Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik heb deel 2 van Ken Follett’s Pillars of the earth uit. Heerlijke boeken en lekker dik  

Ga nu tussendoor die ‘nieuwe’ Japin even lezen maar daarna door naar deel 3

Rogue schreef op 29-10-2023 om 13:50:

[..]

is spoileren toegestaan? anders stuur ik een pb

Geen idee of spoileren toegestaan is, maar je mag me altijd een pb sturen. Ik stoorde me zelf namelijk niet zo zeer aan haar, maar misschien heb ik er overheen gelezen. Ik ben nog al een snelle lezer, soms te snel. 

Ik lees op het moment een boek van Susan Meissner- Only the beautiful. Ik weet nog niet wat ik ervan vind. 

Beterlaat2021! schreef op 19-10-2023 om 19:41:

Ik lees nu : Wees onzichtbaar van Murat Isik. Pfff, heftig.

Dit is één van de beste boeken die ik gelezen heb.

Ik lees nu met mijn dochters Dolfje Weerwolfje (deel 1) en ik vind het bijna nog leuker dan mijn meiden!

Een andere topper in de categorie "kinderboeken-die-ook-leuk-zijn voor volwassenen" is Bob Popcorn.

alhambra schreef op 02-11-2023 om 22:07:

Ik lees nu met mijn dochters Dolfje Weerwolfje (deel 1) en ik vind het bijna nog leuker dan mijn meiden!

Een andere topper in de categorie "kinderboeken-die-ook-leuk-zijn voor volwassenen" is Bob Popcorn.

Kinderboeken kunnen verrassend leuk zijn. Ik heb laatst Gozert gelezen,  ik vond het leuker dan m’n dochter.

Ik heb net Het lied van ooievaar en dromedaris uit. Mooi geschreven, zit goed in elkaar, maar ‘t wel gaat wel veel over de dood. Dus hierna pak ik maar weer een wat luchtiger boek.

Feles schreef op 02-11-2023 om 22:32:

[..]

Kinderboeken kunnen verrassend leuk zijn. Ik heb laatst Gozert gelezen, ik vond het leuker dan m’n dochter.

Ik zou zeker de 2 volgende delen ook lezen! Schitterende boeken vind ik.

Ik heb dank zij de postcodeloterij weer een reeks nieuwe boeken op de reader. eens gaan zoeken wat ik wil. Ben bezig met feel 2 van As en bloed, maar dat wordt wel allemaal veel van hetzelfde. Misschien kies ik voor Daniel Cole, Jackdaw, heel ander genre dus

Heb net de Italiaanse dochter van Soraya Lane gedownload. Maar moet eerst nog een saga van Anna Jacobs uitlezen.

beetje vroeg maar ik luister de langste kerst ooit van Lisette Jonkman 

Erg vermakelijk

Ik lees De bibliotheek van verboden boeken van Brianna Labuskes. Ik vind het op de een of andere manier langdradig. Nu bijna op de helft, dus ik lees het wel uit. En dan heb ik mijn Hebban challenge van 2023 klaar. 

ik heb leesstress, alle gereserveerde boeken komen in 1 keer binnen. 
Boek van Britney Spears is uit. Echt wel de moeite!
Was ook begonnen in Anjet Daanje. Maar merk dat ik het wat zware kost vind. 
lessen van Ian mcEwan ben ik mee gestopt. Te langdradig.
Nu net bij de bieb het laatste boek van Sarah Lark opgehaald én de best verborgen herinneringen van de mens van Mohamed Mbougar Sarr

alhambra schreef op 02-11-2023 om 22:04:

[..]

Dit is één van de beste boeken die ik gelezen heb.

Ja, goed boek! Vond ik ook!

Ik vond Wees onzichtbaar ook prachtig ♥️! 
Ik ben begonnen in een serie van twee thrillers van Clare Makintosh, de eerste heet Het laatste feest. Het heeft een beetje Agatha Christie-vibes, heel leuk! (Klein dorp, iedereen kent elkaar, allerlei onderlinge intriges waardoor feitelijk het halve dorp de moord gepleegd kan hebben).

Wees onzichtbaar vond ik ook prachtig. Het laatste feest ga ik opzoeken. Dat klinkt als een heerlijk boek voor lange herfstavonden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.