Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Dubbel bedrog is het eerste boek  wat ik van deze schrijfsters gelezen heb .leest makkelijk weg .ik ga zeker meer van haar lezen .👍

Ik ben nu dus Uit bloed en as aan het lezen, en zit me intussen te bedenken dat dit boek, in de tijd dat ik 15 was, vast niet de indicatie vanaf ongeveer 15 jaar gekregen had. Wij hadden boeken "voor oudere meisjes" en volgens mij was je dan al ouder dan 15, maar die kwamen niet verder dan af en toe een liefdevolle blik en een heel voorzichtige zoen. Maar zeker niets wat maar enigszins de gedachte op seks kon brengen

Ik begin net in Lessen van Ian McEwan.
Hij heeft goede reviews. Maar tot op heden vind ik het wel zware kost. Dus ik denk dat ik er een tweede boek naast ga lezen, iets luchtigers. Want alleen dit boek is denk ik te zwaar. 

ik kreeg net HET boek van Britney Spears toegestuurd The woman in me. dus dat is een mooi boek om naast het zware literaire werk van Ian McEwan te lezen.

Ik luister nu naar Atlas. Fijn boek en ik ben erg benieuwd hoe het nu eindigt. 

Rogue schreef op 20-10-2023 om 13:59:

grote dromen - Sarah Lark heerlijk verhaal kan niet wachten op de volgende delen

ga nu beginnen met : Engel & Kinnari - Dido Michelsen

Grote dromen net uitgelezen. Wat een heerlijk boek om even afgeleid te worden na een verdrietige periode in mijn leven.

Bellebelle schreef op 28-10-2023 om 21:26:

[..]

Grote dromen net uitgelezen. Wat een heerlijk boek om even afgeleid te worden na een verdrietige periode in mijn leven.

zeker al had ik veel irritatie rondom Griet enz 

lees nu Van uit het niets - Julia Navarro loei spannend

ik lees nu Het geheime genootschap, van Sarah Penner, gaat wel een beetje traag, mar wel de moeite waard 

Bellebelle schreef op 28-10-2023 om 21:26:

[..]

Ik heb 'm net gereserveerd in de bieb. Ik zit ook in een verdrietige periode dus iedere afleiding is welkom. 

Het boek van Britney leest makkelijk weg. Wat een leven heeft zij achter de rug zeg.

Heb veel boeken gelezen van Sara Lark lees ze graag .is deze het begin van n serie? Of een op zich zelf staand boek.

Rogue schreef op 28-10-2023 om 21:29:

[..]

zeker al had ik veel irritatie rondom Griet enz

lees nu Van uit het niets - Julia Navarro loei spannend

Waarom precies rondom Griet? 

joky schreef op 29-10-2023 om 11:38:

Heb veel boeken gelezen van Sara Lark lees ze graag .is deze het begin van n serie? Of een op zich zelf staand boek.

Volgens mij is het boek het eerste boek van een serie (https://www.boekbeschrijvingen.nl/lark-sarah/lark.html). 

Bellebelle schreef op 29-10-2023 om 12:29:

[..]

Volgens mij is het boek het eerste boek van een serie (https://www.boekbeschrijvingen.nl/lark-sarah/lark.html).

En hoewel officieel geen onderdeel van de serie "Alle Sterren aan de Hemel" gaat over Mia en Julius die ook in die serie voorkomen en gaat er in tijd aan vooraf.

Griet is inderdeel heep irritant, maar Maria vond ik heel leuk. Vooral dat ze werd beschreven als een gewoon personage, maar wel met eigenaardigheden.

[..]

Waarom precies rondom Griet?

is spoileren toegestaan? anders stuur ik een pb

[..]

Dank je wel .ik ga m noteren .👍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.