Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik heb net erg genoten van Het geheim van het familiehuis van Kate Morton. Nu vind ik boeken die zich in Australie afspelen altijd al iets speciaals hebben, maar ik vond dit boek erg intrigerend. En het las ook heel makkelijk weg.

Regendrup. schreef op 19-08-2023 om 13:00:

[..]

[..]

Aaargh ik vond het zo'n saai boek! Vond het motief en de dader uiteindelijk ook wel heel magertjes beschreven. Jammer. Nu weer op zoek naar een echte pageturner haha.

O jammer! Ik vond het zeker niet een van de sterkere boeken van Nicci French, maar vond het laatste deel dus wel goed. (Wat mij betreft, hadden ze dat veel uitgebreider moeten maken en de rest véél korter). Wel goed dat je hebt doorgezet 

Lali schreef op 19-08-2023 om 14:02:

Ik heb net erg genoten van Het geheim van het familiehuis van Kate Morton. Nu vind ik boeken die zich in Australie afspelen altijd al iets speciaals hebben, maar ik vond dit boek erg intrigerend. En het las ook heel makkelijk weg.

Kate Morton maar haar boeken zijn soms zoo moeilijk

haar vorige boek de dochter van de klokkenmaker kwam ik niet doorheen begon al meteen vaag

Rogue schreef op 19-08-2023 om 21:08:

[..]

I Kate Morton maar haar boeken zijn soms zoo moeilijk

haar vorige boek de dochter van de klokkenmaker kwam ik niet doorheen begon al meteen vaag

Ik ga hem toch proberen

Bellebelle schreef op 19-08-2023 om 13:58:

Ik heb net een echte pageturner uit, Voor ik ga slapen van SJ Watson. Ik kon het boek echt niet wegleggen. Het gaat over een vrouw met geheugenverlies, die elke ochtend wakker wordt en niets meer weet. Op een gegeven moment gaat ze een dagboek bijhouden en komt ze erachter dat bepaalde dingen niet zijn wat ze lijken.

Klinkt goed!

Bellebelle schreef op 19-08-2023 om 13:58:

Ik heb net een echte pageturner uit, Voor ik ga slapen van SJ Watson. Ik kon het boek echt niet wegleggen. Het gaat over een vrouw met geheugenverlies, die elke ochtend wakker wordt en niets meer weet. Op een gegeven moment gaat ze een dagboek bijhouden en komt ze erachter dat bepaalde dingen niet zijn wat ze lijken.

Dat is een fijn boek ja! Je blijft maar doorlezen.

Ik lees een soort Jenny Colgan maar dan anders. Het heet Margot & Olivia en het gaat over twee jeugdvriendinnen die elkaar weer ontmoeten, die vroeger verliefd op elkaar waren maar elkaar door miscommunicatie kwijt raakten. Het is zoet en voorspelbaar maar toch fijn zo af en toe.

Ik lees nu DE Sleuteldrager, van Charlotte de Winter. Kreeg bij Hebban 5 sterren, van mij dus niet, maar wel aardig tussendoortje

Vannacht nicci french - de gunst uitgelezen, las voor mij als een trein ondanks dat ik het niet heel spannend vond, ik was meer nieuwsgierig naar wat er nu eigenlijk aan de hand was. Vanochtend begonnen in een vlucht naar jou - madelein kerseboom

Heb nu 100 pagina's gelezen en leest ook lekker weg tot nu toe.

Lali schreef op 19-08-2023 om 21:58:

[..]

Ik ga hem toch proberen

Succes 

klaar met de vrouw van de Shogun.. Lesley Downer is echt geweldig, zat er helemaal in het verhaal. 

Was gister al half begonnen met ; Het boek van verloren namen - Kirsten Harmel gaat vandaag nog uit 😆

Ik lees nu Bloedmaan (Jo Nesbo), een vervolg op de eerdere boeken met Harry Hole. Het is wel spannend, maar bij vlagen best gruwelijk. Dus tussendoor leg ik het af en toe weg.

Mick87 schreef op 17-08-2023 om 07:13:

wat een heerlijk boek De Vrouwen Van Bletchley Park. 1 van m'n favorieten, nu al en ben net over de helft. Echt een boek waar ik op m'n werkdag naar uitkijk en denk: straks weer lekker lezen.

Over 2.5 week op vakantie. Als iemand nog leestips heeft hoor ik het graag. (Al hou ik dit topic ook goed in de gaten)

Deze ben ik aan het luisteren. Erg boeiend. 

Regendrup.

Regendrup.

20-08-2023 om 20:04 Topicstarter

-Nienke- schreef op 19-08-2023 om 15:45:

[..]

O jammer! Ik vond het zeker niet een van de sterkere boeken van Nicci French, maar vond het laatste deel dus wel goed. (Wat mij betreft, hadden ze dat veel uitgebreider moeten maken en de rest véél korter). Wel goed dat je hebt doorgezet

Ja dat ben ik met je eens! Misschien vond ik het daarom niet zo heel sterk, omdat het zo magertjes was uitgewerkt tov de veel te uitgebreide deel 1 en 2.

Bletchley Park heb ik ook. Die bewaar ik voor m’n vakantie. 

Huiver van Allie Reynolds uitgelezen.

book-3.gif

Was erg spannend en door de hoofdstukken heen gevlogen. 

Daarna begonnen aan Vanuit het duister van Eva Björg Aegisdóttir. 

de sleuteldrager is uit, duidelijk een eerste deel van een serie, maar ik kijk niet reikhalzend uit nar het vervolg, maar bij tijd over, als ik het tegenkom zal ik het wel lezen

een vlucht naar jou - Madelein Kerseboom heb ik ook in 1 dag uitgelezen, ik vond het een erg goed en emotioneel boek. Dadelijk iets nieuws uitzoeken om in te starten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.