Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Maheiden
12-11-2024 om 20:57
Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling.
joky
13-11-2024 om 02:08
Maheiden schreef op 12-11-2024 om 20:57:
Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling.
Daar ben ik ook in aan het lezen.ik geloof dat ze in totaal drie boeken heeft geschreven.
Maheiden
13-11-2024 om 08:43
Maheiden schreef ovp 12-11-2024 om 20:57:
Nou, dat oude boek leg ik weg. Ooit gelezen, toen vond ik het leuk maar ik kom er nu niet door. In tweestrijd van Jenna Blum. Over een vrouw die op zoek gaat naar haar lang verloren tweelingbroer die tornadojager is.