Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen. 
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling. 

Maheiden schreef op 12-11-2024 om 20:57:

Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.
Er staan 3 nieuwe boeken voor me klaar dus morgen eerst naar de bieb. Vanavond dan maar een oud boek in de herhaling.

Daar ben ik ook in aan het lezen.ik geloof dat ze in totaal drie boeken heeft geschreven.

Maheiden schreef ovp 12-11-2024 om 20:57:

Verknipt van Eveline Karman gelezen, een thriller. Schrijfster kende ik niet maar het boek beviel goed. Ik wil wel meer van haar lezen.

Nou, dat oude boek leg ik weg. Ooit gelezen,  toen vond ik het leuk maar ik kom er nu niet door. In tweestrijd van Jenna Blum. Over een vrouw die op zoek gaat naar haar lang verloren tweelingbroer die tornadojager is.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.