Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

In de afgelopen dag Als ik jou was van Marijke Vos uitgelezen. Heerlijk verstand op 0 boek. 

Boekenuil schreef op 27-10-2024 om 14:03:

[..]

Die staan ook allebei nog op mijn lijstje, ben benieuwd! En fijn dat je uit je leesdip bent.

Ik vind het allebei aanraders! Voor deze week is het plan om de nieuwe André Aciman nog aan te schaffen.

Ik ben denk ik ook uit de leesdip maar morgen begint de werkweek weer, merk dat ik dan veel minder lees dan vroeger doordeweeks.
Heb Karen Dionne uit, was echt de moeite waard.
Volgende boek wordt Een nieuwe kans voor Starcross Manor.

Heb de thriller Wraak. van  Charlotte Link uit erg mooi boek.ook uitgekomen onder de tiel.Het andere kind. 

joky schreef op 28-10-2024 om 11:13:

Heb de thriller Wraak. van Charlotte Link uit erg mooi boek.ook uitgekomen onder de titel.Het andere kind.

Dolfje schreef op 27-10-2024 om 20:12:

Volgende boek wordt Een nieuwe kans voor Starcross Manor.

Leuk, die heb ik ook liggen, maar nu eerst deel 3 (clover cottage) uitlezen. 

Ik heb nu vakantie dus meer tijd om te lezen Twee boeken van Suzanne Vermeer gelezen nl. Route du Soleil en Costa del Sol. Due boeken lezen altijd lekker weg, er gebeurt genoeg. Al kun je vaak op je sloffen aanvoelen hoe het zit.

Carrie Soto is back van Taylor Jenkins Reid is uit. Zoals altijd genoten van haar schrijfstijl. 

Daarna begonnen in Nooit meer van Colleen Hoover. Pakt me nog niet echt (tenzij ergernis ook telt  ). Reviews gaan lezen op Goodreads want hij scoort heel hoog daar. Misschien is het gewoon mijn boek niet maar ik geef het nog even. 

kapow schreef op 28-10-2024 om 16:52:

Daarna begonnen in Nooit meer van Colleen Hoover. 

Uit. Ingrijpend verhaal want enigszins triggerend werkte op me. 

Ik heb De schaduwman, van Helen Fields gelezen. deel 1 van n nieuwe serie. Smaakt naar meer en gelukkig komt deel 2  op bookchoise

Ik ben nu in twee boeken bezig: ‘Oroppa’ van Safae el Khannoussi, heel origineel boek. Leest niet heel snel weg, maar spreekt mij wel aan en ben benieuwd waar het verhaal heen gaat.
En ik luister ‘De verloren berg’ van Lieke Kezer, mooi boek en goed voorgelezen. 

Oh ik ben ook benieuwd naar Oroppa.

Vond je het fijn dat je toch hebt doorgelezen, Kapow? Het was niet helemaal mijn boek maar ik vond het toch wel de moeite waard. 

Zondag heb ik een uitje naar een grote boekwinkel en ik heb wat budget gereserveerd (who am I kidding, ik besteed elke maand geld aan boeken). Welke boeken krijgen van jullie 5 sterren of waar ben je nog echt benieuwd naar? 

En is het de moeite waard om me nog aan Game of Thrones te wagen? Ik heb geen enkele daarvan gelezen of gezien.

Fiorah, tof, ik heb me net dit weekend laten gaan bij de boekhandel in de Broerenkerk in Zwolle. Zo mooi ♥️. M’n kind is ook gék op lezen, dus we waren samen blij. 

Heb je Al het blauw van de hemel al gelezen? Dat vond ik recent het mooiste boek dat ik in tijden heb gelezen en dus 5 sterren zou geven  

Ik ben nu bezig in In de mist van Golden Gate Park van Murat Isik, een soort opvolger van z’n eerste boek Wees onzichtbaar. Dat vond ik toen al prachtig en dit pakt me ook meteen, hele prettige schrijfstijl. Beeldend maar niet té. 

Fiorah schreef op 30-10-2024 om 14:06:

Oh ik ben ook benieuwd naar Oroppa.

Vond je het fijn dat je toch hebt doorgelezen, Kapow? Het was niet helemaal mijn boek maar ik vond het toch wel de moeite waard.

Zondag heb ik een uitje naar een grote boekwinkel en ik heb wat budget gereserveerd (who am I kidding, ik besteed elke maand geld aan boeken). Welke boeken krijgen van jullie 5 sterren of waar ben je nog echt benieuwd naar?

En is het de moeite waard om me nog aan Game of Thrones te wagen? Ik heb geen enkele daarvan gelezen of gezien.

Zeker weten. Heel inzichtgevend hoe je als volwassene dezelfde “fout” kan maken als je ouders. Zo ver is het bij mij niet gekomen gelukkig ❣️

ik ben begonnen in Pilaren van de Aarde van Ken Follet.
wat een geweldig boek zeg. Blij dat ik het mee heb op vakantie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.