Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol liefde winter 2025 Geen Spoilers

Ik begin mij steeds meer te ergeren aan het commentaar van mensen op facebook...buitensporig grof en debiele reacties over de situatie van Mike, Mo, Denise en Antine. 
Gewoon zo buitensporig hard, grof en gemeen naar die mensen toe, dat het ook meteen hun mening over de situatie 'mank' slaat. Want hoe leuk ben je zelf dan als je op die manier over andere mensen praat, waarvan wij thuis ook maar te zien krijgen wat op tv komt.
Vraag mij dan echt af wat het gemiddelde IQ en EQ van die reageerders is. Schaamteloos gaan ze verbaal 'los' op die mensen. Kom op nou he!.....zonder hun was Winter vol liefde lang zo leuk niet geweest toch.

Trouwens, wat is die Yan, die bij Jan was een bijzonder aardige en empatisch en warm en innemend persoon, lief mens. Eigenlijk moet iedereen een Yan in hun leven hebben, dan wordt de wereld meteen wat mooier...ik ben fan.
En hoop van harte dat hij ook een leuke man leert kennen, dat verdient hij.

BritgetJones007 schreef op 11-02-2025 om 09:17:

Trouwens, wat is die Yan, die bij Jan was een bijzonder aardige en empatisch en warm en innemend persoon, lief mens. Eigenlijk moet iedereen een Yan in hun leven hebben, dan wordt de wereld meteen wat mooier...ik ben fan.
En hoop van harte dat hij ook een leuke man leert kennen, dat verdient hij.

Ja ik had stiekem gehoopt dat er een klik zou zijn tussen Yan en Michiel 

Ja, ik las het.
Hoe lang zou dat standhouden? Ik voorzie een fikse catfight tussen Monique en Denise...

Als we nou in Engeland woonden, dan gingen de bookmakers hiermee aan de gang.....

Had Antine dus toch gelijk! 

nou ik vind Denise en Mike beter bij elkaar passen dan Mike en Antine. Eind goed al goed. Nu snel een huis zoeken die twee en zorgen dat de wieg uit de kelder kan. 

MidasWolf

MidasWolf

26-02-2025 om 22:12 Topicstarter

Niet heel verrassend, wel leuk. 

inderdaad niet verrassend. Ik denk wel dat vooral Denise er veel werk van heeft gemaakt. 
Hopelijk is Mike gelukkig en heeft hij zelf gekozen. En niet de vrouwen in zijn leven 

vind het leuk voor ze

Het schijnt dat Denise het 'Temu-meisje' genoemd wordt, dat vind ik wel geinig.
(Temu is een Chinese webshop die veel NEPdingen verkoopt....)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.