Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik ben gisteren begonnen in Het laatste huis van Catriona Ward maar heb het opgegeven.
Wat een warrig, onduidelijk en bijzonder (voor mij in negatieve zin) boek.
Ik heb het gered tot pagina 70 en was er toen helemaal klaar mee.

Nu maar even naar een vertrouwde stijl en schrijfster, Driftleven van Loes den Hollander.

De witte koning is uit, nu door naar Koud bloed, van Robert Bryndza

Koud bloed uit, spannend. wel n hoop bloed

Vandaag Adder, van Bex Hogan uitgelezen. deel 1 van een YA trilogie, Eilanden van storm en smart.  Nu dus wachten tot deel 2 op bieb of onlinebieb verschijnt. Want ik wil verder 

nlies schreef op 29-05-2023 om 20:28:

Vandaag Adder, van Bex Hogan uitgelezen. deel 1 van een YA trilogie, Eilanden van storm en smart. Nu dus wachten tot deel 2 op bieb of onlinebieb verschijnt. Want ik wil verder

Ik heb er even naar gekeken @nlies maar lees dit bij de reviews 

Onwijs tof fantasy verhaal! Maar als je deze trilogie wilt lezen, kun je beter in het Engels gaan lezen, want de uitgeverij is van de aardbodem verdwenen.

Tover-Feetje schreef op 29-05-2023 om 20:56:

[..]

Ik heb er even naar gekeken @nlies maar lees dit bij de reviews

Onwijs tof fantasy verhaal! Maar als je deze trilogie wilt lezen, kun je beter in het Engels gaan lezen, want de uitgeverij is van de aardbodem verdwenen.

he bah, ik lees nooit engels, 

nlies schreef op 29-05-2023 om 20:28:

Vandaag Adder, van Bex Hogan uitgelezen. deel 1 van een YA trilogie, Eilanden van storm en smart. Nu dus wachten tot deel 2 op bieb of onlinebieb verschijnt. Want ik wil verder

Wat een leuke tip. Deze boeken komen op mijn lijstje! Ik lees in het Engels en die boeken zijn bij bol te bestellen. Maar als je in het Nederlands wilt lezen, zou het wel heel jammer zijn als deel 2 en 3 niet uitkomen.

Lena55 schreef op 29-05-2023 om 21:32:

[..]

Wat een leuke tip. Deze boeken komen op mijn lijstje! Ik lees in het Engels en die boeken zijn bij bol te bestellen. Maar als je in het Nederlands wilt lezen, zou het wel heel jammer zijn als deel 2 en 3 niet uitkomen.

deel 2 is blijkbaar al wel uit in het Nederlands

ik ben net begonnen in Box van Camilla Läckberg/ Henrik Fexeus

Heb net Het Melkmeisje van Matthias Rozemond gelezen. 
Ik moest wel even wennen aan de schrijfstijl en de drie verschillende invalshoeken. In het begin vond ik het niet zo’n leuk boek, denk dat ik wel zeker een kwart moest lezen om in het verhaal te komen. Maar uiteindelijk wel blij dat ik het heb uitgelezen. 
Straks beginnen in Het weeshuis in de azuurblauwe zee van TJ Klune

SuzyQFive schreef op 30-05-2023 om 10:38:

Heb net Het Melkmeisje van Matthias Rozemond gelezen.
Ik moest wel even wennen aan de schrijfstijl en de drie verschillende invalshoeken. In het begin vond ik het niet zo’n leuk boek, denk dat ik wel zeker een kwart moest lezen om in het verhaal te komen. Maar uiteindelijk wel blij dat ik het heb uitgelezen.
Straks beginnen in Het weeshuis in de azuurblauwe zee van TJ Klune

O daar heb ik ook even naar gekeken, bij hebban had het van 2 tot 5 sterren. nogal verschillende meningen dus.

Nu lees ik; Moord op het eiland, van John Lanyon. Echt een lekker simpele wie heeft t gedaan, lekker buiten in het zonnetje boek

Deborah Harkness Time’s Convert uit. 
Minder spannend dan de andere 3 delen maar alsnog vermakelijk. 
Aangezien ik even op de fantasy toer ben daarna begonnen aan De genezer van Zalindov van Lynette Noni. 

Ik lees nu De Hulp, van Freida Mc Fadden. Lekker vlot geschreven, spannend en met een onverwachtse wendingen.

Ik zit nog steeds in Atlas, het is dat ik de komende dagen niet zoveel tijd heb anders was hij zo uit.

Boekenuil schreef op 30-05-2023 om 18:16:

Ik lees nu De Hulp, van Freida Mc Fadden. Lekker vlot geschreven, spannend en met een onverwachtse wendingen.

Daar was ik ook van onder de indruk! Eerste deel kabbelde wat, maar het laatste stuk was echt heel goed en meeslepend 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.