Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Ik ga me steeds meer storen aan Denise. De manier ook hoe ze praat alsof ze de hele tijd toneel speelt en ze vind zichzelf helemaal geweldig. Ik ben benieuwd wat Mike en zijn moeder van haar vinden als ze haar extensions uit doet. Het is ook niet mooi gedaan want aan de achterkant zie je er allemaal korte plukjes doorheen komen.

watertoren schreef op 08-01-2025 om 08:45:

Ik ga me steeds meer storen aan Denise. De manier ook hoe ze praat alsof ze de hele tijd toneel speelt en ze vind zichzelf helemaal geweldig. Ik ben benieuwd wat Mike en zijn moeder van haar vinden als ze haar extensions uit doet. Het is ook niet mooi gedaan want aan de achterkant zie je er allemaal korte plukjes doorheen komen.

Het is niet alleen haar manier van praten, maar al die schuine blikken en gebaartjes erbij maken het een groot toneelspel. 

Plukjes? Alsof er iemand met een heggenschaar is bezig geweest 

Zilver_gray schreef op 07-01-2025 om 21:41:

[..]

Ja eens! Jammer, Michiel lijkt wel zijn best te doen, maar Jan heeft het al gezien met hem lijkt het.

Maar ik denk dat Michiel juist door het programma wel een andere leuke vent gaat vinden. Hij komt voor mij gezellig en sympathiek over. 

Ja het ziet er allemaal zo gespeeld en oppervlakkig uit. Met die dikke laag foundation en die extensions. Het is echt een knappe vrouw maar dat verpest het. En alles de hele tijd maar beamen en leuk vinden. Meid waar ben je zelf?

ik kwam echt met moeite door aflevering 1 vanwege Denise. Een ex collega van mij is precies zo en die had dan de heeeeeeeeeele dag telefoontjes die ze aan haar bureau afhandelde ipv de daarvoor bedoelde stilte hokjes. Dat stemgeluid, manier van praten… rillingen krijg ik er nog van haha 

Temu….do it self kit.

Lexus schreef op 08-01-2025 om 10:53:

[..]

Ja het ziet er allemaal zo gespeeld en oppervlakkig uit. Met die dikke laag foundation en die extensions. Het is echt een knappe vrouw maar dat verpest het. En alles de hele tijd maar beamen en leuk vinden. Meid waar ben je zelf?

Zelfs mijn man die vond de foundation te oompa loompa-achtig en die valt normaal zulke dingen echt niet op.

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk wat Monique ervan vindt, en die vindt Denise een plaatje πŸ€©.

Moxxie schreef op 08-01-2025 om 12:08:

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk wat Monique ervan vindt, en die vindt Denise een plaatje 🀩.

Whahaha echt he Mox! Geweldig die mensen!

Lexus schreef op 08-01-2025 om 10:51:

[..]

Maar ik denk dat Michiel juist door het programma wel een andere leuke vent gaat vinden. Hij komt voor mij gezellig en sympathiek over.

Dat denk ik ook hoor! Er is vast iemand die kijkt en het wel weet te waarderen!

En vader vindt haar heel naturel. πŸ˜‚

Het lijkt ook net of Denise vooral tegen de camera praat en niet zozeer over haar date. Het doet me een beetje denken aan de Truman vrouw, waar de vrouw van het hoofdpersonage reclame maakte voor chocolademelk terwijl ze die stond te maken. 

Bellebelle schreef op 08-01-2025 om 12:24:

Het lijkt ook net of Denise vooral tegen de camera praat en niet zozeer over haar date. Het doet me een beetje denken aan de Truman vrouw, waar de vrouw van het hoofdpersonage reclame maakte voor chocolademelk terwijl ze die stond te maken.

Ja heel instragram influencer-achtig. Maar ja, de gesprekken die ze met anderen heeft, zijn ook niet heel inhoudelijk. 

Ik bedoelde natuurlijk niet de Truman vrouw, maar de Truman show.

Lexus schreef op 08-01-2025 om 13:23:

[..]

Ja heel instragram influencer-achtig. Maar ja, de gesprekken die ze met anderen heeft, zijn ook niet heel inhoudelijk.

Ach dat doet er toch niet toe.... ze heeft wel veel overeenkomsten met Mike, ze houden van lasagne dat vult heel inhoudelijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.