Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
FarFarAway
12-11-2023 om 16:52
Cala schreef op 12-11-2023 om 10:06:
[..]
Ik heb deze op mn e-reader staan, maar nog niet aan begonnen. Ik heb nog nooit wat van haar gelezen, maar ik begrijp dat het een aanrader is?
Zeker! Ik vergat soms gewoon te ademen van de spanning 🙃
Tover-Feetje
13-11-2023 om 17:48
Net Het Dilemma van B.A Paris uitgelezen.
Spannend van het begin tot het einde zonder dat er moord en doodslag aan te pas is gekomen.
Voor mij een echte pageturner en zeker een aanrader.
Lollypopje
14-11-2023 om 13:08
Ik heb Atlas uit. Het was leuk om eindelijk te weten hoe alles zit, maar het deel was een stuk minder sterk.
Waar bij de andere boeken het verhaal een natuutlijk verloop leek te hebben, merkte je hierbij heel erg dat het concept leidend was. Dat maakte dat de manier waarop verhaallijnen bij elkaar komen regelmatig gezocht of gekunsteld voelde en bepaalde keuzes en handelingen voelden niet logisch voor personages, maar zonder zou het verhaal niet op het juiste punt komen.
Maar misschien ben ik te kritisch, wanr ik las verder vooral veel lyrische reacties
Ninoea
14-11-2023 om 15:13
Lollypopje schreef op 14-11-2023 om 13:08:
Ik heb Atlas uit. Het was leuk om eindelijk te weten hoe alles zit, maar het deel was een stuk minder sterk.
Waar bij de andere boeken het verhaal een natuutlijk verloop leek te hebben, merkte je hierbij heel erg dat het concept leidend was. Dat maakte dat de manier waarop verhaallijnen bij elkaar komen regelmatig gezocht of gekunsteld voelde en bepaalde keuzes en handelingen voelden niet logisch voor personages, maar zonder zou het verhaal niet op het juiste punt komen.
Maar misschien ben ik te kritisch, wanr ik las verder vooral veel lyrische reacties
Ik ben het volledig met je eens.
nlies
14-11-2023 om 18:11
PPff , ben al in 3 verschillende boeken begonnen van de reader, allemaal niks
Grindelwald
14-11-2023 om 20:15
joky schreef op 14-11-2023 om 20:09:
De hele serie van de zeven zussen vond ik drie x niks.
Ik ook niet, kwam er totaal niet doorheen.
Cala
19-11-2023 om 13:04
Iron Flame van Rebecca Yarros en Murder at the Priory Hotel van Merryn Allingham zijn uit. Nu ga ik beginnen in The only one left van Riley Sager, ben benieuwd!
Dolfje
19-11-2023 om 13:24
Ik ben op vakantie en heb Welkom op Futtingbrook farm van Nicola May uit.
Verder Amsterdam van Kiki van Dijk. Die viel niet tegen.
Ben nu bezig in Scones en Spotlights van Susan Muskee. Zijn 4 delen en ik heb ze alle 4 op de ereader staan van de online bieb geloof ik.
nlies
19-11-2023 om 15:02
Ik heb de macht van het zwaard van Anne West uit. Op de boekenmarkt gevonden, kwam er pas thuis achter dat het een jeugdboek was. Maar was wel leuk, de voorspelbare ingrediënten, van tegen de wens van ouders ingaan, verkeerd begrepen woorden en personen, en meer van dat
kapow
19-11-2023 om 16:34
De hele Grant County serie van Karin Slaughter gelezen. Heel spannend en een S chokkend einde. Ook al wist ik het al deels omdat ik de Will Trent serie ook volg.
De verdenking van Michael Robotham
Groot fan van hem, maar dit boek was gewoon niet zo leuk. Hoofdpersoon onsympathiek en veel “psychologieles” tussendoor.
Misschien dat ik het vervolg nog een kans geef in de toekomst.
Veel liefs van Beth O’Leary
Heerlijk boek, dat op een fijne manier zwaardere onderwerpen aansnijdt.
Legendborn van Tracy Deonn
Onnodig ingewikkelde opbouw maar dat zal aan mij liggen. Bijna halverwege en genoeg spanning om door te gaan.
joky
21-11-2023 om 01:01
ik heb n thriller van Ellen Lina net uitgelezen .Semper Fi .ik vind het n aanrader.
Dolfje
24-11-2023 om 11:08
Ik lees nu het 4e deel van Liefde natuurlijk van Susan Muskee. Lekkere boeken voor op het strand /bij het zwembad.
nlies
24-11-2023 om 21:06
Ik ben bezig in De Herinnerde soldaat , van Anjet Daanje. Goed boek, maar heb er nu geen zin in, en kan niets anders vinden. Zoek gewoon n lekkere detective alla Christie. Gewoon zo'n figuur dat toevallig in een moord terechtkomt, en het dan wel oplost (denk dat ik maar sister Boniface ga kijken, heb nog n paar opnames)