Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Maheiden schreef op 12-10-2024 om 16:21:

[..]

Ja, Loge ook gelezen. Lijkt qua schrijfstijl erg op de serie van de hulp.

Freida McFadden heeft ook De perfecte zoon geschreven. Ook goed maar de serie van de hulp vind ik beter.

Die heb ik ook gelezen maar vond die andere inderdaad ook beter. 

Weet je toevallig nog meer van dit soort lekkere weglezers? 

Lollypopje schreef op 12-10-2024 om 16:52:

[..]

Ik had nooit gedacht dat ik wiskunde ooit boeiend zou vinden. Totdat ik dat boek luisterde 😂

IK ben nu bezig in de Caraval serie van Stephanie Garber. Echt heerlijk magische boeken

Ja, het oneindige hotel +1 is een aansprekend voorbeeld. 

Ik ben in Het zonnetje in huis van Jill Mansell begonnen, vind haar boeken altijd wel lekker om  te lezen.

Heda schreef op 12-10-2024 om 23:59:

[..]

Die heb ik ook gelezen maar vond die andere inderdaad ook beter.

Weet je toevallig nog meer van dit soort lekkere weglezers?

Echt makkelijk weglezen vind ik de Nederlandse thrillerschrijfsters zoals Martine Kamphuis, Marion Pauw, Liz Ouwens, Viveca Sten, Eva Nagelkerke, Marelle Boersma, Marieke Dame, Sophie Wester, Mariette Middelbeek, Ingrid Oonincx, Marijke Verhoeven etc. Daar zitten goede en kindere tussen. De boeken van Hellen Fields en vooral Charlotte Link vind ik heerlijk, echt Brits. Gestrand van Sarah Goodwinn vond ik een doorlezer (heel anders/bijzonder door de setting) net als de gast van B.A. Paris. Boeken van Camille Grebe. De boeken van Michelle Frances ook maar die zijn niet heel spannend. Wat ik echt goed vond was de serie over Mini Dabiri en Vincent Walder geschreven door Cammila Lackberg en Henrik Fexeus! En natuurlijk de historische romans van Simone van der Vlugt. Geen thrillers maar heerlijk om in te duiken.

Maheiden schreef op 13-10-2024 om 14:36:

[..]

Echt makkelijk weglezen vind ik de Nederlandse thrillerschrijfsters zoals Martine Kamphuis, Marion Pauw, Liz Ouwens, Viveca Sten, Eva Nagelkerke, Marelle Boersma, Marieke Dame, Sophie Wester, Mariette Middelbeek, Ingrid Oonincx, Marijke Verhoeven etc. Daar zitten goede en kindere tussen. De boeken van Hellen Fields en vooral Charlotte Link vind ik heerlijk, echt Brits. Gestrand van Sarah Goodwinn vond ik een doorlezer (heel anders/bijzonder door de setting) net als de gast van B.A. Paris. Boeken van Camille Grebe. De boeken van Michelle Frances ook maar die zijn niet heel spannend. Wat ik echt goed vond was de serie over Mini Dabiri en Vincent Walder geschreven door Cammila Lackberg en Henrik Fexeus! En natuurlijk de historische romans van Simone van der Vlugt. Geen thrillers maar heerlijk om in te duiken.

Dank je! Ik ga eens even rondneuzen 😁

Ik heb een onmogelijk leven uit. Hij las lekker weg, de wiskunde was leerzaam maar er was iets aan het boek dat me niet bevalt maar ik kan het niet goed onder woorden brengen. Dit laatste is natuurlijk persoonlijk dus ik raad het boek niet af. Ik heb lekker gelezen!

Maheiden schreef op 13-10-2024 om 14:36:

[..]

Echt makkelijk weglezen vind ik de Nederlandse thrillerschrijfsters zoals Martine Kamphuis, Marion Pauw, Liz Ouwens, Viveca Sten, Eva Nagelkerke, Marelle Boersma, Marieke Dame, Sophie Wester, Mariette Middelbeek, Ingrid Oonincx, Marijke Verhoeven etc. Daar zitten goede en kindere tussen. De boeken van Hellen Fields en vooral Charlotte Link vind ik heerlijk, echt Brits. Gestrand van Sarah Goodwinn vond ik een doorlezer (heel anders/bijzonder door de setting) net als de gast van B.A. Paris. Boeken van Camille Grebe. De boeken van Michelle Frances ook maar die zijn niet heel spannend. Wat ik echt goed vond was de serie over Mini Dabiri en Vincent Walder geschreven door Cammila Lackberg en Henrik Fexeus! En natuurlijk de historische romans van Simone van der Vlugt. Geen thrillers maar heerlijk om in te duiken.

En zijn dat niet al te gruwelijke boeken? Ik hou vooral van spannende boeken waar geen bloed in vloeit. Of waarin dat in ieder geval niet beschreven wordt. Ik heb gister erg genoten van Iedereen hier liegt van Shari Lapena. Goodwinn en B.A. Paris vind ik ook heel spannend.

`niet gruwelijk, wel makkelijk weglezen, van Pierre Martin de Madame le commissaire boeken, n moord en wat verliefdheid en n stuntelige hulp, die af en toe slim is.
Die Camilla Lackberg boeken die Maheiden noemde zijn wel behoorlijk gruwelijk

Heda schreef op 12-10-2024 om 23:59:

[..]

Die heb ik ook gelezen maar vond die andere inderdaad ook beter.

Weet je toevallig nog meer van dit soort lekkere weglezers?

Kiki van Dijk, Linda van Rijn lezen ook makkelijk weg. Saskia Noort ook. En Jet van Vuuren.

nlies schreef op 14-10-2024 om 15:34:

`niet gruwelijk, wel makkelijk weglezen, van Pierre Martin de Madame le commissaire boeken, n moord en wat verliefdheid en n stuntelige hulp, die af en toe slim is.
Die Camilla Lackberg boeken die Maheiden noemde zijn wel behoorlijk gruwelijk

Ja, klopt. Dan kun je beter de boeken van Camille Lackberg lezen die ze schreef over Erica ... in Fjallbacka.

Een stap te ver van Lisa Gardner gelezen. Spannend verhaal tijdens een zoektocht in de bergen. Aanrader! 

Ik wil weer een nieuw boek lezen maar ik heb keuzestress. Zucht!

alhambra schreef op 16-10-2024 om 20:49:

Ik wil weer een nieuw boek lezen maar ik heb keuzestress. Zucht!

kunnen we helpen kiezen?

nlies schreef op 16-10-2024 om 21:00:

[..]

kunnen we helpen kiezen?

Lief, dank je wel!

Enige frustratie later is het Dood spel van Harlan Coben geworden. 

O Harlan Coben is wel goed.
ik lees nu Het boomhuis in het bos

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.