Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fiorah schreef op 05-02-2022 om 23:09:

[..]

Oh ja daar ben ik ook benieuwd naar!

Ik laat het je weten, maar tot nu toe bevalt t goed

ik heb alle boeken van divergent in 1 ruk uitgelezen. Op het einde kon ik wel gillen haha. Maar het waren goede boeken! 
Nu ben in begonnen aan 1984 maar ik weet niet of ik hem ga uitlezen, het is echt een apart boek. Ook heeft het me nog niet echt zo weten te boeien, na alle lovende reacties had ik dat wel verwacht… 

Roque: heb maar meteen 2 andere boeken van haar bestelt, het leest heerlijk!

Mayosate schreef op 06-02-2022 om 10:30:

ik heb alle boeken van divergent in 1 ruk uitgelezen. Op het einde kon ik wel gillen haha. Maar het waren goede boeken!
Nu ben in begonnen aan 1984 maar ik weet niet of ik hem ga uitlezen, het is echt een apart boek. Ook heeft het me nog niet echt zo weten te boeien, na alle lovende reacties had ik dat wel verwacht…

Goed zijn ze hè?

1984 vind ik ook een apart boek, maar wel met indringende thematiek. Dus toch de moeite waard om te lezen.

Ik ben opnieuw begonnen in Een tomeloze tijd van Stephen Fry. Ik had hem eerder weggelegd omdat het me niet kon boeien, maar ik zit er nu lekker in.

Fiorah schreef op 06-02-2022 om 10:56:

[..]

Goed zijn ze hè?

1984 vind ik ook een apart boek, maar wel met indringende thematiek. Dus toch de moeite waard om te lezen.

Ik ben opnieuw begonnen in Een tomeloze tijd van Stephen Fry. Ik had hem eerder weggelegd omdat het me niet kon boeien, maar ik zit er nu lekker in.

Ik wil eigenlijk nog meer lezen zoals divergent en hunger games…. Heeft iemand tips? 

Ik leg 1984 even neer voor nu, kom er niet echt in of zo. Ik ga even kijken of ik iets makkelijks te lezen heb in m’n kast 

Mayosate schreef op 06-02-2022 om 11:03:

[..]

Ik wil eigenlijk nog meer lezen zoals divergent en hunger games…. Heeft iemand tips?

Ik leg 1984 even neer voor nu, kom er niet echt in of zo. Ik ga even kijken of ik iets makkelijks te lezen heb in m’n kast

Uhhh ja die over dat doolhof. The Maze Runner.

Aquitanië is uit, was de moeite waard.

Mayosate schreef op 06-02-2022 om 11:03:

[..]

De Gone serie van Michael Grant. Heb hem niet helemaal uitgelezen want was er na een boek of 3 wel klaar mee.

Zoek op dystopische boeken.

nlies schreef op 07-02-2022 om 00:40:

Aquitanië is uit, was de moeite waard.

Ok leuk!

PriceyRook54

PriceyRook54

07-02-2022 om 09:56

Ik heb The Midnight Library uit, geweldig boek, blij dat ik hem uiteindelijk toch ben gaan lezen.

Inmiddels aan deze begonnen:

33974714.jpg

Laura has it all. A successful career, a long marriage to a rich husband, and a twenty-three year-old son, Daniel, who is kind, handsome, and talented. Then Daniel meets Cherry. Cherry is young, beautiful and smart but she hasn't had the same opportunities as Daniel. And she wants Laura's life.
Cherry comes to the family wide-eyed and wants to be welcomed with open arms, but Laura suspects she's not all that she seems.
When tragedy strikes, an unforgiveable lie is told. It is an act of desperation, but the fall-out will change their lives forever.

Ted68 schreef op 05-02-2022 om 12:02:

Mijn verloren vrouw van Alison Richmann.

prachtig! Een dame in Parijs, van dezelfde schrijfster, is ook prachtig! 

Ninoea, die heb ik net op mijn ebook gezet....!

-Nienke- schreef op 05-02-2022 om 19:59:

Ik heb eindelijk De heks van Limbricht uit. Ik moest er erg inkomen, vond het middenstuk wel pakkend, maar het einde nogal abrupt. Al met al niet echt een aanrader. Jammer, want ‘Tropenbruid’ vond ik echt een van de mooiste boeken die ik gelezen heb.

Nu ben begonnen in Vogeleiland van Marion Pauw. Ik zit er meteen in, dus tot dusver een goede keuze!

Over Vogeleiland hoor ik zo veel goeds. Hoe vond jij hem?

Fiorah schreef op 07-02-2022 om 16:47:

[..]

Over Vogeleiland hoor ik zo veel goeds. Hoe vond jij hem?

Ik ben niet degene aan wie je het vraagt maar die vond ik dus echt heel goed en spannend en ik baalde toen ik hem uit had!

Dolfje schreef op 07-02-2022 om 16:49:

[..]

Ik ben niet degene aan wie je het vraagt maar die vond ik dus echt heel goed en spannend en ik baalde toen ik hem uit had!

Die gaat ook op mijn lijst. 
Er staan nu 50 boeken in Goodreads op “want to read”. 

Op m’n ereader 9 ongelezen boeken. 

“Game on” heb ik uit. Heerlijk hardop gelachen. 

Nu begonnen aan “Al die dingen”. Ik ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.