beschikbaar hebt? (Misschien moet ik minder gaan werken... )
PriceyRook54
09-03-2022 om 19:38
Fiorah schreef op 09-03-2022 om 19:08:
[..]
Jij leest altijd van die boeken die ik ook heel graag wil lezen maar die dan alleen in het Engels zijn.
Sometimes I lie is er ook in het NLs!
PriceyRook54
09-03-2022 om 19:40
Coreopsis schreef op 09-03-2022 om 19:23:
Hebben jullie ook dat door dit topic je "wilikooknoglezen" lijst een beetje lang wordt voor de leestijd die je beschikbaar hebt? (Misschien moet ik minder gaan werken... )
Ja!! En dankzij de tip hier wb Goodreads vind ik dat lijstje makkelijker bij te houden. Want soms vergeet ik waaróm iets op dat lijstje staat maar bij Goodreads staat de beschrijving er dan meteen bij.
weneri
09-03-2022 om 19:40
[..]
Sometimes I lie van Alice Feeney is wel in het Nederlands te krifjen. 'Soms lieg ik' staat op mijn verlanglijstje.
MildredRatched
09-03-2022 om 19:56
[..]
Eens! Soms lieg ik heb ik dus op mijn lijstje gezet
MildredRatched
09-03-2022 om 19:57
Ainne schreef op 09-03-2022 om 19:40:
[..]
Ja!! En dankzij de tip hier wb Goodreads vind ik dat lijstje makkelijker bij te houden. Want soms vergeet ik waaróm iets op dat lijstje staat maar bij Goodreads staat de beschrijving er dan meteen bij.
Zo gebruik ik goodreads ook, heel fijn. Alles wat me interessant lijkt zet ik in mijn lijstje en dan kijk ik daar tussen als ik een reservering bij de bieb maak. Ook heb ik ook een kobo plus abonnement, daar haal ik heel veel boeken vandaan