Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Op dit moment lees ik twee boeken.
1. Virgin River: Welkom in Virgin River (Virgin River: shelter Mountain)
2. Alfie: Kat onder de kerstboom (Alfie: The Christmas Cat)

Ik heb een kobo abonnement en een Storytell abonnement. Nagenoeg alles wat ik wil lezen/luisteren is daarin te vinden. Storytell heb ik nog maar net tegen de aanbiedingsprijs van 6,50 voor 3 maanden. Het fijne van kobo is dat het op 5 devices gelezen kan worden. Onze zoon en dochter gebruiken dus ook mijn kobo op hun ereader. 

Anonymous95 schreef op 18-12-2023 om 10:21:

Op dit moment lees ik twee boeken.
1. Virgin River: Welkom in Virgin River (Virgin River: shelter Mountain)
2. Alfie: Kat onder de kerstboom (Alfie: The Christmas Cat)

Ik heb dit jaar de hele Virgin river serie gelezen. Het hielp me echt om weer in een leesflow te komen. Al met al is het niet hoogstaand maar het is beslist feelgood en ontspannend. 

Dolfje schreef op 18-12-2023 om 08:27:

[..]

www.onlinebibliotheek.nl

Eens dat het wat onhandig is qua zoeken, heb dat via mijn werk al regelmatig aangegeven maar het veranderd niet.

Oh wat goed, dank je wel

Ninoea schreef op 18-12-2023 om 12:30:

Ik heb een kobo abonnement en een Storytell abonnement. Nagenoeg alles wat ik wil lezen/luisteren is daarin te vinden. Storytell heb ik nog maar net tegen de aanbiedingsprijs van 6,50 voor 3 maanden. Het fijne van kobo is dat het op 5 devices gelezen kan worden. Onze zoon en dochter gebruiken dus ook mijn kobo op hun ereader.

Ik ben ook super blij mee met Koboplus. Ik deel t abbonement met mijn moeder en eigenlijk zit alles er wil in wat ik wil lezen. Nieuwe boeken vaak eerst als luisteren, maar dat is prima.

Maar ook oude series zijn beschikbaar. Zo is enkele weken geleden de hele Harry Potter serie beschikbaar gekomen 

Net The Unmaking of June Farrow van Adrienne Young uit. Zo mooi, ik kreeg bij de laatste zin een krop in mijn keel. 
Zeker een aanrader! 

Dit doet even pijn" van Adam Kay. Gaat over een jonge dokter met veel werkuren in het ziekenhuis, en zijn carrière. Interessant boek en ook humor.

Net Tijgerlelie besteld (ebook, aanbieding), naar aanleiding van jullie positieve reacties, en ik heb ook net besloten dat ik zowel een proefabonnement op Kobo Plus als op de Bieb ga nemen. 
Kerstkadootje voor mezelf 👍🏻

Goed zo Loulou, jezelf verwennen met leesvoer is altijd goed !

Ik ben begonnen in het eerste boek van Robert Galbraith, ook omdat ik hier ergens iets over las. Ik wist helemaal niet dat J.K. Rowling al heel lang een andere serie schreef! Nu halverwege het eerste boek en dat bevalt me enorm, dus heerlijk een hele serie te lezen voor in de kerstvakantie

Regendrup.

Regendrup.

22-12-2023 om 18:38 Topicstarter

Loulou39 schreef op 22-12-2023 om 18:27:

Net Tijgerlelie besteld (ebook, aanbieding), naar aanleiding van jullie positieve reacties, en ik heb ook net besloten dat ik zowel een proefabonnement op Kobo Plus als op de Bieb ga nemen.
Kerstkadootje voor mezelf 👍🏻

Van al deze beslissingen ga je geen spijt krijgen. Veel leesplezier!

Uiteindelijk Tijgerlelie in een ruk uitgelezen, na een wat moeizame start. 

alhambra schreef op 17-12-2023 om 14:28:

Ik lees nu De Wens van Nicolas Sparks

Ik heb hem vandaag uitgelezen. Ik hield het niet droog aan het einde. Tissues vol.. Het greep me echt aan omdat ik zo in het verhaal zat. Het was ook een lang verhaal maar dat was juist fijn omdat het goed geschreven is. Ik keek er steeds naar uit om het weer te lezen.

ik lees Kerstmis in New York - Jenny Holiday

alhambra schreef op 22-12-2023 om 21:42:

[..]

Ik heb hem vandaag uitgelezen. Ik hield het niet droog aan het einde. Tissues vol.. Het greep me echt aan omdat ik zo in het verhaal zat. Het was ook een lang verhaal maar dat was juist fijn omdat het goed geschreven is. Ik keek er steeds naar uit om het weer te lezen.

Ik heb 'm net opgehaald bij de bieb

Mick87 schreef op 23-12-2023 om 11:17:

[..]

Ik heb 'm net opgehaald bij de bieb

Veel leesplezier!

Ik lees nu het nieuwste boek van Kader Abdolah: Als het laat wordt. 
Mooi boek tot nu toe, net als al zijn meeste boeken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.