Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Andere vraag: ik wil een boek kopen voor mijn vader. Hij houdt van boeken met een genre a la 'Ik ben Pelgrim'. Iets met detective/oorlog/CIA etc...Totaal niet mijn genre  Maar misschien hebben jullie een tip?

Lena55 schreef op 05-06-2023 om 19:33:

Andere vraag: ik wil een boek kopen voor mijn vader. Hij houdt van boeken met een genre a la 'Ik ben Pelgrim'. Iets met detective/oorlog/CIA etc...Totaal niet mijn genre Maar misschien hebben jullie een tip?

Ik doe m’n vader altijd een enorm plezier met de boeken van Baldacci. Ik dacht meteen aan de King & Maxwell-serie van hem. 

Ik zie nu trouwens dat ik al heel lang niet geschreven heb in dit topic! Wel meegelezen, trouwens. Ik heb - net als een flink aantal van jullie - Atlas inmiddels uit. Nu bezig in Simpele leugens van Baldacci, het eerste boek van een nieuwe serie. 

Andere vraag: ik wil een boek kopen voor mijn vader. Hij houdt van boeken met een genre a la 'Ik ben Pelgrim'. Iets met detective/oorlog/CIA etc...Totaal niet mijn genre Maar misschien hebben jullie een tip?

Boeken van James Patterson? 

-Nienke- schreef op 05-06-2023 om 20:26:

[..]

Ik doe m’n vader altijd een enorm plezier met de boeken van Baldacci. Ik dacht meteen aan de King & Maxwell-serie van hem.

Precies mijn gedachte!

Bedankt voor de tips!

Luister van Sacha Bronwasser is écht een aanrader. Het heeft 5 sterren gekregen van de Volkskrant en dat is wat mij betreft volkomen terecht.

SuzyQFive schreef op 05-06-2023 om 20:32:

[..]

Boeken van James Patterson?

Daar moest ik ook meteen aan denken.

Inmiddels Ik ken je nog van Alice Fokkelman uit.
Over een vrouw met een pestverleden wiens nieuwe buurman haar pestkop van vroeger blijkt te zijn.
Vervolgens een kort verhaal van Marion Pauw, Lolliepop.
Ik zat er net goed in en toen bleek het boek(je) al uit te zijn 

Nu Zonder angst van Inge van Prooijen.

Steve Berry 

Sam Bourne

Sholes & Moore

Robert Ludlum

John le Carré

Regendrup.

Regendrup.

06-06-2023 om 07:09 Topicstarter

Fiorah schreef op 05-06-2023 om 22:30:

Luister van Sacha Bronwasser is écht een aanrader. Het heeft 5 sterren gekregen van de Volkskrant en dat is wat mij betreft volkomen terecht.

Heb hem op mijn lijstje gezet! 

Cafe Zon en Zee uit en meteen door in het volgende deel  Het eindeloze strand.

begonnen in de dochter van de nazi - Louise Fein. 

Net in één ruk en met veel plezier Het bromvliegeffect junior uitgelezen. Een boek voor kinderen over de manieren waarop hun gedrag wordt gestuurd zonder dat ze het doorhebben. Heel leuk geschreven, veel humor, informatief en qua toon en woordkeuze pakkend. 

Regendrup.

Regendrup.

06-06-2023 om 23:53 Topicstarter

Schaduw uit, wat heb ik hiervan genoten zeg! Wat een heerlijk verhaal.
Ik twijfel nu wel of ik meteen doorga met Parel. Of eerst even een ander boek tussendoor. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.