Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Alles wat jij hebt uitgelezen. Viel tegen. Leest wel lekker weg maar wordt niet spannend. Aan het eind nog een klein plottwistje maar ook daar wordt weinig mee gedaan Ik snapte het eind niet goed. Misschien ook omdat ik scannend ging lezen omdat ik er klaar mee was.
Nu begonnen in De hulp ziet alles van Freida McFadden. Vast een stuk beter gezien de vorige delen. 

Ik heb De Weyward vrouwen gelezen. Moest er even inkomen, maar toen dat gebeurd was werd het wel een goed verhaal

De mooiste tijd van je leven van Esther Verhoef. Leest lekker weg.

nlies schreef op 09-10-2024 om 00:19:

Ik heb De Weyward vrouwen gelezen. Moest er even inkomen, maar toen dat gebeurd was werd het wel een goed verhaal

Ik leg hem net weg. Zeker een goed verhaal. 

De hulp ziet alles uit. Van de week steeds een paar bladzijden want werken en in slaap vallen. Vanmorgen in 1 ruk uitgelezen, leest lekker weg. Net als de vorige 2 in deze serie weer goed geschreven. Ze heeft een prettige schrijfstijl. Niet superspannend maar je blijft toch nieuwsgierig. 

Iedereen hier liegt van Shari Lapena. Net uit. Intrigerend boek. Te vinden in Kobo plus, jammer dat haar 2 andere vertaalde boeken daar niet te vinden zijn. Misschien ga ik ze wel kopen.

Lol, ik appte kennis dus dat ze een goed boek had aanbevolen, en ik noem de titel, de wexford vrouwen. Krijg ik appje terug: Huh dat boek heb ik helemaal niet gelezen. Bleek dat ze "de vergeten vrouwen" bedoelde.

Gistermiddag begonnen in Nachtblauw van Simone van der Vlugt. Vanmorgen uitgelezen. Ik houd van geschiedenis en zij maakt er mooie verhalen van. Ergens jammer dat die boeken zo lekker lezen want dan zijn ze zo snel uit. Ik lees mooie boeken vaak jaren later nog eens, deze heb ik ook al eerder gelezen. Nog steeds mooi! Nu naar weer aan een thriller beginnen.

https://bookznbooze.be/

Een boek met een bijpassend drankje. In Antwerpen of Gent. Ben er zelf nog niet geweest, maar vriendin was er enthousiast over. Dus als je er eens in de buurt bent..

nlies schreef op 12-10-2024 om 12:02:

https://bookznbooze.be/

Een boek met een bijpassend drankje. In Antwerpen of Gent. Ben er zelf nog niet geweest, maar vriendin was er enthousiast over. Dus als je er eens in de buurt bent..

Ik ben in die in Gent geweest en ik vond het echt een hele fijne boekwinkel. De eigenaar heeft de boeken ook echt zelf gelezen en weet dus goed wat hij verkoopt.

Maheiden schreef op 11-10-2024 om 16:35:

De hulp ziet alles uit. Van de week steeds een paar bladzijden want werken en in slaap vallen. Vanmorgen in 1 ruk uitgelezen, leest lekker weg. Net als de vorige 2 in deze serie weer goed geschreven. Ze heeft een prettige schrijfstijl. Niet superspannend maar je blijft toch nieuwsgierig.

Ik heb deze recent ook gelezen, las heerlijk weg. Daarna heb ik de Loge gelezen van Nelle Lamar, las ook lekker weg.

Heda schreef op 12-10-2024 om 15:06:

[..]

Ik heb deze recent ook gelezen, las heerlijk weg. Daarna heb ik de Loge gelezen van Nelle Lamar, las ook lekker weg.

Ja, Loge ook gelezen. Lijkt qua schrijfstijl erg op de serie van de hulp. 

Freida McFadden heeft ook De perfecte zoon geschreven. Ook goed maar de serie van de hulp vind ik beter.

Ik ben nu halverwege Een onmogelijk leven. Een ontspannen boek dat lekker wegleest. Je leert ondertussen ook wat wiskunde, ha ha!

Ik heb Het dossier uit, moest ff doorzetten maar vond het daarna echt wel de moeite waard.

alhambra schreef op 12-10-2024 om 16:36:

Ik ben nu halverwege Een onmogelijk leven. Een ontspannen boek dat lekker wegleest. Je leert ondertussen ook wat wiskunde, ha ha!

Ik had nooit gedacht dat ik wiskunde ooit boeiend zou vinden. Totdat ik dat boek luisterde 😂

IK ben nu bezig in de Caraval serie van Stephanie Garber. Echt heerlijk magische boeken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.