Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

O ik heb het achtste leven wel gelezen, wel lang over gedaan en intussen nog n ander boek gelezen, maar vond t wel n goed boek. De vergeten vrouwen is mij ook aangeraden, volgens mij staat t al op de reader, maar nog niet aan begonnen

Beterlaat2021! schreef op 23-10-2024 om 09:10:

Ik ben hierin begonnen :

boekenbalie_9789025451783_cover_1920x1920.jpg

Het schijnt een prachtig boek te zijn. Ik weet het nog niet, ben al over mijn 'grens' en zit op 120 pagina's. Moet ik volhouden?
(Ik heb het gratis gekregen van iemand die er tegenop zag om zo'n dik boek te lezen..._)

Ik heb deze ook gelezen en gecombineerd met andere (luchtige) boeken. 
Na 120 pagina’s zat ik er voldoende in dus misschien ligt dit boek jou minder. 

Beterlaat2021! schreef op 23-10-2024 om 09:10:

Ik ben hierin begonnen :

boekenbalie_9789025451783_cover_1920x1920.jpg

Het schijnt een prachtig boek te zijn. Ik weet het nog niet, ben al over mijn 'grens' en zit op 120 pagina's. Moet ik volhouden?
(Ik heb het gratis gekregen van iemand die er tegenop zag om zo'n dik boek te lezen..._)

Ik vond het mooi, maar wel echt een enorm dikke pil en het voelde op een gegeven moment wel als een moetje

Ik vond het echt práchtig en was blij dat ik had doorgezet (ja, daar ben ik weer, want dat was ook met Millenium). Maar ik had bij dit boek wel het idee dat het meteen 'hetzelfde' was als het hele boek, dus als het je na die bladzijdes nog steeds niet aanspreekt, kan het gewoon zijn dat het niet jouw boek is.

Ik vond het Achtste leven wel een mooi boek. Maar tegen het einde, bij de laatste generatie die besproken wordt, was ik er wel klaar mee. 

Ik was ook wel even klaar met het achtste leven, maar "Het schaarse licht" van haar is ook het lezen waard

Volgens mij heb ik het boek dat ik nu lees (Dood spel van Harlan Coben) al eens gelezen maar het is denk ik al 20 jaar geleden. Dus flitsen van herkenning maar het is toch nog de moeite waard om te lezen 

nlies schreef op 23-10-2024 om 17:33:

Ik was ook wel even klaar met het achtste leven, maar "Het schaarse licht" van haar is ook het lezen waard

Die wil ik nog maar heb ik even uitgesteld.

Liften naar de hemel is ook echt mooi! Vast een boek dat meerderen van jullie wel bevalt. Het doet me een beetje denken aan Griet Opdebeeck (hoe schrijf je dat) en Gerbrand Bakker.

Dat boek over die octopus is ook vertaald.

kapow schreef op 19-10-2024 om 10:13:

Edit: ik zie The Seven Year Slip van Ashley Poston op m’n ereader. Die wordt het.

Tweede boek dat ik van haar heb gelezen na The Dead Romantics. En weer zat ik opgekruld op de bank met een kop thee te genieten van hoe zij romantiek combineert met magisch elementen. Heerlijk.

Volgende boek wordt Nooit meer van Colleen Hoover of Carrie Soto van Taylor Jenkins Reid. 

Net gelezen Een helpende hand van Celia Dale. Spannend.

Het lied van de zee, van Angela Slatter is uit. Kan nu rustig naar bed  
goed boek als je van volksverhalen en wat magie houdt, en dat doe ik dus

Ik ben nog steeds aan het lezen in The Pillars of the earth van Ken Follett, een dik vet boek dus ik ben er nog wel even zoet mee! Maar tot nu toe heel goed, blij dat ik er aan begonnen ben. 

Ik heb Jill Mansell gisteren uitgelezen.
Dadelijk eens wat nieuwe boeken op mijn ereader zetten en kijken waar ik zin in heb.

Ik ben eens door mijn favorietenlijst op de online bieb gegaan en heb Geworteld in het kwaad van Karen Dionne erop gezet en net in begonnen.
Het is al even geleden maar ik vond Dochter van het moeras toen zo goed.

ik ben begonnen in de Freida Klein reeks van Nicci French. Moet zeggen dat ik niet zoveel op heb normaliter met dat schrijversduo maar deze boeken pakken me wel echt.

Is een reeks van 8 boeken. Dus heb voorlopig wel wat te lezen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.