Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Treurniet
03-11-2023 om 19:16
Wees onzichtbaar vond ik niks aan.
Nu lees ik De Hulp van Mcfadden. Spannend!
Cala
03-11-2023 om 20:52
The Bone Hacker van Kathy Reichs. Valt erg tegen. Ik heb vorig jaar met plezier de laatste drie gelezen (de rest heb ik ook allemaal gelezen) en dit boek is dit jaar uitgekomen. Maar het duurde serieus meer dan een derde voordat ik er een beetje in zat en moet zeggen dat ik nog steeds niet echt 'invested' (ik weet even niet hoe je dit in het Nederlands noemt) ben. Jammer.
nlies
03-11-2023 om 23:41
Ik heb Jackdaw van Daniel Cole uit. Las vlot genoeg moorden, maar niet zo eng als zijn vorige boeken
Moosey
04-11-2023 om 01:03
Ik ben bijna aan het einde van Wat de stilte wil van Arthur Japin, maar ik vind het niet best. Erger me suf aan het gezochte taalgebruik en het hoogdravende geouwehoer van de kunstenaars. Zonde, want ik ben dol op de periode waarin het speelt en vind ook een deel van de personen erg interessant. Maar Japin heeft voorlopig wel afgedaan voor me.
nlies
05-11-2023 om 10:51
Aachhh, ik zie dat er een nieuwe uit is van Eva Garcia Saenz de Urturi : De engel van de stad. Natuurlijk voorlopig nog niet op de (online)bieb. Misschien toch maar kopen dan
Ninoea
06-11-2023 om 12:54
Ik heb atlas, het laatste deel van de zeven zussenserie, uit. Ik heb het geluisterd, niet gelezen. Het wist me te boeien, delen vond ik mooi en andere delen van dit boek minder mooi. In zijn geheel vind ik het het minst mooie boek van de serie.
Ninoea
06-11-2023 om 19:43
Ik luister nu fourth wing. Ik zit nog maar in het derde hoofdstuk; maar het weet mijn aandacht wel te grijpen.
PerfumedAlpaca84
06-11-2023 om 21:00
Ninoea schreef op 06-11-2023 om 19:43:
Ik luister nu fourth wing. Ik zit nog maar in het derde hoofdstuk; maar het weet mijn aandacht wel te grijpen.
Ik heb erg van dat boek genoten! Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
Ninoea
07-11-2023 om 18:01
Wandelvrouwtje schreef op 06-11-2023 om 21:00:
[..]
Ik heb erg van dat boek genoten! Ben benieuwd wat jij ervan vindt.
Ik ben alweer bij hoofdstuk 10. Het trekt me echt het verhaal in, gaaf!
Lali
07-11-2023 om 21:08
Cornwall, 1947. Op een zomernacht stort een klif neer op een hotel aan zee. Zeven van de bijna twintig gasten komen om; alleen de gelukkigen die weg waren voor een
picknick bij maanlicht hebben het overleefd.
Picknick bij maanlicht van Margaret Kennedy. Heerlijk boek. Wel een beetje veel personen maar toen ik wist wie wie was kon ik het niet meer wegleggen.
alhambra
07-11-2023 om 21:39
Ik ben net begonnen in De ondergrondse spoorweg van Colson Whitehead
Het gaat over de slavernij. Het is nu al pittig en aangrijpend
Mick87
07-11-2023 om 22:01
ik zit helemaal in grote dromen van Sarah Lark. lekker wegleesboek. Echt genieten op deze donkere dagen.
nlies
08-11-2023 om 00:24
Ik lees nu Hana, van Alena Mornstajnova, een Tsjechische schrijfster. Goed boek ( beetje richting Het achtste leven voor Brilka, maar niet zo dik
Tover-Feetje
08-11-2023 om 09:23
Ik heb De perfecte moordenaar van Katherine Ewell gelezen.
Ondanks de, over het algemeen, goede recensies vond ik het tegen vallen.
Het wordt nergens echt spannend en ik vond het maar een vaag verhaal.
Voor mij, niet in positieve zin, een bijzonder verhaal.
Maar even naar een vertrouwde schrijfster die (normaal gesproken) niet tegenvalt.
Het dilemma van B.A Paris.