Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorah schreef op 07-02-2022 om 16:47:

[..]

Over Vogeleiland hoor ik zo veel goeds. Hoe vond jij hem?

Ik hem ‘m letterlijk in één avond uitgelezen! Wat een boek  Serieus één van de beste boeken die ik de afgelopen maanden heb gelezen. Zo’n boek dat helemaal onder je huid gaat zitten. 

Ik heb 62 boeken, op wil ik lezen staan. Maar ik denk dat als ik eens goed er doorheen ga, er wel wat afvallen, Of naar het lijstje "ooit misschien" kunnen. En op de reader staan er nog genoeg op de reserveplank

Ik ben aan mijn laatste van Nora Roberts bezig. Bleek dat er zeker 15 in 't bestand van duizenden e-books staan die ik ooit van een collega kreeg. Is echt een fijn genre, heerlijk Amerikaans. 

-Nienke- schreef op 07-02-2022 om 19:39:

[..]

Ik hem ‘m letterlijk in één avond uitgelezen! Wat een boek Serieus één van de beste boeken die ik de afgelopen maanden heb gelezen. Zo’n boek dat helemaal onder je huid gaat zitten.

Oké je hebt me overtuigd. Die gaat op mijn lijst! 

PriceyRook54

PriceyRook54

07-02-2022 om 21:02

Regendrup. schreef op 07-02-2022 om 20:12:

[..]

Haha bij mij ook!

Regendrup. schreef op 07-02-2022 om 20:12:

[..]

Benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Redbulletje, ik ben jaloers, nog 15 onontdekte boeken van Nora Roberts! Die boeken zijn echt mijn guilty pleasure  Helaas heb ik ze volgens mij écht allemaal al gelezen. Ik lees boeken al sinds ik 16 ben (en de jeugdboeken beu was). 

-Nienke- schreef op 07-02-2022 om 21:07:

[..]

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Redbulletje, ik ben jaloers, nog 15 onontdekte boeken van Nora Roberts! Die boeken zijn echt mijn guilty pleasure Helaas heb ik ze volgens mij écht allemaal al gelezen. Ik lees boeken al sinds ik 16 ben (en de jeugdboeken beu was).

Ik vind ze echt heel ontspannend. Hoe de omgeving en de personages worden beschreven en altijd een misdaadelement naast natuurlijk de voorspelbare romance. 

Ik ben trouwens begonnen in Al die dingen nu jij er niet meer bent van Emily Spurr, even wat anders ter afwisseling. Het begin is mooi!

Ainne schreef op 07-02-2022 om 21:02:

[..]

Haha bij mij ook!

En bij mij ook.

PriceyRook54

PriceyRook54

08-02-2022 om 10:38

Fiorah schreef op 07-02-2022 om 23:33:

[..]

En bij mij ook.

No pressure, Nienke 

Allemaal klagen bij Nienke als we het boek niks vinden? 😅

Fiorah schreef op 08-02-2022 om 13:19:

Allemaal klagen bij Nienke als we het boek niks vinden? 😅

Oh en Dolfje dus dan is het wel een klachtencommissie, dat scheelt misschien.

Hebben jullie ook dat je dan een boek ineens NU wilt hebben? Hoewel je er daarvoor nooit naar taalde en het al vaker hebt zien liggen? Ik heb boeken genoeg, en ik heb nog nooit echt met Vogeleiland in handen gestaan, maar nu ineens denk ik: die wil ik vanavond lezen!!!

En ik woon in een dorp met een kleine boekhandel en een kleine bieb, dus dat kon wel eens een uitdaging worden, want ik wil wel het papieren boek, geen epub.

Fiorah schreef op 08-02-2022 om 14:32:

Oh en Dolfje dus dan is het wel een klachtencommissie, dat scheelt misschien.

Hebben jullie ook dat je dan een boek ineens NU wilt hebben? Hoewel je er daarvoor nooit naar taalde en het al vaker hebt zien liggen? Ik heb boeken genoeg, en ik heb nog nooit echt met Vogeleiland in handen gestaan, maar nu ineens denk ik: die wil ik vanavond lezen!!!

En ik woon in een dorp met een kleine boekhandel en een kleine bieb, dus dat kon wel eens een uitdaging worden, want ik wil wel het papieren boek, geen epub.

Ja heel herkenbaar!

Ik heb het zelfs nu ik middenin een heel goed boek zit (Noem geen namen), dat ik opeens een bevlieging krijg en denk IK MOET DAT ENE BOEK NU LEZEN. 

Maargoed, ik wil deze eerst uitlezen. En dan denk ik dat ik ook aan Vogeleiland ga beginnen! Al had ik nog 152 andere boeken op de "wil ik NU lezen" stapel liggen. 

Vogeleiland ook op mijn lijstje gezet.
Ik ben gisteren begonnen in De bijenhouder van Aleppo. Ben nog niet zo ver, dus kan nog niet zeggen wat ik er van vind.

Middernachtbibliotheek was ik ook aan het lezen, maar die heb ik weg gelegd. Kon mij toch nog niet echt boeien. Ben dan ook wel benieuwd waarom ik door zou moeten lezen? Hier in dit topic lees ik vooral enthousiaste verhalen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.