Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Rogue schreef op 28-07-2024 om 21:54:

[..]

deze was zoo mooi, mij hart bleef maar breken

Ik ben er zojuist in begonnen. 33 pagina's gelezen en het grijpt me nu al naar de keel...

dat boek had ik echt spijt van dat ik het heb geluisterd. Ik heb echt zo hard gehuild en bepaalde scènes hebben me nog een tijd achtervolgd. Helaas kosten dat soort emoties met tegenwoordig te veel energie, want het was wel echt een heel mooi boek

Ik lees ‘ In een sluier gevangen’ van Betty Mahmoody. Ik kende het verhaal wel van de film, maar het boek is toch gedetailleerder. Goed geschreven, leest heel vlot ook.

Miss_Moneypenny schreef op 29-07-2024 om 10:37:

Ik lees ‘ In een sluier gevangen’ van Betty Mahmoody. Ik kende het verhaal wel van de film, maar het boek is toch gedetailleerder. Goed geschreven, leest heel vlot ook.

Dat boek heb ik vaker dan een keer gelezen. Het verhaal greep mij zo aan. 

Miss_Moneypenny schreef op 29-07-2024 om 10:37:

Ik lees ‘ In een sluier gevangen’ van Betty Mahmoody. Ik kende het verhaal wel van de film, maar het boek is toch gedetailleerder. Goed geschreven, leest heel vlot ook.

Het boek vind ik boeiender dan de film.  Geldt voor meer verfilmde boeken. Bijv. Het Parfum van Susskind. In een avond uitgelezen!

Wat de hulp weet - Freida McFadden

Afgelopen februari al gereserveerd in de bieb en nu ben ik eindelijk aan de beurt .

Lollypopje schreef op 29-07-2024 om 10:32:

dat boek had ik echt spijt van dat ik het heb geluisterd. Ik heb echt zo hard gehuild en bepaalde scènes hebben me nog een tijd achtervolgd. Helaas kosten dat soort emoties met tegenwoordig te veel energie, want het was wel echt een heel mooi boek

sommige boeken moet je idd niet luisteren, ik had dat met de verloren vader... heb hem niet afgeluisterd ik kan veel hebben maar deze was echt te 

Rogue schreef op 29-07-2024 om 16:32:

[..]

sommige boeken moet je idd niet luisteren, ik had dat met de verloren vader... heb hem niet afgeluisterd ik kan veel hebben maar deze was echt te

Als ik hem had gelezen had ik waarschijnlijk net zo hard gehuild mij kennende. Er zitten gewoon een paar stukken in die bij mij keihard binnenkwamen

Ik heb Vermoorde onschuld, van Angela Marsons gelezen. Wat is dat toch een goede serie

Ninoea schreef op 28-07-2024 om 08:18:

Ik lees nu De koperen koning. Tweede deel van de serie Daevabad. Ik vind het een mooie serie. Eens niet te simplistisch.

Uit. Ik ga nu beginnen aan deel 3 Het gouden rijk. Ik vind de serie echt een aanrader. Mooie karakterontwikkeling van de hoofdpersonen, het verhaal vanuit verschillende gezichtspunten. Tof. Nu al zin in deel 3 en nu al balen als het is afgelopen en ik dus klaar ben met de serie. 

Net 'Al het blauw van de hemel' van Melissa Da Costa uitgelezen. Ik vond het een prachtig boek en het boeide mij van begin tot einde. Echt zo'n boek waar je nog lang over nadenkt. Ik vind het absoluut een aanrader. 

Nu beginnen aan 'Pachinko' van Min Jin Lee.

Ninoea schreef op 31-07-2024 om 07:34:

[..]

Uit. Ik ga nu beginnen aan deel 3 Het gouden rijk. Ik vind de serie echt een aanrader. Mooie karakterontwikkeling van de hoofdpersonen, het verhaal vanuit verschillende gezichtspunten. Tof. Nu al zin in deel 3 en nu al balen als het is afgelopen en ik dus klaar ben met de serie.

Oh dit vind ik leuk om te lezen want ik heb een tijd terug in een impuls deel 1 gekocht. Ik ben benieuwd!

Ik lees nu Lang Leve het Kwaad. Een fantasy boek waarin de hoofdrolspeelster in een boek terecht komt maar dan als de schurk van het verhaal.

Ik lees nu Box, van Camilla Läckberg. Toen ik het bij de bieb afhaalde dacht ik dat ik toch beter de ebook versie had kunnen nemen, ruim 600 blz, dikke pil dus

Ik heb Autumnville van Rick Meijer geluisterd. Het is een nogal surrealistisch boek, waardoor het lang duurt voordat je weet wat er aan de hand is. Toch werd ik er helemaal ingezogen en toen ik wist hoe het zat paste dat voor mij ook heel goed bij het verhaal. Al heb ik wel wat tranen gelaten

Jeetjemina schreef op 29-07-2024 om 14:30:

Wat de hulp weet - Freida McFadden

Afgelopen februari al gereserveerd in de bieb en nu ben ik eindelijk aan de beurt .

Heb 'm uit, wat een geweldig boek!!

Spannend van begin tot eind

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.