Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Zilver_gray schreef op 07-01-2025 om 07:56:

[..]

Weet iemand hoe “oud” de moeder van Mike is? Ik heb gisteren zitten googlen, kon het nergens vinden. Man, dochter en ik hadden er een discussie over; volgens man is ze nog vrij jong, dochter en ik denken dat ze zeker 55+ is.

Ik denk ook 55+ zeker. 

Vrijevlinder schreef op 07-01-2025 om 06:48:

Zou hij zichzelf opgegeven hebben, of zou moeders dat gedaan hebben?

jij zegt precies wat ik gisteren hier ook op de bank zei!!

ik kijk alweer uit naar de persiflages. Die moeder van Mike is een dankbaar figuur om na te doen natuurlijk. 

Dolfje schreef op 07-01-2025 om 08:04:

[..]

Ik denk ook 55+ zeker.

Ja toch? 
Ik kijk in elk geval uit naar de volgende aflevering 

Ik kijk ook mee.
Wel verdrietig dat Maarten uit Estland nu zo ziek is. Zag m laatst ergens op tv (denk bij Boulevard) en hij is nog maar de helft van zichzelf...

Die dame bij Mike denkt er ook het hare over, zingen voor de hond die jarig is...

"De Moeder van Mike" staat op  één.  Wat een mens.  Bij het uitkiezen van de gasten had ze haar oordeel ook heel snel klaar, voordat Mike iets kon zeggen.
Ik ben het helemaal eens met de vorige schrijvers over haar.

Ik denk dat Mike best aan een leuke vrouw kan komen maar dat er veel vrouwen af zullen knappen op zijn moeder die zich overal mee bemoeid. 

watertoren schreef op 07-01-2025 om 09:58:

Ik denk dat Mike best aan een leuke vrouw kan komen maar dat er veel vrouwen af zullen knappen op zijn moeder die zich overal mee bemoeid.

Dit denk ik ook. Het zou hem goed doen om ver weg van zijn moeder te verhuizen, hij lijkt me zelf best oké. 

Ik ga ook kijken! Een van de deelnemers ken ik persoonlijk van vroeger. Ben zo benieuwd. Maar lief wil meekijken dus ik kan pas donderdag avond op z’n vroegst kijken

Tenenkrommend die moeder van Mike, zat met verbazing te kijken.
De uitspraak dat Mike niet houdt van meisjes met een burn out of borderline   
Eisen dat iemand er verzorgd uitziet, mag ze ook aan zich zelf stellen, kijk hoe ze erbij liep op de eerste verjaardag van de hondjes en kennismaking met as schoondochter 

volg

De moeder van Mike houdt van verzorgde vrouwen, maar niet van verzorgde hondjes blijkbaar want ze mag ze weleens borstelen.
Ze zitten onder de klitten!!

ik had gemist dat het al begonnen was. Maar ga het zeker terugkijken na de berichten die ik hier lees. 

Wat een heerlijke televisie weer. Ben het helemaal eens met jullie commentaren.

Vond Jan in Zweden in eerste instantie niet zo aardig over de koffers van Michiel, maar misschien hebben ze dat zo geknipt en geplakt. Alsof hij een beetje bozig was dat Michiel langer was dan hij. Maar daarna leek hij wel bij te draaien. Gaat niks worden, daar niet van.

Adriënne leek mij ook leuk.

Maarten Estland; ook al zocht hij de rust op van BN'er zijn, hij vond het toch belangrijk genoeg om te noemen. Ook dat hij wel 'bekende' vriendinnen heeft gehad.
Ik begrijp dat hij nu ziek is? Dat is verdrietig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.