Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Tover-Feetje
19-07-2023 om 00:23
Onder invloed van Marijke Verhoeven en In haar schoenen van Jojo Moyes uit.
Beide boeken lezen vlot weg, voor mij geen hoogvliegers maar zeker vermakelijk.
Nu Niemand zeggen van Karin Rose.
Regendrup.
19-07-2023 om 08:57
Klaar met De vrouw van de serial killer, was wel vermakelijk en ietwat voorspelbaar. Maar toch wel een origineel verhaal.
Nu begonnen in Heart Bones van Colleen Hoover. Ben benieuwd.
nlies
20-07-2023 om 22:11
arggh, je weet wel dat het goed af gaat lopen (er komen nog een paar boeken na deze volgens mij) maar het blijft spannend. Heb Perfecte prooi, van Helen Fields gelezen. Geloof dat ik af en toe vergat adem te halen
kapow
23-07-2023 om 12:46
Gelezen
City of the lost van Kelley Armstrong. Ooit opgepikt in dit topic. Vermakelijk maar te lang.
Snatched van Karin Slaughter. Een detective heeft op een vliegveld een vermoeden dat een klein kind is ontvoerd. Hij verliest haar en haar ontvoerder uit het oog en er begint een race tegen de klok. Kort verhaal en erg spannend.
Net begonnen aan Perfecte resten van Helen Fields. Wilde al bijna stoppen want hij heeft er altijd zo’n last van dat hij knap is! Maar goed, even doorbijten.
PerfumedAlpaca84
23-07-2023 om 12:56
kapow schreef op 23-07-2023 om 12:46:
Gelezen
City of the lost van Kelley Armstrong. Ooit opgepikt in dit topic. Vermakelijk maar te lang.
Snatched van Karin Slaughter. Een detective heeft op een vliegveld een vermoeden dat een klein kind is ontvoerd. Hij verliest haar en haar ontvoerder uit het oog en er begint een race tegen de klok. Kort verhaal en erg spannend.
Net begonnen aan Perfecte resten van Helen Fields. Wilde al bijna stoppen want hij heeft er altijd zo’n last van dat hij knap is! Maar goed, even doorbijten.
Die van Kelley Armstrong zou je wel eens van mij opgepikt kunnen hebben. Ik heb deel 2 al tijden klaar liggen, maar merk dat ik er wat tegenaan hik. Inderdaad wel heel lang weer...
Ik lees nu De meeste mensen deugen. Interessant, soms een beetje te kort door de bocht en 'populair' geschreven. En ook heel lang, even zien of ik er doorheen kom.
Miss_Moneypenny
23-07-2023 om 13:16
Vertrouw op mij van Sophie McKenzie. Gaat over een vrouw wiens beste vriendin dood wordt gevonden in haar appartement. Ze lijkt zelfmoord gepleegd te hebben, maar de vrouw gelooft dat niet en gaat op onderzoek uit. Leest heerlijk weg.
ShowyHummingbird30
23-07-2023 om 14:30
Ik ben gisteren begonnen in De Bourgondiërs: aartsvaders van de Lage Landen van Bart Van Loo.
Een dikke pil, ruim 600 bladzijden. Al worden er een kleine honderd ingenomen door de bibliografie aan het einde. Non-fictie, geschiedenis. Ik leer heel wat interessante feitjes bij, niet alleen over het ontstaan van België, ook over de herkomst van een flink aantal woorden.
Snoeske
23-07-2023 om 16:10
Treurniet schreef op 23-07-2023 om 13:00:
De nachtdienst van Esther Verhoef.
Die ben ik ook aan het lezen.
Cala
23-07-2023 om 17:31
Dark Water Daughter van H.M. Long is uit. Er is niets mis met het boek en het magic systeem is ook weer net anders dan anders (wat positief is), maar ik merkte dat ik het boek toch niet echt snel oppakte om verder te lezen. Als ik dat wel deed, las het prima weg, maar blijkbaar trok het me toch niet helemaal. Ik denk niet dat ik in de toekomst het vervolg zal lezen.
Denk dat ik zo verder ga in een boek van T.J. Green, daarvan lees ik een slechte fantasyserie, maar daarin lees ik wel gewoon lekker door.
Lena55
23-07-2023 om 19:18
Net 'The folk of the air' serie van Holly Black uit. Vermakelijke fantasy-serie. Beetje YA, maar niet storend.
Nu weer een deel van de Witcher lezen.
kapow
25-07-2023 om 08:14
Wandelvrouwtje schreef op 23-07-2023 om 12:56:
[..]
Die van Kelley Armstrong zou je wel eens van mij opgepikt kunnen hebben. Ik heb deel 2 al tijden klaar liggen, maar merk dat ik er wat tegenaan hik. Inderdaad wel heel lang weer...
Mocht je er toch aan beginnen ben ik wel benieuwd maar zelf trekt het me ook nog niet om verder te gaan met de andere delen.
kapow
25-07-2023 om 08:15
kapow schreef op 23-07-2023 om 12:46:
Deze was spannend!! Gisteren moest ik m’n ereader wegleggen om te koken. Toen heb ik hem snel als luisterboek gedownload zodat ik verder kon gaan hahaha.
Fiorah
25-07-2023 om 09:32
Ik heb die Helen Field een keer gekocht, de eerste, maar nooit gelezen omdat hij me niet trok. Maar jullie zijn er zonder uitzondering hartstikke enthousiast over dus nu wil ik hem alsnog.
Deel 3 van Scholomance vind ik niet zo heel sterk. Het komt niet echt van zijn plek.