Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Beterlaat2021! schreef op 25-08-2023 om 14:18:

Angela de Jong is duidelijk vergeten hoe Petri reageerde toen een van haar vorige gasten geheel spontaan een struik gesnoeid had....!!!

En hoe hij (Thomas) het heft in handen nam met haar kledingkast.. Toen was hij namelijk nog niet tot de grond toe afgebrand en uitgeblust 😅

Suus ergert zich een beetje aan 'een paar boomertjes' als die zich ergeren of irriteren aan haar Engelse 'stopwoordjes' . Ik erger mij ook aan die vele Engelse woorden van een Nederlandse vrouw, in een Nederlands gesprek, op Nederlandse tv. Ben ik een boomer? Nee zeker niet. Ik ben van de "Verloren Generatie"....maar ook wel een beetje "Generatie X".

https://www.zin.nl/2019/12/30/ben-jij-een-boomer-alle-generaties-op-een-rijtje/

ps. Een Boomer is een hondenras.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment/nieuws/suus-van-b-b-vol-liefde-heeft-boodschap-voor-boomers-met-kritiek-op-haar-engels/ar-AA1fIYYk?ocid=mailsignout&pc=U591&cvid=adaa5bf454594c6d87ce284aea723e90&ei=20

Beterlaat2021! schreef op 25-08-2023 om 14:18:

Angela de Jong is duidelijk vergeten hoe Petri reageerde toen een van haar vorige gasten geheel spontaan een struik gesnoeid had....!!!

Angela herkent zich zo te merken in Petri. Projectie?

Yumi schreef op 25-08-2023 om 10:49:

Nadat de serie is afgelopen, gaan de B&B eigenaren die de liefde in het programma niet hebben gevonden, vaak op zoek in de andere aanmeldingen.

Ik heb zo'n vermoeden, dat Petri zich de moeite kan besparen.... Die mannen, hebben elke aflevering hun dankbaarheid uitgesproken richting RTL dat ze niet geselecteerd waren 🙏

En die mannen die ze al over de vloer heeft gehad durven ook niet meer te gaan daten nu ze Petrified zijn.

Moxxie schreef op 25-08-2023 om 19:29:

[..]

En die mannen die ze al over de vloer heeft gehad durven ook niet meer te gaan daten nu ze Petrified zijn.

😂

Thomas was zeker geen sul, maar als je enthousiasme constant de kop in gedrukt wordt en je behandeld wordt als een leerling die niet luisteren wil, dan vergaat de lol je wel en kun je teneergeslagen en futloos worden.  

nou idd, ik vond het een lieverd. 

Ach Martijn. Hij heeft iig wel nagedacht en gereflecteer, dat spreekt voor hem. 

Geen idee waar Martijn naar op zoek is, ik vond Simone echt een leuke vrouw.

Moxxie schreef op 25-08-2023 om 21:50:

Geen idee waar Martijn naar op zoek is, ik vond Simone echt een leuke vrouw.

De vraag is eerder of hij er echt klaar voor was. Zowel met Simone met  met Tamara leek het best te klikken. Toch iets wat hem weerhield de vrouwen dicht bij zich toe te laten.

majorette2005 schreef op 25-08-2023 om 20:32:

Thomas was zeker geen sul, maar als je enthousiasme constant de kop in gedrukt wordt en je behandeld wordt als een leerling die niet luisteren wil, dan vergaat de lol je wel en kun je teneergeslagen en futloos worden.

Ik vond ze in eerste instantie juist een leuke dynamiek hebben. Maar snap Petri ook wel dat ze afknapt op het feit dat hij zichzelf blijkbaar niet de moeite waard vindt om het voor zichzelf gezellig te maken en dingen te ondernemen ook al is ie alleen. 

redbulletje schreef op 25-08-2023 om 23:07:

[..]

Ik vond ze in eerste instantie juist een leuke dynamiek hebben. Maar snap Petri ook wel dat ze afknapt op het feit dat hij zichzelf blijkbaar niet de moeite waard vindt om het voor zichzelf gezellig te maken en dingen te ondernemen ook al is ie alleen.

Nou, Thomas zei niet dat hij geen gezellige dingen deed maar hij doet dat niet in zijn eentje. Hij vind dat ongemakkelijk en niet leuk. Ik ben precies hetzelfde na de dood van mijn man. Ik onderneem nog steeds veel dingen maar niet alleen. Trouwens toen mijn man nog wel leefde en in mijn eentje ging winkelen ging ik ook geen kop koffie drinken alleen.

Als er iemand weggaat staat er rechtsboven in beeld: wil je weten hoe het nu met xxx gaat? Kijk dan op.... Vandaag vertrok Harry, maar er stond Thomas 
Thomas was een stuk sympathieker dus ik begrijp het wel  

watertoren schreef op 25-08-2023 om 23:50:

[..]

Nou, Thomas zei niet dat hij geen gezellige dingen deed maar hij doet dat niet in zijn eentje. Hij vind dat ongemakkelijk en niet leuk. Ik ben precies hetzelfde na de dood van mijn man. Ik onderneem nog steeds veel dingen maar niet alleen. Trouwens toen mijn man nog wel leefde en in mijn eentje ging winkelen ging ik ook geen kop koffie drinken alleen.

Hij maakt zijn huis niet eens gezellig omdat hij alleen is. Geen planten/bloemen. Dat vind ik best een afknapper. En dat ie ook iemand nodig heeft om mee op vakantie te gaan. Hij zei dat ie nog wel naar New York wil maar dat vond ie eigenlijk ook al te lang vliegen. Dat soort dingen zou ik me dus wel aan gaan ergeren. 

MidasWolf schreef op 25-08-2023 om 22:17:

[..]

De vraag is eerder of hij er echt klaar voor was. Zowel met Simone met met Tamara leek het best te klikken. Toch iets wat hem weerhield de vrouwen dicht bij zich toe te laten.

Martijn vertelde in een eerdere aflevering, dat hij nog steeds bezig was om het verlies van de corona jaren te compenseren. Kan het zijn dat hij hierdoor zijn zaak niet los kan laten en hij geen ruimte heeft om iemand toe te laten? Ondernemers geven niet snel toe dat ze het financieel moeilijk hebben, dus ik vond het best heftig toen hij dat zei.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.