Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Lexus schreef op 07-01-2025 om 13:42:

volg

Dit is te makkelijk Lex, iedereen is hier verplicht om zijn plasje te doen.

Moxxie schreef op 07-01-2025 om 18:16:

[..]

Dit is te makkelijk Lex, iedereen is hier verplicht om zijn plasje te doen.

Oh? is dat een een forum regel? Ik zie dat in zoveel draadjes. maar vrees niet ik zal de komende tijd echt wel mijn commentaar leveren. 

Maar om je van dienst te zijn: ooit was ik in Val Sinestra, zo'n lief stel( zij en haar overleden man) en zo'n mooie natuur

Lexus schreef op 07-01-2025 om 18:41:

[..]

Oh? is dat een een forum regel? Ik zie dat in zoveel draadjes. maar vrees niet ik zal de komende tijd echt wel mijn commentaar leveren.

Maar om je van dienst te zijn: ooit was ik in Val Sinestra, zo'n lief stel( zij en haar overleden man) en zo'n mooie natuur

Wow, insider information, smullen! Nee, gekkigheid natuurlijk, maar wel leuk om te horen.

Gisteren reageerden zij en haar bezoek ook leuk op elkaar. Het was niet de perfecte match maar ze stonden wel open voor elkaar en het leek wel relaxed te gaan.

MissBobby schreef op 07-01-2025 om 08:35:

ik kijk alweer uit naar de persiflages. Die moeder van Mike is een dankbaar figuur om na te doen natuurlijk.

Ja, en toch juist ook erg leuk dat ze meedoen met dit programma. Die moeders zei een paar 'ongelukkige' dingen op tv (en waarschijnlijkook niet bewust van dat ze dit op tv terugziet en hoe dit kan overkomen), maar volgens mij is ze verder wel een warm, open en een leuk en gezellig type. Ook juist wel erg lief hoe ze reageerde op de eerste vrouw die langskwam. Ik schat in dat ze een behoorlijke Flapuit is, maar ik denk wel met het hart op de juiste plaats. Ik denk dat ze ook gewoon erg uitkijkt naar gezelligheid onderling. Ze is misschien wat 'veel' en 'aanwezig', en heeft wat onhandige uitspraken gedaan, maar ik ben nog wel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. 

leuk! Een nieuw topic! 

Mamma Monique is een goede start van het nieuwe seizoen! Denise moet het worden van haar, dus alle volgende dames worden waarschijnlijk hard aangepakt   

De krullenbol bij Jan lijkt mij een lieve gezellige man, niks voor Jan dus.

Leuk dat Adrienne de steun van haar zus heeft, ik hoop dat zij haar eigen Jamjam vindt. En wat ziet ze er knap en goed uit op haar vijftigste. Hans Liberg is een aardige man, maar niet “the one”….denk ik….

Maarten doet mij denken aan die gast van Goldmember…met dat rossige haar. Hij heeft geen goede start gemaakt met zijn “ik zoek een vriend met borsten en een vagina”  wat gaat er nog meer komen???

Leuk om te zien hoe Mike en Denise het zo gezellig hebben met elkaar… komt mams langs….

MidasWolf

MidasWolf

07-01-2025 om 21:14 Topicstarter

Hij skiet zonder helm, jammer. Ook op lage snelheden kun je goed onderuit gaan.

Knutselkei schreef op 06-01-2025 om 21:43:

Net pas gestart met kijken. Filmpjes bij Mike en zegt die moeder. Ik denk wel dat ze bij mij past. Uuuh… okee? En Mike staat dr glazig naast te knikken. Dat gaat nog wat worden,haha

Toen ze het had over hygiëne dan… die vader is ook maar een verkeerspaal, meer inbreng heeft je niet bij die vrouw zo te zien.

MidasWolf

MidasWolf

07-01-2025 om 21:39 Topicstarter

Denk niet dat Michiel en Jan bij elkaar passen. Denk dat Michiel als het ware “te extravert” is voor Jan. 

MidasWolf schreef op 07-01-2025 om 21:39:

Denk niet dat Michiel en Jan bij elkaar passen. Denk dat Michiel als het ware “te extravert” is voor Jan.

Ja eens! Jammer, Michiel lijkt wel zijn best te doen, maar Jan heeft het al gezien met hem lijkt het.

MidasWolf

MidasWolf

07-01-2025 om 21:50 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 07-01-2025 om 21:41:

[..]

Ja eens! Jammer, Michiel lijkt wel zijn best te doen, maar Jan heeft het al gezien met hem lijkt het.

Ook dat gesprek over “gezelligheid” dat loopt zo langs elkaar heen. Jan vind veel dingen “gedoe” dat is niet erg, een gezelligsheidsdier als Michiel staat daar toch anders in. 

MidasWolf schreef op 07-01-2025 om 21:50:

[..]

Ook dat gesprek over “gezelligheid” dat loop zo langs elkaar heen. Jan vind veel dingen “gedoe” dat is niet erg, een gezelligsheidsdier als Michiel staat daar toch anders in.

Ja en Jan zegt snel overprikkeld te raken. Volgens mij vind hij Michiel ook irritant met zijn “gezellige “ geklets.

Judith lijkt me een leuk mens!

Medelijden met Michiel, hij is best onzeker en dan komt hij terecht bij zo'n hork als Jan, die ook nog een slechte gastheer is. Vraag of hij koffie wil en een ontbijt, maar nee dat moet hij zelf maar pakken....

Die moeder van Mike, komt ff de date verstoren met chocomel en rolt een schaap uit

Maarten, doet er een schepje bovenop met zijn vreemde opmerkingen. Ja, ze is 75 jaar dus daar moet je niet teveel van verwachten....dat er allerlei spetterende dingen gaan gebeuren 😒

Yumi schreef op 07-01-2025 om 22:54:

Medelijden met Michiel, hij is best onzeker en dan komt hij terecht bij zo'n hork als Jan, die ook nog een slechte gastheer is. Vraag of hij koffie wil en een ontbijt, maar nee dat moet hij zelf maar pakken....

Michiel doet in ieder geval zijn best om gezellig te zijn. Jan merkt wel op dat hij nerveus is, maar in plaats van M op zijn gemak te stellen ergert hij zich alleen maar. Inderdaad een hork.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.