Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Fiorah schreef op 14-05-2023 om 22:49:

[..]

Mooi he? Vond ik ook de moeite waard!

Ik heb even Brand in Amsterdam van Leen Schaap gelezen. Dat moet ik even verwerken.

Ja zeker mooi, heeft me echt verrast. Stond al een tijd op m’n ereader. 

kapow schreef op 12-05-2023 om 14:42:

Lying beside you van Michael Robotham uit.
Geweldig boek. Spannend. Eng.
Ik hoop dat er nog eentje in deze Cyrus Haven serie komt.
Ainne, lees je nog mee?

Ik ben inmiddels begonnen in De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo van Taylor Jenkins Reid.

die laatste staat al bijna 2 jaar op mijn lijst kan hem maar niet vinden in de bieb...

Rogue schreef op 15-05-2023 om 16:01:

[..]

die laatste staat al bijna 2 jaar op mijn lijst kan hem maar niet vinden in de bieb...

Staat in de online bieb!

Ik heb Vervlogen uitgelezen van Marijke Verhoeven. Las weer als een trein.
Nu begonnen in Enkele reis naar de Algarve van Marelle Boersma. 

Ik heb De zomer houdt je ook niet tegen - Dimitri Verhulst bijna uit.

Mooi taalgebruik en het leest goed weg. Ik heb wel moeite met de grove manier waarop de hoofdpersoon tegen en over een ander personage met een meervoudige beperking praat.

Een handvol hemel van Kristin Hannah. Hierna heb ik voorlopig wel even genoeg van deze schrijver gelezen en moet ik nog even kijken wat het wordt. Ik heb nog twee gekregen boeken klaarliggen: 
De overlevenden van Alex Schulman en Daar waar de rivierkreeften zingen. 

Het laatste huis, van Catriona Ward.  Heel goed boek

Regendrup.

Regendrup.

19-05-2023 om 07:43 Topicstarter

Ik heb weer een enorme leesdip. Het gaat mentaal en fysiek even niet zo lekker en zou eigenlijk heerlijk even in mijn leesbubbel willen kruipen, maar het lijkt alsof niks tot me doordringt.
Nu wilde ik een poging wagen tot het lezen van de Zeven Zussen boeken. Ik heb ooit het eerste deel van iemand geleend maar nooit verder gegaan. Nu zag ik dat ze op Koboplus alleen als luisterboek in het abonnement zitten. Zo jammer, ik wil echt geen fysieke boeken maar kopen. 
Maar eens kijken of ik ze nog van iemand kan lenen.

Even de boel vergeten met een lekker boek, ik hoop dat het wat vindt Regendrup!

Ik ben gisteren begonnen in Wij zijn ons brein van Dick Swaab. Goed geschreven en erg informatief. Ik vlieg er doorheen.

Regendrup. schreef op 19-05-2023 om 07:43:

Ik heb weer een enorme leesdip. Het gaat mentaal en fysiek even niet zo lekker en zou eigenlijk heerlijk even in mijn leesbubbel willen kruipen, maar het lijkt alsof niks tot me doordringt.
Nu wilde ik een poging wagen tot het lezen van de Zeven Zussen boeken. Ik heb ooit het eerste deel van iemand geleend maar nooit verder gegaan. Nu zag ik dat ze op Koboplus alleen als luisterboek in het abonnement zitten. Zo jammer, ik wil echt geen fysieke boeken maar kopen.

heb je een e-reader?

ik heb Bergen aan Zee, van Pauline Slot gelezen. Dacht niet dat ik een boek over een  bergbeklimmer zou uitlezen, maar het las lekker vlot

Regendrup.

Regendrup.

19-05-2023 om 19:49 Topicstarter

nlies schreef op 19-05-2023 om 19:45:

[..]

heb je een e-reader?

Ja heb ik. Maar kan dus helaas geen gebruik maken van kobo omdat ze er alleen als luisterboek op staan. 

Maakt niet uit kijk wel ff of ik ze kan lenen van iemand. 

Regendrup. schreef op 19-05-2023 om 19:49:

[..]

Ja heb ik. Maar kan dus helaas geen gebruik maken van kobo omdat ze er alleen als luisterboek op staan.

Maakt niet uit kijk wel ff of ik ze kan lenen van iemand.

als je mij je mailadres durft sturen, kan ik proberen of ik er een paar door kan sturen, geen idee hoe ik ze ooit op mijn ereader heb gekregen, zal wel een  uitwisseling zijn geweest

Regendrup. schreef op 19-05-2023 om 07:43:

Mocht je in de buurt wonen, mag je ze van mij wel lenen.

Regendrup.

Regendrup.

19-05-2023 om 20:25 Topicstarter

nlies schreef op 19-05-2023 om 19:52:

[..]

als je mij je mailadres durft sturen, kan ik proberen of ik er een paar door kan sturen, geen idee hoe ik ze ooit op mijn ereader heb gekregen, zal wel een uitwisseling zijn geweest

Oh wat lief! Ik zal je een pb sturen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.