Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Rogue
31-07-2024 om 20:43
Lollypopje schreef op 29-07-2024 om 17:04:
[..]
Als ik hem had gelezen had ik waarschijnlijk net zo hard gehuild mij kennende. Er zitten gewoon een paar stukken in die bij mij keihard binnenkwamen
ja ik ga er slecht op mishandeling van kinderen door de keuzes van volwassenen in dit geval moeders / de omgeving
Loulou39
31-07-2024 om 21:09
Jeetjemina schreef op 31-07-2024 om 20:18:
[..]
Heb 'm uit, wat een geweldig boek!!
Spannend van begin tot eind
Ja spannend hè!
Ik vind haar zo’n fijne schrijfster: verstand op nul en lezen 😁.
Ik lees nu haar boeken die nog niet vertaald zijn. Dus in het Engels, maar stuk voor stuk zo lekker lezen!
kapow
01-08-2024 om 15:10
Ik heb De vrouwen van Bletchley Park gelezen van Kate Quinn. Prachtig boek.
En Sweep of the Heart, deel 5 van de Innkeeper Chronicles door Ilona Andrews. Vermakelijk, maar bij vlagen langdradig.
Bellebelle
01-08-2024 om 19:46
kapow schreef op 01-08-2024 om 15:10:
Ik heb De vrouwen van Bletchley Park gelezen van Kate Quinn. Prachtig boek.
En Sweep of the Heart, deel 5 van de Innkeeper Chronicles door Ilona Andrews. Vermakelijk, maar bij vlagen langdradig.
Dat vond ik ook zo'n schitterend boek, de vrouwen van Bletchley Park. Echt zo'n boek wat in mijn hoofd bleef zitten nadat ik het uit had. Hoe het geweest moet zijn om dergelijk werk te doen (ik houd het vaag voor diegenen die het boek nog willen lezen).
Miss_S
01-08-2024 om 22:42
Ik lees op dit moment Huizenruil van Stefan Ahnhem. Moet er nog een beetje inkomen…
Bellebelle
02-08-2024 om 10:32
Ik heb net Wij van David Nicholls uit. Een vrouw vertelt haar man dat ze van hem wil scheiden, aan de vooravond van een reis door Europa met hun zoon. Zelf ben ik van dezelfde leeftijd als de hoofdpersoon en ook al lang samen met mijn partner. Sommige stukken waren herkenbaar. Zijn schrijfstijl vond ik vaak grappig en Brits droog.
Dolfje
02-08-2024 om 11:15
Ik ben begonnen in Wat de hulp weet maar moet eigenlijk van mezelf eerst even gaan strijken voor ik verder ga.
Jeetjemina
02-08-2024 om 12:07
Dolfje schreef op 02-08-2024 om 11:15:
Ik ben begonnen in Wat de hulp weet maar moet eigenlijk van mezelf eerst even gaan strijken voor ik verder ga.
Nou ben ik erg benieuwd of je nog bent gaan strijken...
Ik kon het boek amper wegleggen.
MildredRatched
02-08-2024 om 12:44
Bellebelle schreef op 02-08-2024 om 10:32:
Ik heb net Wij van David Nicholls uit. Een vrouw vertelt haar man dat ze van hem wil scheiden, aan de vooravond van een reis door Europa met hun zoon. Zelf ben ik van dezelfde leeftijd als de hoofdpersoon en ook al lang samen met mijn partner. Sommige stukken waren herkenbaar. Zijn schrijfstijl vond ik vaak grappig en Brits droog.
Vond ik ook een leuk boek!
Beterlaat2021!
02-08-2024 om 13:41
Ik ben nu een heel eind in 'De verloren kinderen' van Diney Costeloe.
In tegenstelling tot andere lezers hier heb ik er niet bij moeten huilen. Ik ben niet zo'n emotioneel mens blijkbaar.
En ik denk ook aan mijn moeder, als ik vroeger huilde bij iets op de TV zei ze altijd : 'het is maar film, het is niet echt'.
BlairW
02-08-2024 om 14:06
Ik ben bezig in Orakel van Thomas Olde Heuvelt. Na Hex het 2e boek dat ik van hem lees en ook deze is weer spannend! Hij heeft een prettige schrijfstijl en vind dit verhaal weer verrassend. Beetje over de top, maar dat maakt het niet minder leuk. Heb November ook nog liggen voor hierna
nlies
02-08-2024 om 14:19
Box van Camilla Lackberg is uit, Was spannend. Weet nog niet wat de volgende wordt, heb ook de nieuwe bookchoise binnen, en nog wat biebboeken liggen
kapow
02-08-2024 om 16:35
kapow schreef op 14-07-2024 om 15:21:
M’n plan was verder te gaan met The Eighth life van Nino H. maar de prijs voor de Engelse versie is me even te gortig en het boek is niet in kobo plus.
Ik ging zoeken in m’n ereader voor een leuk boek (120 ongelezen boeken, waarom download ik überhaupt nog ) en Het achtste leven stond er al op.
Dus daarin begonnen, afgewisseld met Wat de hulp weet.
We gaan bijna op vakantie dus dan kan ik even voort.
alhambra
03-08-2024 om 16:07
Ik ben nu op 80% van De verborgen geschiedenis. Het begint nu een beetje als huiswerk te voelen. Het is ook zo'n dik boek. Ik wil eigenlijk iets anders lezen maar als ik nu stop, lees ik hem nooit meer uit.
Het is wel een goed boek.