Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


MRI

MRI

28-08-2023 om 11:31

watertoren schreef op 28-08-2023 om 11:26:

Zo te zien hadden zowel Bram als Anna zich na lange tijd weer eens gedoucht. Anna vind ik nep en een aanstelster. Die gemaakte glimlach ook constant.

Tss hard wel.  Misschien heeft ze wel een gevoeligheid waar jij niet bij kan? Ik vind het een mooi iemand en denk echt niet dat haar glimlach en de tranen in haar ogen nep zijn. 

Yumi schreef op 28-08-2023 om 10:27:

Meer over Daniel, en zijn webshop
Home - Daniel Douglas

Leuke, mooie dingen maakt hij 

Wat zet Daniël een enge vertelstem op zeg. 

MRI schreef op 28-08-2023 om 11:20:

[..]

Ja maar dat hij zo aan het wikken en het wegen was laat toch al zien dat hij niet echt vol voor één persoon ging?

Ik denk dat Carolien juist weer iets te degelijk voor hem was en Anna iets te vrij in zijn optiek. Ik vind Bram een leuke vent best integer maar toch ook wat ingehouden naar de dames

Eens

Prachtwacht schreef op 28-08-2023 om 12:20:

Wat zet Daniël een enge vertelstem op zeg.

Hij doet dat expres als grapje, hij doet Walter na.

watertoren schreef op 28-08-2023 om 12:21:

[..]

Hij doet dat expres als grapje, hij doet Walter na.

Ooh, ja nu je het zegt. Hij doet het ook alleen aan het begin. Ik heb het hele filmpje bekeken en ze hebben allebei zo’n rustige stem waarbij je in slaap kan vallen. 

Ik lees en hoor, dat Bram misschien nog iets met zou Anna krijgen. De reden om niet met Anna verder te willen gaan, is niet ineens verandert lijkt mij. Bovendien zou Anna dat nog willen? Ik zou er geen vertrouwen meer in hebben, als er echt sprake was van liefde voor Anna dan had hij niet voor Carolien gekozen. 

MRI

MRI

28-08-2023 om 12:55

Yumi schreef op 28-08-2023 om 12:26:

Ik lees en hoor, dat Bram misschien nog iets met zou Anna krijgen. De reden om niet met Anna verder te willen gaan, is niet ineens verandert lijkt mij. Bovendien zou Anna dat nog willen? Ik zou er geen vertrouwen meer in hebben, als er echt sprake was van liefde voor Anna dan had hij niet voor Carolien gekozen.

Ja ik zou  het ook voor gezien houden als ik Anna was. En eigenlijk begreep ik ook niet waarom Thalia terugging nadat ze weggestuurd was door Leendert. Zou ik ook niet gedaan hebben. 

MRI schreef op 28-08-2023 om 11:20:

[..]

Ja maar dat hij zo aan het wikken en het wegen was laat toch al zien dat hij niet echt vol voor één persoon ging?

Ik denk dat Carolien juist weer iets te degelijk voor hem was en Anna iets te vrij in zijn optiek. Ik vind Bram een leuke vent best integer maar toch ook wat ingehouden naar de dames

Suus gaat nog met haar camper naar Bram dus wie weet bloeit er uiteindelijk toch iets tussen hen op. 

redbulletje schreef op 26-08-2023 om 00:06:

[..]

Hij maakt zijn huis niet eens gezellig omdat hij alleen is. Geen planten/bloemen. Dat vind ik best een afknapper. En dat ie ook iemand nodig heeft om mee op vakantie te gaan. Hij zei dat ie nog wel naar New York wil maar dat vond ie eigenlijk ook al te lang vliegen. Dat soort dingen zou ik me dus wel aan gaan ergeren.

Ik heb ook geen planten of bloemen, waarom moet iedereen dat gezellig vinden?

watertoren schreef op 28-08-2023 om 12:21:

[..]

Hij doet dat expres als grapje, hij doet Walter na.

En Joy. ik vond dat wel grappig. Maar na een minuut, misschien 2 was ik er wel klaar mee. Dank voor het delen @redbulletje, was leuk om even te zien. 

MRI schreef op 28-08-2023 om 12:55:

[..]

Ja ik zou het ook voor gezien houden als ik Anna was. En eigenlijk begreep ik ook niet waarom Thalia terugging nadat ze weggestuurd was door Leendert. Zou ik ook niet gedaan hebben.

Maar dat was toch een raar moment? Werd meteen al opengehouden. Ik had toen al het idee dat dit een productieding was. Leendert had 7 vrouwen “besteld”, als hij toen al aan Thalia was blijven hangen, zouden ze in programmaproblemen komen. Er moesten wel 35+(?) afleveringen gevuld worden natuurlijk. Bij marian gebeurde ook al weinig. Denk dat ze er weer een b-en-b-houder bij gaan doen volgend jaar. Want die verblijfsduur was wel erg vaak discutabel, dit seizoen. 

Zo,ik heb nu alles gezien.  Het viel me op dat ik sommige gasten helemaal niet herkende, er zijn er ook zoveel gepasseerd...

Joy, met al z'n 'ondernemingen', blijft een vage figuur.

Ben heel blij voor Debbie en Paul. Veel geluk samen!

Haantje79

Haantje79

28-08-2023 om 17:33 Topicstarter

Bram had gewoon toch voor Suus moeten gaan, als hij naar haar keek ging hij stralen. En het is helaas Weeralleendert…nooit gedacht dat hij het uit zou maken met Thaaalia. En die enge Kwalter is gewoon ook onder de pannen. Jammer de de pechvogel zo vaag in beeld kwam, ik was wel benieuwd wie er naar Kwalters maatstaven jong en knap genoeg was om in zijn nabijheid te mogen vertoeven   


Ze hadden inderdaad makkelijk twee afleveringen van de reünie kunnen maken, genoeg gespreksstof en deelnemers die niet aan het woord zijn gekomen. Ik had nog wel een laatste sneer van Cees willen horen, of wat Bianca nog tegen Martijn te zeggen had. Voor Petri was Aart ook veel te mild, zij had wel een paar kritische vragen over haar omgangsvormen mogen krijgen. En waarom mochten de andere deelnemers geen vragen stellen zoals bij de 90 days tell all? Er had meer in deze reünie gezeten dan er nu uitgekomen is. 

De vrouw die in beeld kwam bij Walter ziet er niet jonger uit dan Ingrid. Bovendien las ik dat Walter de boel geflest heeft (bron Yvonne) dat ie die vriendin in januari al had. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.